fbpx

Κανόνες για τη Χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης

Καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εισέρχονται όλο και πιο βαθιά στην καθημερινότητα όλων, οι φαρμακοποιοί και οι επαγγελματίες υγείας γενικότερα, πρέπει να ακολουθούν ορισμένους κανόνες προκειμένου να τα χρησιμοποιούν σωστά.

Κανόνες για τη Χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης.

Επιπλέον, καθώς οι εργαζόμενοι στον χώρο του φαρμακείου γίνονται πιο εξοικειωμένοι στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, υπάρχει και αυξημένος κίνδυνος καταγγελιών σχετικά με σχόλια και δημοσιεύσεις που αναρτώνται στον ψηφιακό χώρο.

«Εργαλειοθήκη» κοινωνικών μέσων

Το 2013, η Βασιλική Φαρμακευτική Εταιρεία (ΒΦΕ) της Αγγλίας δημοσίευσε μια «εργαλειοθήκη» κοινωνικών μέσων, η οποία ήταν η πρώτη του είδους της που αφορούσε τους φαρμακοποιούς.

Η «εργαλειοθήκη» συμβουλεύει τους επαγγελματίες του φαρμακείου να σκεφτούν τι θέλουν να επιτύχουν από τη χρήση των κοινωνικών μέσων.

Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι, γενικά, ως φαρμακοποιός, δεν υπάρχει προσωπικό σχόλιο, καθώς όλα τα σχόλια είναι ικανά να δημιουργήσουν πρόβλημα στην εικόνα σας ως επαγγελματία υγείας.

Οι συμβουλές της ΒΦΕ προτρέπουν τους φαρμακοποιούς να γνωρίζουν τις πολιτικές και τη νομοθεσία των εργαζομένων που αφορούν τη δυσφήμιση, τα πνευματικά δικαιώματα και την προστασία δεδομένων.

Υπάρχει επίσης μια προειδοποίηση για επαγγελματίες υγείας σχετικά με τη συμβουλευτική ασθενών στα κοινωνικά μέσα.

Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι ακόμη και οι συνομιλίες μεταξύ συναδέλφων μπορούν να διαβαστούν από ασθενείς.

Οδηγίες του General Pharmaceutical Council (GPhC)

Το GPhC δημοσίευσε οδηγίες με τίτλο «Επίδειξη του Επαγγελματισμού στο Διαδίκτυο».

Αυτή η καθοδήγηση προσφέρει τις ακόλουθες συμβουλές:

Τι να κάνετε

  • Φερθείτε επαγγελματικά,
  • Αντιμετωπίστε τους ανθρώπους με σεβασμό,
  • Διατηρήστε την εμπιστευτικότητα και το απόρρητο ανά πάσα στιγμή,
  • Διατηρήστε τα κατάλληλα επαγγελματικά όρια και
  • Σκεφτείτε πριν από την ανάρτηση. Οι ρυθμίσεις απορρήτου δεν σημαίνει ότι κάτι θα παραμείνει ιδιωτικό και μια δήλωση ότι αυτές είναι οι δικές σας απόψεις σημαίνει ελάχιστα στην πράξη.

Τι να μην κάνετε

  • Εκφοβίζετε ή παρενοχλείτε,
  • Παράνομη διάκριση,
  • Δημοσιεύετε ακατάλληλα σχόλια,
  • Μοιράζεστε πληροφορίες σχετικά με τους ασθενείς ή τη φροντίδα τους και
  • Συμμετέχετε σε αρνητικές, αβάσιμες συζητήσεις.

Η ΒΦΕ ενθαρρύνει τους επαγγελματίες του φαρμακείου να χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα συνεχίζοντας έτσι την επαγγελματική τους κατάρτιση, να επηρεάζουν τους τομείς της υγειονομικής περίθαλψης και να διασκεδάζουν, ενώ το GPhC περιγράφει τα κοινωνικά μέσα ως έναν «ισχυρό» τρόπο για τους φαρμακοποιούς να συνεργάζονται με τους συναδέλφους τους και το ευρύ κοινό.

Οι συμβουλές και από τους δύο οργανισμούς δίνονται στους φαρμακοποιούς, προκειμένου να αξιοποιήσουν πλήρως τα οφέλη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά, ταυτόχρονα, πρέπει να αναγνωρίσουν την προνομιακή θέση που κατέχουν και να σκεφτούν πριν δημοσιεύσουν οτιδήποτε.

Με απλά λόγια, εάν έχετε επιφυλάξεις σχετικά με ένα σχόλιο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης - μην το δημοσιεύσετε.

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.