fbpx

Πώς να Είστε Παρόντες στα Κοινωνικά Δίκτυα

Για να είστε παρόντες και ενεργοί στα κοινωνικά δίκτυα, είναι σημαντικό να τηρούνται ορισμένοι βασικοί κανόνες.

Δείτε τη στρατηγική που πρέπει να υιοθετήσετε προκειμένου να επωφεληθείτε από αυτήν.

Πώς να Είστε Παρόντες στα Κοινωνικά Δίκτυα.

Σήμερα, το 80% των χρηστών του Διαδικτύου είναι μέλη τουλάχιστον ενός κοινωνικού δικτύου.

Θα ήταν λοιπόν κρίμα να στερηθείτε από αυτό το μέσο επικοινωνίας!

Τα κοινωνικά δίκτυα είναι ο ευκολότερος, πιο αποτελεσματικός και οικονομικός τρόπος για να φέρετε πελάτες στο φαρμακείο σας.

Έχουν τεράστιες δυνατότητες και λειτουργίες για να προσεγγίσουν τους πελάτες σας και για να τους διατηρήσουν.

Ως επαγγελματίας, εάν είστε σε θέση να δημιουργήσετε φήμη γύρω σας, είστε και σε θέση να δημιουργήσετε τις προϋποθέσεις για την επιτυχία σας.

Όμως, για να προωθηθείτε με επιτυχία, θα πρέπει να χτίσετε μια στρατηγική και να επιλέξετε τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης στις οποίες θα εστιάσετε, θέτοντας έναν ή περισσότερους στόχους, για να αποφύγετε τον κίνδυνο «σπατάλης χρόνου».

  • Οι στόχοι που πρέπει να επιτευχθούν

Η εφαρμογή μιας στρατηγικής στα κοινωνικά δίκτυα είναι αποτελεσματική με πολλούς τρόπους.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι στόχοι είναι συχνά πολλαπλοί:

Να αυξήσετε την προβολή και τη φήμη του φαρμακείου σας, να φροντίσετε την εικόνα του, να γνωστοποιήσετε όλες τις προσφορές και τις υπηρεσίες σας, να αναδείξετε τον ρόλο σας ως εμπειρογνώμονας υγείας, ενημερώνοντας τους ασθενείς για θέματα δημόσιας υγείας και δίνοντας συνεχείς συμβουλές και προτάσεις ή ακόμη και να εντοπίστε νέους μοχλούς για την απόκτηση πελατών...

Κατά τη διάρκεια των περιόδων περιορισμού λόγω της πανδημίας COVID-19, πολλοί ανεξάρτητοι έμποροι έπρεπε να κλείσουν το κατάστημά τους, αλλά έκαναν το καλύτερό τους για να διατηρήσουν τη σύνδεση με τους πιστούς πελάτες τους, αξιοποιώντας τα κοινωνικά δίκτυα!

  • Τα οφέλη από τα κοινωνικά δίκτυα

Στην ψηφιακή εποχή, ο πελάτης περιμένει κάτι περισσότερο από τη φυσική εγγύτητα, αναζητά επίσης εγγύτητα σε όλες τις διαστάσεις των σχέσεων.

Είναι επομένως ζωτικής σημασίας να επιλέξετε τα κοινωνικά δίκτυα στα οποία θέλετε να εμφανίζεστε.

Το Facebook είναι το Νο1 κοινωνικό δίκτυο. Πρέπει να είστε εκεί, γιατί είναι ένα σημαντικό εργαλείο για να αυξήσετε την επαγγελματική σας ορατότητα.

Το Facebook είναι το Νο1 κοινωνικό δίκτυο. Πρέπει να είστε εκεί, γιατί είναι ένα σημαντικό εργαλείο για να αυξήσετε την επαγγελματική σας ορατότητα.

Σας επιτρέπει να δημοσιεύσετε γεγονότα, συμβουλές και άρθρα, και φυσικά να εκφραστείτε.

Στη συνέχεια, όλα εξαρτώνται από τους επιδιωκόμενους στόχους:

Για κοινή χρήση και συγκεντρωτικό περιεχόμενο το Pinterest και το Instagram, για video χρησιμοποιήστε το YouTube, για να δημοσιεύσετε και να εκφραστείτε το Twitter και για επικοινωνία με συνάδελφους και συνεργασίες το LinkedIn.

Βέβαια να επισημάνουμε ότι το Twitter δεν έχει αρκετούς χρήστες στην αγορά-στόχο σας, ενώ το YouTube γίνεται όλο και πιο ενδιαφέρον, επειδή το περιεχόμενο βίντεο είναι πολύ πιο αποδοτικό από ένα απλό κείμενο, δίνοντας συμβουλές και εκπαιδεύοντας τους πελάτες σας.

Τέλος, τα δίκτυα εικόνων όπως το Instagram είναι ενδιαφέροντα μόνο αν θέλετε να αναπτύξετε τα παραφάρμακα.

  • Κατακτήστε την επικοινωνία σας

Μόλις γίνουν τα πρώτα βήματα στα κοινωνικά δίκτυα, το πιο δύσκολο μέρος δεν έχει έρθει ακόμη.

Όταν έχετε επιλέξει να επικοινωνείτε σε αυτές τις πλατφόρμες, πρέπει να φροντίζετε να πηγαίνετε εκεί τακτικά για να μοιράζεστε περιεχόμενο και να αλληλεπιδράτε με τους ακόλουθούς σας.

Φαίνεται αντιφατικό, αλλά τα κοινωνικά δίκτυα χρειάζονται μια ανθρώπινη σχέση για να λειτουργήσουν.

Ακόμα κι αν ο πελάτης σας βρίσκεται πίσω από τον υπολογιστή του, ο τόνος που χρησιμοποιείτε για να επικοινωνήσετε μαζί του θα πρέπει να είναι ευχάριστος και αληθινός.

Πρέπει να δημιουργήσετε μια σχέση εμπιστοσύνης απαραίτητη για την πιστότητά του.

Στα κοινωνικά σας προφίλ, πρέπει να είστε ανοιχτοί, διαθέσιμοι και ανθρώπινοι.

Ακούστε τους πελάτες σας και τις ανάγκες τους. Το χιούμορ είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να θερμάνετε τις σχέσεις.

Τα κοινωνικά δίκτυα είναι επίσης καλοί τρόποι διατήρησης σχέσεων με πελάτες.

Με ιδιωτικά μηνύματα, σχόλια και απόψεις, οι χρήστες του Διαδικτύου θέλουν να αλληλεπιδρούν απευθείας με μια επιχείρηση, ιδιαίτερα όταν έχουν σχέση μαζί της όπως το φαρμακείο τους.

Είτε πρόκειται για ζητήματα διαθεσιμότητας προϊόντος, υπηρεσίας παράδοσης ή εφημερίας... αυτή η ψηφιακή σχέση καθίσταται, για αυτούς, πολύ πρακτική.

Εάν δημιουργηθούν αλληλεπιδράσεις, διατηρήστε τις επαφές σας και ευχαριστήστε τους πελάτες σας, προσφέροντάς τους κάτι αποκλειστικό.

Πρέπει να τους δείξετε ότι είναι σημαντικοί για εσάς, δίνοντάς τους ιδιαίτερη προσοχή με εκπτωτικά κουπόνια, δείγματα, δώρα, δωρεάν καλλυντική περιποίηση και μακιγιάζ….

Εάν δημιουργηθούν αλληλεπιδράσεις, διατηρήστε τις επαφές σας και ευχαριστήστε τους πελάτες σας, προσφέροντάς τους κάτι αποκλειστικό.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Για να είναι δυναμική και ζωντανή η επικοινωνία σας στα κοινωνικά δίκτυα, είναι καλύτερα να εστιάσετε σε σύντομο περιεχόμενο, εκφράζοντας τις αναρτήσεις σας με απλές λέξεις που είναι κατανοητές σε όλους.

Σεβαστείτε τους κώδικες δεοντολογίας των κοινωνικών δικτύων. Χρησιμοποιήστε ευχάριστες φατσούλες για να τους κάνετε να θέλουν να σας διαβάσουν.

Ποστάρετε δημοσιεύσεις με συμβουλές...

Προγραμματίστε τις δημοσιεύσεις σας, προετοιμάζοντας το περιεχόμενο εκ των προτέρων και στοχεύοντας το καλύτερο κοινό: το πρωί μεταξύ 7 π.μ. και 9 π.μ., το μεσημέρι, στις 3 μ.μ. κατά τη διάρκεια του διαλείμματος, μεταξύ 5 μ.μ. και 6 μ.μ., ή μεταξύ 8 μ.μ. και 9 μ.μ.

Μια απλή ανάρτηση το Σάββατο αργά το απόγευμα μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο!

Για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό, αναδείξετε τις ιδιαιτερότητες και μοναδικότητες του φαρμακείου σας. Το SEO θα βελτιωθεί από μόνο του!

Δημοσιεύστε φωτογραφίες ή βίντεο που προβάλλουν την ομάδα σας.

Είναι ιδανικό, να επικοινωνείτε την ατμόσφαιρα του φαρμακείου σας και τον επαγγελματισμό των υπαλλήλων σας και να δημιουργείτε έτσι ένα αίσθημα ασφάλειας και εμπιστοσύνης στους ασθενείς / πελάτες σας.

Τέλος, δημοσιεύστε τις προτάσεις και τις κριτικές των πελατών σας και να απαντάτε γρήγορα, συμπεριλαμβανομένων και των αρνητικών κριτικών.

Η ψηφιακή επικοινωνία «από στόμα σε στόμα» δημιουργεί ένα κλίμα εμπιστοσύνης σε πιθανούς πελάτες και οι απόψεις τους σας επιτρέπουν να προσδιορίσετε τα πλεονεκτήματά σας ή / και τους τομείς βελτίωσης.

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων