fbpx

Σύγχρονες Τάσεις στα Καλλυντικά Προϊόντα κατά της Γήρανσης

Νέα επιχειρηματολογία μάρκετινγκ για τα καλλυντικά προϊόντα κατά της γήρανσης.

Όχι πια υπερβολικές υποσχέσεις για την «εξαφάνιση» των ρυτίδων!

Τώρα είναι η ώρα να μιλήσουμε για ρεαλιστικά αποτελέσματα, όπως η βελτίωση της χροιάς και της λάμψης της επιδερμίδας.

Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός, και για τον λόγο αυτό, η κατηγορία της αντιγήρανσης στην καλλυντική φροντίδα του δέρματος έχει να προτείνει αρκετές εκατοντάδες μάρκες και ειδικές σειρές!

Πρέπει φυσικά να τονίσουμε εδώ, ότι τα μεγέθη της αγοράς στην κατηγορία αυτή είναι σημαντικά, με αξιοσημείωτη αύξηση το τελευταίο χρονικό διάστημα.Σύγχρονες Τάσεις στα Καλλυντικά Προϊόντα κατά της Γήρανσης- Η Ανάπτυξη της Κατηγορίας στο Φαρμακείο. Καινοτομίες για δέρμα με νεανική όψη

Στον κόσμο της αναζήτησης της νεότητας σε ένα βαζάκι, η καινοτομία γίνεται περισσότερο από ποτέ η λέξη «κλειδί» για τις μάρκες.

Ο στόχος: η προσέλκυση ολοένα και πιο άστατων καταναλωτών που αγοράζουν απ’ όλα τα κανάλια διανομής και αλλάζουν συχνά μάρκες, αλλά με αυξανόμενες υψηλές προσδοκίες όσον αφορά την αποτελεσματικότητα.

Όσο περισσότερες καινοτομίες υπάρχουν, τόσο περισσότερες οι πωλήσεις στην κατηγορία αυξάνονται. 

Η καινοτομία σε δραστικά συστατικά, υφές ή συνδυασμό προϊόντων, τα τελευταία χρόνια, εστιάζει κυρίως στο επίπεδο της υπόσχεσης για το αποτέλεσμα.

Υποσχέσεις για να απαλύνουν τις λεπτές γραμμές και τις ρυτίδες παίρνουν τη 2η θέση, δίνοντας βάρος κυρίως στην τέλεια χροιά της επιδερμίδας.

Το επιχείρημα κατά των λεκέδων (antispot) είναι το αντιγηραντικό επιχείρημα του σήμερα και του αύριο! Αυτό που ήταν μόνο μια υποκείμενη προσδοκία, ήρθε στο φως με την έλευση των κρεμών BB (για πανάδες).

Σήμερα, το ζήτημα της ομοιομορφίας και της φωτεινότητας της επιδερμίδας κατατάσσεται ως το κύριο μέλημα ομορφιάς από το 80% των γυναικών.

Οι γυναίκες γνωρίζουν πλέον ότι δεν μπορούν να σβήσουν τα σημάδια του χρόνου με μία κρέμα, και έτσι η προσδοκία τους στοχεύει σε ένα λαμπερό νεανικό δέρμα, χωρίς σημάδια και λεκέδες.

Ως αποτέλεσμα, πολλά προϊόντα λανσαρίστηκαν με τριπλή δράση: λάμψη, κατά των λεκέδων και αντιγήρανση.

Ωστόσο, η αναζήτηση μίας ομοιόμορφης χροιάς δέρματος δεν είναι κάτι νέο.

Ιδιαίτερα στα φαρμακεία αυτή η κατηγορία έχει μια ταξινόμηση ξεχωριστή, με τον όρο "προϊόντα αποχρωματισμού της επιδερμίδας".

Και ενώ ιστορικά σε αυτό το τμήμα επικρατούσε η ιατρική συνταγή - προϊόντα που προωθούνται στους γιατρούς κατά προτεραιότητα - η άμεση και αυθόρμητη ζήτηση των καταναλωτών έχει αυξηθεί.

Η χρήση της θεραπείας κατά των λεκέδων (antispot) έχει γίνει πιο ευρεία. Αυτή η προσφορά, με επίκεντρο την τελειότητα της επιδερμίδας, απευθύνεται επίσης και στα νεότερα άτομα.

Αυτοί που είναι κάτω των 30 δεν ανησυχούν τόσο πολύ για το πρόβλημα των ρυτίδων. Αντίθετα προσανατολίζονται περισσότερο σε μια καλλυντική φροντίδα «υγιούς λάμψης».

Η καινοτομία απαιτεί πάντα όλο και περισσότερο τεχνική παρέμβαση στη φόρμουλα του τελικού προϊόντος και μια ολοένα και πιο εξελιγμένη γλώσσα επικοινωνίας.

Έτσι, η καταπολέμηση της γλυκοξείδωσης - ο συνδυασμός δύο φαινομένων που ευθύνονται για τη γήρανση, τη γλυκοζυλίωση και την οξείδωση - βρίσκεται στις προτεραιότητες των τεχνικών των εργαστηρίων.

Σήμερα, οι γυναίκες είναι πιο απαιτητικές, θέλουν προϊόντα με αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα και ασφάλεια, αφού έχουν βιώσει ήδη κάποιες απογοητεύσεις.

Τώρα στρέφονται σε πιο ρεαλιστικές τιμές προϊόντων, ενώ έχουν τη διαβεβαίωση της ευχαρίστησης χρήσης.

Oι μάρκες ευχαρίστησης και ομορφιάς, με μια εικόνα Premium, έδωσαν στο φαρμακείο έναν αέρα καταστήματος καλλυντικών, και είναι στις πρώτες θέσεις στις πωλήσεις.

Ακολουθούν οι δερματολογικές μάρκες οι οποίες έχουν μακρά ιστορία στο φαρμακείο, αφού ξεκίνησαν και συνεχίζουν να υποστηρίζονται από τη συνταγογραφία των δερματολόγων.

Στην αρχή παρέμεναν στα συρτάρια ή σε μη εμφανείς θέσεις στον χώρο. Τελευταία όμως προβάλλονται το ίδιο σαν προϊόντα καταναλωτικά στα ράφια και στις γόνδολες προβολών.

Η ανάπτυξη της κατηγορίας στο φαρμακείο

Μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα, η αγορά μπορεί να αναπτυχθεί εάν δώσουμε στους φαρμακοποιούς τα μέσα για να συμβουλεύουν όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα.

Μια αποτελεσματική κίνηση προβολής είναι η δειγματοδιανομή σε κάθε πελάτισσα που μπαίνει στο φαρμακείο. Η αγορά θα μπορούσε τότε να διπλασιαστεί ή ακόμη και να τριπλασιαστεί με αυτή την ενέργεια.

Το σημείο πώλησης παραμένει κινητήρια δύναμη για τη δημιουργία νέων πελατών στην κατηγορία.

Η πρόκληση για το μέλλον είναι επομένως η προσέλκυση στο φαρμακείο πελατών από την επιλεκτική διανομή και τα σουπερμάρκετ, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην προσοχή που χρειάζεται στο ευαίσθητο δέρμα.

Τέλος να σημειωθεί ότι για μία φορά ακόμη, στον τομέα της αντιγήρανσης, η τιμή δεν φαίνεται να είναι ένα από τα κύρια κριτήρια αγοράς.

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων