fbpx

Συνδεθείτε με τους Πελάτες σας

Οι σχέσεις με τους πελάτες στα σημεία πώλησης πρόκειται να βιώσουν μια ψηφιακή εξέλιξη και τα φαρμακεία δεν θα ξεφύγουν από το φαινόμενο.

Ακολουθούν μερικές ιδέες που εφαρμόζονται ήδη σε φαρμακεία της Ευρώπης οι οποίες θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε σιγά σιγά αυτόν τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Η ψηφιοποίηση των σχέσεων με τους πελάτες στο σημείο πώλησης αποτελεί αναπόφευκτη εξέλιξη.

Συνδεθείτε με τους Πελάτες σας.

Ένα web-bar για την υγεία

Στο επίκεντρο αυτής της στρατηγικής της ψηφιοποίησης των σχέσεων με τους πελάτες είναι και η δημιουργία ενός «web-bar για την υγεία» πάνω σε έναν πάγκο με καρέκλες γύρω.

Ταμπλέτες με οθόνες αφής επιτρέπουν στους πελάτες να ενημερωθούν για τις υπηρεσίες που προσφέρονται από το φαρμακείο, τις αποκλειστικές προβολές και τα events για συμβουλές υγείας κ.λπ.

Και όταν παίρνουν ένα προϊόν από τα ράφια που βρίσκεται κοντά στο «web-bar», η οθόνη εμφανίζει αυτόματα πληροφορίες για το προϊόν χρησιμοποιώντας την τεχνολογία RFID.

Ως επέκταση του web bar, μια γόνδολα παρουσιάζει καινοτόμα προϊόντα και δείγματα, στα οποία οι πελάτες καλούνται να δώσουν τη γνώμη τους μέσω ενός tablet.

Επικοινωνία στο smartphone

Παράλληλα, αρχίζουμε να βλέπουμε τερματικά σε φαρμακεία που χρησιμοποιούν τεχνολογίες iBeacon ή υπερήχους για να προβάλλουν τις προσφορές που προσφέρουν στο smartphone των πελατών τους, τις ώρες λειτουργίας, τις ημέρες εφημερίας, την παρουσίαση βίντεο για ένα προϊόν...

Στη συνέχεια, το τερματικό μεταδίδει μηνύματα που έχουν προηγουμένως προγραμματιστεί από τον φαρμακοποιό, στα smartphones των πελατών.

Περιήγηση στον χώρο

Μια άλλη ενδιαφέρουσα υποστήριξη είναι οι ψηφιακές οθόνες αφής που τοποθετούνται στα ράφια, και επιτρέπουν στους πελάτες να συμβουλεύονται τις προσφορές και τις πληροφορίες προϊόντων.

Επίσης, ψηφιακές οθόνες προορίζονται να καθοδηγήσουν τους ασθενείς σε ποιό σημείο μπορούν να βρούνε το προϊόν.

Αφού απαντηθούν δύο ή τρεις ερωτήσεις, η οθόνη θα υποδείξει ακριβώς σε ποιο ράφι βρίσκεται το επιθυμητό προϊόν.

Η ψηφιοποίηση εφαρμόζεται επίσης στον πάγκο για την καλύτερη ενημέρωση του πελάτη για τα προϊόντα που αγοράζει.

Σε ειδικές οθόνες, ο φαρμακοποιός και ο πελάτης του μοιράζονται πληροφορίες για το προϊόν ή τα προϊόντα που εμφανίζονται στην οθόνη.

Εικονικά καλάθια αγορών

Είμαστε μόνο στην αρχή μιας τάσης που θα πρέπει να οδηγήσει στην ψηφιοποίηση ενός μεγάλου μέρους του ταξιδιού του πελάτη στα φαρμακεία.

Οι πελάτες θα μπορούν, αύριο, μέσω οθονών αφής ή από τα smartphones τους, να προσθέτουν προϊόντα ή φάρμακα ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ. σε ένα εικονικό καλάθι.

Στον πάγκο, θα πρέπει να πληρώνουν για τις αγορές τους, αφού η παραγγελία έχει ήδη προετοιμαστεί στο back office από το αυτόματο μηχάνημα.

Προετοιμαστείτε για τα ρομπότ

Χάρη στην τεχνολογία υπερήχων, θα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε αύριο νέα χαρακτηριστικά, όπως πληρωμή από ένα smartphone.

Οι φαρμακοποιοί θα μπορούν επίσης να ανακαλύψουν ποιο προϊόν ο πελάτης που μπαίνει στο φαρμακείο έχει αναζητήσει στο διαδίκτυο πριν από την επίσκεψή του και να τους προσφέρουν μια προσφορά σε αυτό το προϊόν.

 

Με την ταχύτητα με την οποία οι τεχνολογίες προχωρούν, τα ρομπότ υποδοχής θα μπορούν να βελτιστοποιούν τον χρόνο αναμονής στην ουρά.

Θα σαρώνουν συνταγές, θα επιλέγουν τα παραφάρμακα, τα καλλυντικά ή τα ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ., προσαρμοσμένα στις ανάγκες του πελάτη, σύμφωνα με το προφίλ του...

Σενάρια επιστημονικής φαντασίας ή σύντομα θα τα δούμε και στα φαρμακεία στην Ελλάδα;

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.