fbpx

Δερμοκαλλυντικά για Δέρματα με Τάση Ακμής - Μία Σταθερή Κατηγορία στο Φαρμακείο

Η αγορά των δερμοκαλλυντικών για τα δέρματα με τάση ακμής κυριαρχεί στο φαρμακείο που μέχρι σήμερα κατέχει σχεδόν το μονοπώλιο αυτής της κατηγορίας.

Μια σειρά από καινοτομίες ενισχύουν την αποτελεσματικότητα των προϊόντων και ενεργοποιούν έναν τομέα που μπορεί να βασιστεί στην ανησυχία του κοινού και ιδιαίτερα των εφήβων για την εξωτερική τους εμφάνιση.

Δερμοκαλλυντικά για Δέρματα με Τάση Ακμής - Μία Σταθερή Κατηγορία στο Φαρμακείο.

Οι καταναλωτές αναζητούν συνεχώς προϊόντα θαύματα και συνήθως είναι ζάππερ, αλλάζοντας τη μία μάρκα με την άλλη. Ιδιαίτερα αυτοί που εμφανίζουν ήπιες μορφές ακμής, στρέφονται κυρίως στη συμβουλή του φαρμακοποιού ή στην αυτοθεραπεία, χωρίς να περάσουν από το ιατρείο του δερματολόγου.

Σήμερα, οι έφηβοι που αποτελούν το κοινό στόχο αυτής της αγοράς, δεν είναι οι ίδιοι με αυτούς του χθες.

Έχουν γίνει οι ίδιοι τους «συνταγογράφοι». Ακολουθούν ιστολόγια και φόρουμ, είναι πολύ ενημερωμένοι και δεκτικοί σε μηνύματα από τις μάρκες που διαφημίζονται στα ψηφιακά κανάλια, τα οποία χρησιμοποιούν και οι ίδιοι σε καθημερινή βάση.

Παράλληλα, οι δερματολόγοι εξακολουθούν να τροφοδοτούν την αγορά με τις συνταγές τους με δερμοκαλλυντικά για την ακμή.

Δεν υπάρχει θεραπεία για την ακμή που να μην συνοδεύεται συμπληρωματικά και από ένα ειδικό καθαριστικό στο ελάχιστο.

Φυσικά σε αυτό το επιστημονικό κοινό, τα δερμοκαλλυντικά δεν έχουν θέση στην αγορά κατά της ακμής εάν δεν αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά όλες τις ανεπιθύμητες ενέργειες που προκαλούνται από τις φαρμακευτικές θεραπείες για την ακμή.

Να αναφέρουμε εδώ ότι και η ροδόχρους ακμή είναι μια πάθηση που συμπεριλαμβάνεται σε αυτή την κατηγορία και απασχολεί κυρίως ανοικτόχρωμα δέρματα.

Σήμερα, όλες οι μάρκες δερμοκαλλυντικών υπογραμμίζουν την ασφάλεια των συστατικών τους και την καλή ανοχή των συνθέσεών τους, και αυτό δεν είναι πλέον κάτι μοναδικό για τα προϊόντα της κατηγορίας, ιδιαίτερα αυτά που πωλούνται στο φαρμακείο.

Δεν υπάρχει θεραπεία για την ακμή που να μην συνοδεύεται συμπληρωματικά και από ένα ειδικό καθαριστικό στο ελάχιστο.

Οι κύριες τάσεις

Η ισχυρή τάση είναι πάντα τα προϊόντα all-in-one, που συνδυάζουν διάφορες δράσεις.

Πολυλειτουργικά προϊόντα, λοιπόν, που τείνουν να απλοποιήσουν τη ζωή των ασθενών και, με αυτόν τον τρόπο, θα βοηθήσουν την καλύτερη συμμόρφωση στην αγωγή.

Αυτές οι ολιστικές λύσεις για σύσφιξη των πόρων, έλεγχο της λιπαρότητας και των φλεγμονωδών στοιχείων της ακμής, συμπληρώνονται τώρα και με μια ανάγκη αισθητικής κάλυψης των ατελειών.

Τα προϊόντα αυτά, ειδικού μακιγιάζ για τα δέρματα με ακμή, προορίζονται για τις εφήβους αλλά και για τις ενήλικες γυναίκες.

Ιδιαίτερα στις τελευταίες παρατηρούμε τα τελευταία χρόνια μια αύξηση της εμφάνισης της ακμής που οφείλεται κυρίως στο στρες, στη μόλυνση του περιβάλλοντος και στη χρήση ακατάλληλων καλλυντικών προϊόντων.

Σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα και σε ανοικτόχρωμα δέρματα παρατηρούμε και την εμφάνιση της ροδόχρου ακμής.

Συνεπώς, για τις γυναίκες αυτές, η ανάγκη επεκτείνεται και στη δράση αντιγήρανσης αυτών των προϊόντων, παράλληλα με τις δράσεις τους κατά της ακμής.

Επιπρόσθετα, είναι γνωστό ότι ο ήλιος επιδεινώνει την ακμή, συνεπώς τα ειδικά αντηλιακά για άτομα με ακμή, παρουσιάζουν μια αυξητική τάση.

Δεν υπάρχει σήμερα δερμοκαλλυντική σειρά για δέρματα με ακμή που να μην εμπεριέχει και ένα εξειδικευμένο αντηλιακό. Είναι μια αναδυόμενη τάση με μεγάλες δυνατότητες.

Επικοινωνία: Οι μάρκες επενδύουν ψηφιακά

Οι δερμοκαλλυντικές μάρκες με προϊόντα για την ακμή, ενώ υποστηρίζονται από το φαρμακείο, όπου και αναπτύσσονται μέσα από καμπάνιες προβολής, εκθετήρια, βιτρίνες, ψηφιακές οθόνες κ.λπ., για τη μαζική τους επικοινωνία προς το κοινό, ακολουθούν και την ψηφιακή προβολή, ένα κανάλι που χρησιμοποιείται ευρέως από τα δερμοκαλλυντικά.

Δημιουργούν ιστότοπους που απευθύνονται άμεσα σε εφήβους, όπου συνδυάζουν ιατρικές συμβουλές και συμβουλές ομορφιάς ή και συμβουλές από ειδικούς (αθλητικός σύμβουλος, σύμβουλος εικόνας κ.λπ.).

Επίσης, οι bloggers και άλλοι παράγοντες επιρροής ομορφιάς, συνεργάζονται με τις μάρκες για να δημιουργήσουν φήμη σε ένα κοινό όπως οι έφηβοι, όπου η επικοινωνία από στόμα σε στόμα μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα (Instagram, Youtube κ.λπ.) λειτουργεί υπέροχα.

Οι μάρκες χρησιμοποιούν επίσης ψηφιακά banners σε ανάλογους ιστότοπους για την προώθηση των προϊόντων τους και την παροχή συμβουλών.

Φυσικά, οι παραδοσιακές δερματολογικές μάρκες δεν εγκαταλείπουν και την ιατρική ενημέρωση.

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων