fbpx

Η Απαραίτητη Δερμοκαλλυντική Φροντίδα στην Κοινωνία μας

Φροντίδα ρυτίδων, ενυδάτωση προσώπου, περιποίηση κατά των λεκέδων του δέρματος...

Τα δερμοκαλλυντικά προϊόντα είναι πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας και όχι μόνο.

Μπορεί να απευθύνονται είτε σε δέρματα με παθολογικές τάσεις, είτε σε υγιή δέρματα που αναζητούν μεγαλύτερη ασφάλεια χρήσης.

Το φαρμακείο είναι το σημείο αναφοράς τους…

Η Απαραίτητη Δερμοκαλλυντική Φροντίδα στην Κοινωνία μας.

Ο τρόπος ζωής έχει αλλάξει, κάνοντας το δέρμα μας να ταλαιπωρείται από τις διατροφικές ανισορροπίες και τις κλιματικές συνθήκες.

Τα δερμοκαλλυντικά είναι το μέσο κάλυψης και φροντίδας των δερματικών αλλαγών στο νέο κοινωνικό πρότυπο.

Μπορούμε να προτείνουμε δερμοκαλλυντικά σε περιπτώσεις θεραπευτικής αγωγής;

Ένα καλλυντικό δεν πρέπει να αντικαθιστά ένα φάρμακο. Ωστόσο, αν το φάρμακο δεν καταφέρνει να θεραπεύσει ολοκληρωτικά το πρόβλημα, τότε η αγωγή μπορεί να συνδυαστεί με ένα εξειδικευμένο καλλυντικό προϊόν.

Η δερμοκαλλυντική θεραπεία στοχεύει κυρίως στα δέρματα με παθολογικές τάσεις, όπως ακμή, έκζεμα, ξηρότητα, ή στα κουρασμένα και γερασμένα δέρματα, με ρυτίδες και λεκέδες.

Για παράδειγμα, η χρήση δερμοκαλλυντικών στη θεραπεία κατά της ακμής είναι πολύ συχνή και απαραίτητη.

Επίσης στην περίπτωση του εκζέματος, πέρα από την εφαρμογή του φαρμάκου συνίσταται και η χρήση ενός ενυδατικού και μαλακτικού καλλυντικού.

Ποιά είναι η ψυχολογική επίδραση των καλλυντικών καμουφλάζ, κυρίως σε ασθένειες όπως η ακμή, η ροδόχρους ακμή ή ο καρκίνος;

Αυτή η νέα έννοια καλλυντικών εμφανίστηκε τη δεκαετία του 2000. Τα προϊόντα καμουφλάζ έχουν μια ωφέλιμη αξία:

Επιτρέπουν στον ασθενή να υπομένει και να καλύπτει αισθητικά το πρόβλημα μέχρι να δει τα αποτελέσματα της θεραπείας.

Για παράδειγμα ο ασθενής χρησιμοποιεί καλυπτικά προϊόντα μακιγιάζ μέχρι να δει το αποτέλεσμα του φαρμάκου κατά της ακμής.

Επιπλέον, τα καλυπτικά προϊόντα μακιγιάζ έχουν ισχυρό αντίκτυπο στην αυτοπεποίθηση και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών.

Ποιός είναι ο ρόλος των επαγγελματιών υγείας στον τομέα των καλλυντικών συμβουλών;

Ποιός είναι ο ρόλος των επαγγελματιών υγείας στον τομέα των καλλυντικών συμβουλών;

Σήμερα, οι πελάτες διψάνε για πληροφορίες σχετικά με την ομορφιά τους.

Οι επαγγελματίες υγείας πρέπει να είναι σε θέση να εξηγήσουν τη σύνθεση των καλλυντικών και τις διαφορές τους, ώστε να τους κατευθύνουν προς την επιλογή του κατάλληλου προϊόντος.

Π.χ., ορισμένα μόρια έχουν ενυδατική δράση συγκρατώντας το νερό στην επιδερμίδα, ενώ άλλα ασκούν μια καλυπτική δράση εμποδίζοντας την εξάτμισή του.

Επιπλέον, σε άτομα με ευαίσθητο δέρμα ή με παθήσεις του δέρματος προτιμούνται ορισμένα δραστικά συστατικά και έκδοχα υποαλλεργικά.

Η δερμοκαλλυντική φροντίδα του δέρματος είναι η γραμμή ένωσης μεταξύ υγείας και ομορφιάς και έχει γνωρίσει μια πραγματική εξέλιξη.

Τα δερμοκαλλυντικά προϊόντα αξίζει να επαναπροσδιοριστούν, καθώς οι δράσεις τους δεν περιορίζονται μόνο στις επιφανειακές στιβάδες της επιδερμίδας.

Η πρόοδος υπήρξε τεράστια τα τελευταία χρόνια και στις φαρμακοτεχνικές μορφές.

Ένα δερμοκαλλυντικό είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα προϊόντος, με δραστικές ουσίες και θεωρείται είτε φάρμακο είτε καλλυντικό.

Τα δερμοκαλλυντικά έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος της συνταγής του δερματολόγου ή της πρότασης του φαρμακοποιού, είτε ως κύρια αγωγή είτε ως συμπληρωματική σε ένα υπάρχον δερματικό πρόβλημα.

Παράλληλα με την εξέλιξη των γνώσεων καλλιεργήθηκε και η ανάπτυξη της αγοράς αυτής.

Οι ασθενείς μπορεί να ενημερώνονται από το διαδίκτυο και τα ΜΜΕ, αλλά γνωρίζουν ότι οι ειδικοί στο θέμα παραμένουν οι επαγγελματίες υγείας.

Η αισθητική συμβουλή χρειάζεται τόσο χρόνο όσο και η θεραπευτική.

Η εξέταση του δέρματος, ο τρόπος ζωής του ασθενή, η διατροφή, το κάπνισμα, το επάγγελμα, η γενική κατάσταση της υγείας του, αποτελούν τις προσεγγίσεις που πρέπει να γίνουν πριν τη χορήγηση οποιουδήποτε δερμοκαλλυντικού προϊόντος.

Η σωστή εκπαίδευση και η σωστή συμβουλή για την προώθηση των δερμοακαλλυντικών προϊόντων στο Φαρμακείο

Τα δερμοκαλλυντικά προϊόντα αντιπροσωπεύουν περίπου το 30% με 40% των πωλήσεων παραφαρμάκων.

Αν αξιοποιηθούν σωστά, έχουν τη δυνατότητα να επιτύχουν αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 20% έως 35%.

Παρόλο που για να επιτευχθεί αυτό χρειάζονται τα σωστά προϊόντα, τοποθετημένα στο σωστό μέρος, στη σωστή τιμή, με μια σωστή προώθηση από το αρμόδιο άτομο, το πιο σημαντικό είναι η παροχή ολοκληρωμένων συμβουλών ποιότητας στους πελάτες.

Τι είναι μια ολοκληρωμένη δερμοκαλλυντική συμβουλή ποιότητας;

Τι είναι μια ολοκληρωμένη δερμοκαλλυντική συμβουλή ποιότητας;

Πολλοί ασθενείς δεν είναι απολύτως ικανοποιημένοι με τις συμβουλές που τους παρέχονται στο Φαρμακείο.

Πράγματι, υπάρχει διαφορά μεταξύ της αναμενόμενης και της αντιληπτής ποιότητας συμβουλής.

Η παροχή μιας ποιοτικής, ολοκληρωμένης συμβουλής για τα δερμοκαλλυντικά προϊόντα έχει διάφορα στάδια.

Καλωσορίζουμε τον πελάτη και ακούμε ενεργά την ανάγκη του, παρατηρούμε προσεκτικά το δέρμα του και επαναδιατυπώνουμε τα όσα μας είπε, περιμένοντας την επιβεβαίωσή του.

Η διάγνωση και η πρόταση του κατάλληλου προϊόντος πρέπει να γίνει σύμφωνα με τις ανάγκες του πελάτη, με τις κατάλληλες συμβουλές για τα προϊόντα και απαντήσεις σε τυχόν ερωτήσεις του.

Αν η ποιότητα της υπηρεσίας είναι ανάλογη των προσδοκιών του πελάτη, η πώληση του προϊόντος θα πραγματοποιηθεί σίγουρα και η συχνότητα των επισκέψεων του πελάτη στο Φαρμακείο θα αυξηθεί.

Προσοχή όμως, η σωστή συμβουλή δίνεται πάντα με γνώμονα το όφελος προς τον πελάτη και όχι με γνώμονα τη πώληση του προϊόντος.

Τι ρόλο έχει η εκπαίδευση στην παροχή συμβουλών;

Η ποιότητα της συμβουλής εξαρτάται από την εκπαίδευση.

Ο Φαρμακοποιός και οι συνεργάτες του πρέπει να είναι σε θέση να ανταποκριθούν με ακρίβεια στις προσδοκίες φροντίδας δέρματος των πελατών.

Συνεπώς χρειάζεται μια διαρκή εκπαίδευση μέσω σεμιναρίων, e- learning εκπαιδεύσεις, εργαστήρια και συνεδρίες που επικεντρώνονται σε ένα κύκλο θεμάτων.

Τα θέματα αυτά μπορεί να αφορούν τους τύπους δέρματος, την υγιεινή του δέρματος, την προστασία από τον ήλιο, και τις βλάβες που προκαλεί, τη γήρανση του δέρματος, την παροχή συμβουλών σχετικά με την πρόληψη και τη θεραπεία, τη σχέση με τους πελάτες και την εμπορική πολιτική κ.ά.

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr

Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων