fbpx

Γνωρίζοντας Καλύτερα την Πελατεία σας

Ας δούμε παρακάτω ορισμένους χαρακτηριστικούς τύπους πελατών, τις συμπεριφορές και τις ανάγκες τους, για να μπορέσουμε να κάνουμε τις κατάλληλες επιλογές προϊόντων και υπηρεσιών.

Γνωρίζοντας Καλύτερα την Πελατεία σας.

Περίπτωση 1η: Η εργαζόμενη γυναίκα

Τι αποζητά η εργαζόμενη γυναίκα;

1. Εξοικονόμηση χρόνου

Η αγοραστική συμπεριφορά μιας εργαζόμενης γυναίκας δεν μπορεί παρά να διαμορφώνεται ανάλογα με τον χρόνο που έχει στη διάθεσή της.

Με δεδομένο λοιπόν ότι πρόκειται για ένα χρόνο πολύ περιορισμένο, ειδικά για τις εργαζόμενες μητέρες, η πληροφόρηση αλλά και οι αγορές μέσω διαδικτύου αναδεικνύονται ως την πλέον βολική λύση.

Σε μια γυναίκα δραστήρια που προσπαθεί να αξιοποιήσει τον χρόνο της με τον πιο συμφέροντα τρόπο, θα πρέπει να προτείνουμε πρακτικά και εύχρηστα προϊόντα:

Κρέμες 24ώρου, προϊόντα ντεμακιγιάζ που δεν χρειάζονται ξέβγαλμα κ.λπ.

2. Μια σωστή επένδυση των χρημάτων της

Έχοντας να διαχειριστεί ένα μάλλον περιορισμένο budget, μια νέα γυναίκα δεν είναι διατεθειμένη να επενδύσει παρά μόνο σε προϊόντα τα οποία γνωρίζει και εμπιστεύεται.

Προτιμούμε λοιπόν να προωθήσουμε προσιτά και επιβεβαιωμένης αποτελεσματικότητας προϊόντα και όχι εξεζητημένα και οικονομικά απρόσιτα.

Συμπληρώματα διατροφής.

3. Συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της

Συμπληρώματα διατροφής

Είναι καλύτερα να επιλέξετε δύο έως τρεις προμηθευτές, εκ των οποίων ο ένας να έχει μεγάλη εμπορική φήμη.

Τα συμπληρώματα διατροφής που έχουν σχεδιαστεί να ενισχύσουν την άμυνα του οργανισμού έχουν αναδειχθεί στα πλέον επιτυχημένα προϊόντα σήμερα, με τις περισσότερες μητέρες να καταφεύγουν σε αυτά προκειμένου να εξασφαλίσουν ότι η οικογένεια θα είναι θωρακισμένη απέναντι στις ιώσεις του χειμώνα.

Ανάλογα με την εποχή του χρόνου, προγραμματίζουμε προβολές σε ένα κατάλληλο έπιπλο, επιλέγοντας τα κατάλληλα συμπληρώματα σε συνδυασμό χρήσης.

Για παράδειγμα:

Βασιλικός πολτός + τζίνσενγκ για το τέλος του χειμώνα, προβιοτικά + βιταμίνη C για το φθινόπωρο, συμπλέγματα βιταμινών + αμινοξέα σε περιόδους γρίπης κ.λπ.

Καλλυντικά

Ιδανικά, αλλά και ανάλογα με το μέγεθος του φαρμακείου, μπορούμε να επιλέξουμε κατ’ ελάχιστο 4 μάρκες:

Μια μάρκα με υψηλής ποιότητας δερματολογικά καλλυντικά, μία με φυσικά/βιολογικά προϊόντα, μία μάρκα ευρείας κατανάλωσης, αλλά και μία μάρκα με πολυτελή προϊόντα.

Τα δερματολογικά και τα ευρείας κατανάλωσης καλλυντικά είναι απαραίτητο να υπάρχουν στο φαρμακείο, αλλά συνήθως δεν κάνουν τη διαφορά.

Η πιο εύστοχη κίνηση λοιπόν, είναι η επιλογή μιας μάρκας value-for-money, που να μην διανέμεται από άλλα φαρμακεία σε κοντινή απόσταση.

Σε κάθε περίπτωση, παίζοντας το παιγνίδι των εποχικών προσφορών μπορούμε να βγούμε κερδισμένοι.

Ωστόσο, το πιο προσοδοφόρο και ελκυστικό για τον πελάτη σχήμα, είναι μια προσφορά που αφορά όχι μόνο τα προϊόντα μιας συγκεκριμένης μάρκας, αλλά ένα ευρύτερο σύνολο προϊόντων, επιλεγμένο από το φαρμακείο, πάνω σε ένα θέμα… μια ανάγκη.

4. Επαγγελματική αντιμετώπιση

Ένα όμορφο περιβάλλον δεν αρκεί για να εκτοξεύσει τις πωλήσεις.

Το προσωπικό που στελεχώνει τα επιμέρους τμήματα του φαρμακείου θα πρέπει να είναι εξίσου ικανό στην επικοινωνία του με τον πελάτη.

Ας μην ξεχνάμε ότι σε μια γυναίκα αρέσει πάντα να τη φροντίζουν, να ασχολούνται μαζί της.

Με αυτό το δεδομένο, η ομάδα του φαρμακείου θα πρέπει να οργανώσει συνεδρίες φροντίδας ομορφιάς, ίσως και σε έναν ιδιαίτερο χώρο, προκειμένου να κάνει την εμπειρία της πελάτισσας όσο γίνεται πιο ευχάριστη.

Περίπτωση 2η: Οι νέοι ηλικιωμένοι

Η γενιά των baby-boomers (55-65 ετών σήμερα) μεγάλωσε στην κοινωνία της αφθονίας.

Είτε ως ενεργοί επαγγελματίες, είτε ως συνταξιούχοι, η αγοραστική συμπεριφορά τoυς χαρακτηρίζεται από προσοχή και μελέτη.

Ενημερώνονται μέσω διαδικτύου και συγκρίνουν προτού προβούν σε μια αγορά, με αποτέλεσμα να μην υποκύπτουν σε μαρκετινίστικους ισχυρισμούς που υπόσχονται θαυμαστά αποτελέσματα.

Με δεδομένο ότι οι συνομιλητές του είναι «ψαγμένοι», ο φαρμακοποιός πρέπει να είναι προσεκτικός και να προσεγγίσει τον πελάτη ανάλογα.

Τι αποζητά ο νέος ηλικιωμένος;

Τι αποζητά ο νέος ηλικιωμένος;

1. Φυσική φροντίδα

Οι άνω των 55, συνήθως δεν έχουν πλέον μικρά παιδιά και συνεπώς διαθέτουν αρκετό χρόνο για την προσωπική τους περιποίηση.

Πελάτες αυτής της ηλικιακής κατηγορίας είναι ανοιχτοί στο να χαλαρώσουν και να ευχαριστηθούν, αποζητώντας με άλλα λόγια το ευ ζην σε κάθε του έκφραση.

Αυτοί είναι οι βασικότεροι καταναλωτές εναλλακτικών φυσικών προϊόντων, όπως τα φυτοθεραπευτικά και τα προϊόντα αρωματοθεραπείας, ενώ είναι πρόθυμοι να εντάξουν στη λίστα των αγορών τους οποιουδήποτε είδους βιολογικό προϊόν.

Ο φαρμακοποιός οφείλει να αναμορφώσει τον χώρο, δίνοντάς του έναν αέρα χαλάρωσης, με απαλή μουσική, αρωματίζοντας την ατμόσφαιρα με αιθέρια έλαια, μετατρέποντας τον σε ένα χώρο ευ ζην.

Με τους baby boomers να αποτελούν τους βασικότερους χρήστες νέων τεχνολογιών, είναι αναμενόμενο ότι από τη στιγμή της προσέλευσής του στο φαρμακείο, ένας baby boomer θα θελήσει να πιάσει τον παλμό των εξελίξεων.

Παράλληλα, ο σύγχρονος 55ρης επιδιώκει να παραμείνει γοητευτικός και να διατηρήσει για όσο μεγαλύτερο διάστημα ενεργή τη σεξουαλική του ζωή.

Εν ολίγοις, η σημασία που δίνει μια γυναίκα στη φροντίδα του δέρματός της είναι ισοδύναμη με εκείνη που δίνει ένας άνδρας στη διατήρηση της ζωτικότητάς του.

Ειδικά, μάλιστα, για τον άνδρα που ενδιαφέρεται να παραμείνει δραστήριος, η φροντίδα της υγείας του είναι πρωταρχικός στόχος.

Ο φαρμακοποιός θα πρέπει να διαμορφώσει κατάλληλα το περιβάλλον ώστε να τονισθεί η συμβολή του φαρμακείου στην πρόληψη προβλημάτων υγείας και στη διατήρηση της ανθρώπινης ευεξίας.

2. Συμπληρώματα διατροφής που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του

Ο νέος ηλικιωμένος είναι εύκολο να πειθαρχήσει στην ιδέα της υγιεινής διατροφής, καθώς και σε διατροφικές αγωγές.

Στο πλαίσιο αυτό, είναι διατεθειμένος να χρησιμοποιήσει συμπληρώματα διατροφής, όχι απαραίτητα στο πλαίσιο θεραπείας κάποιας πάθησης, αλλά και για να αποκομίσει γενικότερα οφέλη για την υγεία του.

Προϊόντα που έχουν σχεδιαστεί με στόχο την ενίσχυση της κυκλοφορίας και της άμυνας του οργανισμού, έχουν τη μεγαλύτερη απήχηση στο συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό.

Ακολουθούν τα συμπληρώματα που στοχεύουν στην ενδυνάμωση των αρθρώσεων, τη βελτίωση της όρασης, την τόνωση και την αύξηση της λίμπιντο.

Ανά τρεις μήνες, ανανεώνουμε τη θεματική καμπάνια του φαρμακείου, με στόχο να προωθήσουμε διαφορετικά σκευάσματα:

Προϊόντα για προβλήματα ύπνου, για προβλήματα με τον προστάτη και γενικά το ουροποιητικό, κατά της δυσκοιλιότητας κ.λπ.

Σε κάθε περίπτωση, ο φαρμακοποιός μπορεί να προσφέρει μια πιο ολιστική προσέγγιση, συνοδεύοντας τα συμπληρώματα διατροφής με συμβουλές ευεξίας, προτάσεις για καλλυντικά, αιθέρια έλαια κ.λπ.

Αδιαμφισβήτητα, οι μεγαλύτεροι καταναλωτές καλλυντικών είναι οι γυναίκες από 55 έως 65 ετών, με το 50 % αυτών να χρησιμοποιεί πάνω από 3 προϊόντα περιποίησης και καθαρισμού το πρωί.

3. Εξειδικευμένα καλλυντικά

Αδιαμφισβήτητα, οι μεγαλύτεροι καταναλωτές καλλυντικών είναι οι γυναίκες από 55 έως 65 ετών, με το 50 % αυτών να χρησιμοποιεί πάνω από 3 προϊόντα περιποίησης και καθαρισμού το πρωί.

Ο φαρμακοποιός μπορεί να εκμεταλλευτεί δύο τύπους συμπληρωματικών προσφορών:

- Μάρκες που προσφέρουν επιλογές προϊόντων για ώριμο δέρμα.

- Μάρκες με εξειδίκευση στην αντιγήρανση.

4. Τακτικό έλεγχο της υγείας του

Ένας νέος ηλικιωμένος που φροντίζει να διατηρείται σε καλή υγεία, αποτελεί υποψήφιο αγοραστή ενός αυτοδιαγνωστικού τεστ.

Ωστόσο, ένα τμήμα με πιεσόμετρα και μετρητές γλυκόζης ενδέχεται να μην προσελκύσει ιδιαίτερα το ενδιαφέρον του.

Για να κερδίσουμε την προσοχή του, μπορούμε να διανέμουμε ενημερωτικά φυλλάδια ή να του δανείσουμε μια συσκευή όπως ένα μετρητή γλυκόζης ή ένα σπιρόμετρο κ.λπ.

Επίσης, μπορούμε να διακοσμήσουμε τη βιτρίνα του φαρμακείου μας με αφίσες με τίτλους όπως:

«Πρόληψη της υγείας: ο φαρμακοποιός σάς σας προσκαλεί για δωρεάν έλεγχο...» ή «Σε τι επίπεδα βρίσκεται η αρτηριακή σας πίεση; Η ομάδα μας σας προσκαλεί να το ελέγξετε»...

Περίπτωση 3η: Οι ηλικιωμένοι

Σε ένα συνοικιακό ή επαρχιακό φαρμακείο το 40% της πελατείας του είναι άτομα άνω των 75 ετών.

Τι αποζητά ο ηλικιωμένος;

- Η υγεία είναι ίσως ο μοναδικός τομέας όπου ένας ηλικιωμένος δεν θα διστάσει να ξοδέψει χρήματα. Φροντίζουμε λοιπόν να ασχοληθούμε μαζί του για τη διαχείριση της υγείας του.

- Δεν διστάζουμε να προτείνουμε διευκολύνσεις, όπως η συλλογή αύλων συνταγών ή ακόμη και η αποστολή στο σπίτι.

- Βοηθάμε τον ηλικιωμένο πελάτη σε ζητήματα πρακτικής φύσης, προσφέροντάς του πληροφορίες σχετικά με το είδος του ιατροτεχνολογικού υλικού που θα του εξασφαλίσει τη μεγαλύτερη δυνατή άνεση και αυτονομία στο σπίτι.

- Ερχόμαστε σε επαφή με τοπικά δίκτυα προσφοράς βοήθειας στο σπίτι για ηλικιωμένους.

1. Ορθοπεδικά βοηθήματα

Μια προσφορά που περιορίζεται σε απλούς νάρθηκες δεν απαιτεί την ύπαρξη ειδικού τμήματος και μπορεί να τοποθετηθεί μαζί με τα υπόλοιπα προϊόντα για ηλικιωμένους.

Καλό είναι ωστόσο να υπάρχει ένας χώρος δοκιμής αυτών των προϊόντων, που να μπορεί να αξιοποιηθεί και για την αποθήκευση τέτοιου υλικού.

Μια προσφορά όμως με προσαρμοσμένους νάρθηκες προϋποθέτει ορθοπεδική εξειδίκευση.

Στην περίπτωση αυτή, απαραίτητη κρίνεται η ύπαρξη ενός χώρου αφιερωμένου σε τέτοιου είδους ορθοπεδικά προϊόντα, εύκολα προσβάσιμος από ασθενείς με αναπηρία, όπου θα υπάρχει μια πολυθρόνα εξέτασης, ένας χώρος όπου ο ασθενής θα μπορεί να ξεντυθεί (κατ’ ελάχιστον ένα παραβάν) και μία πηγή νερού.

Τα καλσόν και οι κάλτσες διαβαθμισμένης συμπίεσης συνιστούν μια αγορά με μεγάλο αγοραστικό κοινό.

Προσφέρουμε κατ’ ελάχιστον δύο επιλογές σε χρώματα και υφές, καθώς, ακόμη και για ένα ηλικιωμένο άτομο, η κομψότητα είναι σημαντική.

Προσφέρουμε κατ’ ελάχιστον δύο επιλογές σε χρώματα και υφές, καθώς, ακόμη και για ένα ηλικιωμένο άτομο, η κομψότητα είναι σημαντική.

2. Προϊόντα για την ακράτεια

Πρόκειται για ένα τομέα πολύ ανταγωνιστικό. Όπως και τα ορθοπεδικά προϊόντα, μπορεί να αποφέρει τακτικούς πελάτες στο φαρμακείο.

3. Έμφαση στη φροντίδα στο σπίτι

- Φυλλάδια, αφίσες στη βιτρίνα με λεπτομέρειες για όλες τις υπηρεσίες..., όλα μπορούν να φανούν χρήσιμα.

Σε κάθε περίπτωση, οφείλουμε να μεταδώσουμε στον πελάτη ένα πνεύμα αισιοδοξίας, παροτρύνοντάς τον με εκφράσεις όπως:

«Διασφαλίστε την αυτονομία σας», «Όλα για την άνεσή σας στο σπίτι»...

- Φροντίζουμε τον τρόπο παρουσίασης του ιατρικού εξοπλισμού στη βιτρίνα του φαρμακείου (αν υπάρχει χώρος).

- Χρησιμοποιούμε ταμπλέτες για να ενημερώσουμε και να προβάλλουμε τα προϊόντα, οργανώνοντάς τα σε θεματικές ενότητες, προκειμένου οι πελάτες να κατανοούν καλύτερα το περιεχόμενο της κάθε μίας.

Περίπτωση 4η: Οι νέες μητέρες

Οι μητέρες είναι πλέον ολοένα και πιο ενημερωμένες από τον τύπο, τα βιβλία, ενημερωτικές ιστοσελίδες, φόρουμ που απευθύνονται σε γονείς, καθώς και συμβουλές φίλων και γνωστών.

Ωστόσο, παρά το ευρύ δίκτυο πληροφόρησής της, η νέα μητέρα δεν γνωρίζει ποια είναι τελικά η καλύτερη λύση σε ένα πρόβλημα που θα ανακύψει με το μωρό της.

Ο φαρμακοποιός θα πρέπει να δίνει πρακτικές και σύντομες συμβουλές ανάλογα με την εκάστοτε περίπτωση, χωρίς μεγάλο όγκο γενικών πληροφοριών.

Τι αποζητά η νέα μητέρα;

Πλέον, μια μητέρα είναι πλήρως ευαισθητοποιημένη πάνω σε ζητήματα ασφάλειας καλλυντικών για μικρά παιδιά, ενώ τείνει να απορρίπτει προϊόντα που περιέχουν parabens και άλλα συντηρητικά.

Ο φαρμακοποιός οφείλει να προσαρμόσει ανάλογα την προσφορά του.

Αν και η ύπαρξη μιας μάρκας με μεγάλη φήμη είναι απαραίτητη, δεν θα πρέπει να παραλείψει να έχει και μια σειρά προϊόντων με φυσικά συστατικά για την περιποίηση του παιδικού δέρματος.

Ποια η στρατηγική του φαρμακείου;

1. Προσελκύστε την πελάτισσα από την αρχή της εγκυμοσύνης

Προκειμένου να καταστήσουμε μια νέα μητέρα πιστή μας πελάτισσα, θα πρέπει να οικοδομήσουμε μαζί της μια σχέση εμπιστοσύνης πριν από τη γέννα.

Ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχουμε είναι η παροχή ενημερωτικού υλικού πάνω στο θηλασμό, τα παιδικά γάλατα και γενικά την παιδική φροντίδα.

2. Σχεδιάστε ένα «κιτ» φροντίδας του νεογέννητου

Πριν ακόμη από την είσοδο στο μαιευτήριο, ο φαρμακοποιός θα πρέπει να προωθήσει μάρκες και προϊόντα για τη φροντίδα τους μωρού που διατίθενται στο φαρμακείο, δίνοντας στη μέλλουσα μητέρα δείγματα δωρεάν και ενημερωτικά έντυπα.

Δημιουργήστε ράφια για τις μέλλουσες μητέρες.

3. Δημιουργήστε ράφια για τις μέλλουσες μητέρες

Κατά τη διάρκεια της πρώτης εγκυμοσύνης, η μέλλουσα μητέρα έχει συνήθως χρόνο για τον εαυτό της, γεγονός που της επιτρέπει να παρατηρήσει τις αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα της.

Το φαρμακείο μπορεί να προσφέρει εξειδικευμένες λύσεις για κάθε ανησυχία που ενδέχεται να ανακύψει κατά τους 9 μήνες της κύησης.

Η ύπαρξη 2-3 ραφιών που θα απευθύνονται στη «μέλλουσα μαμά» κερδίζει επάξια μια θέση στο φαρμακείο, στην πτέρυγα βρεφικής φροντίδας.

Κάθε ράφι θα πρέπει να φέρει την κατάλληλη ένδειξη, ανάλογα με το είδος των προϊόντων που φιλοξενεί: «φροντίδα σώματος» με προϊόντα πρόληψης ραγάδων, «ελαφριά πόδια» με τοπικά ή από στόματος φλεβοτονικά προϊόντα κ.λπ.

Εξίσου σημαντικά προϊόντα για τη μέλλουσα μαμά, είναι τα ειδικά σχεδιασμένα για αυτήν συμπληρώματα διατροφής, τα καλσόν διαβαθμιζόμενης συμπίεσης, αλλά και η αντιηλιακή προστασία, ώστε να αποτραπεί η δημιουργία «μάσκας εγκυμοσύνης».

4. Αξιοποιήστε το τμήμα βρεφανάπτυξης

- Μια γνωστή μάρκα συνιστά πάντα σταθερή αξία.

Είναι ωστόσο σημαντικό να υπάρχουν και άλλες μάρκες, ιδιαίτερα αν υπάρχει χώρος, για να δοθεί η αίσθηση της εξειδίκευσης.

- Όσον αφορά τις τιμές, καλό είναι να υπάρχουν πάντα προσφορές σε κλασικά προϊόντα υγιεινής, όπως τα αφρόλουτρα και τα υγρά μαντηλάκια.

Προσοχή όμως να μην υπερβάλουμε ιδιαίτερα σε προϊόντα νέας τεχνολογίας σε σύνθεση και συσκευασία, για να μην υποβιβάσουμε την αξία τους.

5. Φροντίστε το merchandizing

Το τμήμα που είναι αφιερωμένο στη βρεφική φροντίδα, θα πρέπει να σηματοδοτείται με τρείς κατηγορίες προϊόντων:

- Προϊόντα φροντίδας, όπως καλλυντικά, προϊόντα υγιεινής, σκευάσματα με φυσιολογικό ορό και ρινικούς αποφρακτήρες.

- Αξεσουάρ, όπως μπιμπερό και πιπίλες.

- Προϊόντα διατροφής, όπως γάλατα και δημητριακά.

Μια θεματική βιτρίνα ανά δύο μήνες είναι μια καλή ιδέα στο πλαίσιο του μάρκετινγκ, με θέματα όπως: θηλασμός, προστασία δέρματος, παιδική διατροφή κ.λπ.

Τέτοιου είδους καμπάνιες θα πρέπει να συνοδεύονται από προβολή και συμβουλές και εντός του φαρμακείου.

6. Προβάλλοντας τον θηλασμό

Το κοινωνικό κίνημα της επιστροφής σε οτιδήποτε φυσικό, οδήγησε στην αύξηση του μητρικού θηλασμού:

Πάνω από 60 % των μαμάδων προτιμούν πλέον να θηλάσουν το μωρό τους.

Οι νέες μητέρες συχνά αποζητούν σκευάσματα όπως κρέμες για τις θηλές, προϊόντα θεραπείας ραγάδων, απορροφητικά επιθέματα στήθους, προστατευτικά θηλής κ.λπ.

Όλα αυτά τα προϊόντα θα πρέπει να τοποθετηθούν σε ειδική θέση στο φαρμακείο, με την σήμανση «θηλασμός».

Όσον αφορά το θήλαστρο, μια σχετική προσφορά να περιλαμβάνει μια συσκευή για ενοικίαση και μια συσκευή προς πώληση.

Το κάθε μοντέλο θα πρέπει να παρουσιάζεται σωστά, ενώ αφίσες και φυλλάδια πάνω στο μητρικό θηλασμό μπορεί να είναι εξίσου βοηθητικά.

Προσοχή στην πολιτική τιμών, αφού οι νέες μητέρες δεν αναζητούν πάντα τα προϊόντα με το χαμηλότερο κόστος.

Αντίθετα, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον τους είναι η σχέση αποτελεσματικότητας/ποιότητας/τιμής.

Έτσι, είναι ανώφελο να δίνετε πολύ χαμηλές τιμές σε βιολογικά προϊόντα που έχουν ήδη αποκτήσει μια εξαιρετική φήμη.

Αντ’ αυτού, επικερδέστερη θα ήταν η περιοδική τους διαφήμιση και προώθηση.

7. Το Παιδικό γάλα

Για να διασφαλίσουμε την ανακύκλωση στα παιδικά γάλατα, προαπαιτούμενο είναι η εναρμόνιση των τιμών με εκείνες που ισχύουν στα σούπερ μάρκετ.

Αν και το περιθώριο κέρδους είναι μικρό, τα παιδικά γάλατα μπορούν να αποκτήσουν τακτικό αγοραστικό κοινό.

Εξάλλου, η αγορά παιδικού γάλατος από το φαρμακείο είναι σε θετική εξέλιξη, γεγονός που αποδεικνύει ότι η πλειοψηφία των νέων μητέρων αναζητούν τη συμβουλή της ομάδας του φαρμακείου.

Δεν διστάζουμε λοιπόν να αφιερώσουμε μισή ραφιέρα στα παιδικά γάλατα ή να τα τοποθετήσουμε σε μια γόνδολα προβολής.

Στο πλαίσιο αυτό, στοχεύουμε στην προώθηση μίας ή δύο αξιόπιστων εταιριών και όχι απαραίτητα στο να εκθέσουμε μια τεράστια ποικιλία μαρκών.

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr

Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων