fbpx

Καλύπτοντας τις Χαμένες Πωλήσεις

Ζητήσατε ποτέ κάτι σε ένα κατάστημα και σας είπαν «δεν το έχουμε γιατί δεν υπάρχει αρκετή ζήτηση»;

Για έναν καταναλωτή είναι απλώς μια ενόχληση.

Για έναν λιανοπωλητή, είναι μια επιχειρηματική απώλεια.

Καλύπτοντας τις Χαμένες Πωλήσεις

Ένας καταναλωτής δεν μπορεί να αγοράσει ό,τι δεν υπάρχει, αλλά αν αποφασίσει να ψάξει αλλού ίσως να μην επιστρέψει ποτέ.

Δυστυχώς, τα μηχανογραφικά συστήματα  καταγράφουν μόνο τις πωλήσεις που πραγματοποιούνται.

Η μη ικανοποιημένη ζήτηση είναι χαμένη υπόθεση!

Ο απλούστερος τρόπος καταγραφής της μη ικανοποιημένης ζήτησης είναι να καταγράφετε κάθε περίπτωση που ένας πελάτης ζητά κάτι που δεν έχετε στο φαρμακείο.

Τα δεδομένα  ενός μήνα ενδέχεται να δείχνουν έναν ή δύο σημαντικούς τομείς ζήτησης.

Εάν για παράδειγμα τρία άτομα ζητούν κάτι, είναι πιθανό και άλλα άτομα να έχουν κοιτάξει για το συγκεκριμένο προϊόν και είτε ντράπηκαν είτε δεν είχαν αρκετό χρόνο για να ρωτήσουν.

Ακόμα καλύτερα, ζητήστε από το προσωπικό να καταγράψει τα προϊόντα που ζητούν οι πελάτες και δεν τα έχετε.

Θα μπορούσε το φαρμακείο να παραγγείλει προϊόντα που δεν είναι οικονομικά διαθέσιμα;

Μπορεί να παραπέμψει τους πελάτες σε έναν φίλο συνάδελφο;

Ένας πελάτης που έχει παραπεμφθεί σε κάποιον συνάδελφο ή που έχει παραγγείλει κάτι ειδικό, θα θυμάται πάντα την παρεχόμενη υπηρεσία - και μάλλον θα επιστρέψει σε σας.

Μην ξεχνάτε ότι μπορεί να έχετε το σωστό προϊόν, αλλά στη λάθος τιμή.

Εάν το αρχείο καταγραφής δείχνει ότι οι πελάτες αρνήθηκαν να αγοράσουν κάτι επειδή το προϊόν ήταν πολύ ακριβό, ήρθε η ώρα να αρχίσετε να ψάχνετε για προμηθευτές με χαμηλότερη ή καλύτερη προσφορά.

Ίσως έχετε χώρο για δύο ομοειδή προϊόντα - μια βασική και μια πιο ακριβή έκδοση.

Συχνά λέγεται ότι ο πελάτης είναι ο πιο σημαντικός για μια επιχείρηση, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι ο «χαμένος» πελάτης είναι, γιατί θα υπάρχουν πάντα περισσότεροι άνθρωποι που σας προσπερνούν ​​από ό, τι εκείνοι που μπαίνουν μέσα.

Αυτοί οι πελάτες αντιπροσωπεύουν συχνά μία απαίτηση που δεν ικανοποιήθηκε.

Καλύπτοντας τις Χαμένες Πωλήσεις

Μάρκετινγκ για τους πελάτες που χάσατε

Το μεγαλύτερο μέρος του μάρκετινγκ στοχεύει στην αναζήτηση πληροφοριών για πελάτες που αγοράζουν ήδη από μια επιχείρηση.

Αλλά πώς μπορεί ένα φαρμακείο να μάθει για εκείνους που δεν έχουν γίνει ακόμη πελάτες;

Θα μπορούσατε να κοιτάξετε τους πελάτες σας για να προσπαθήσετε να εντοπίσετε τους πελάτες που δεν έχετε.

Το φαρμακείο σας εξυπηρετεί κυρίως ένα τμήμα του τοπικού πληθυσμού;

Θα μπορούσατε να καθιερώσετε μια ημέρα έκπτωσης για τους συνταξιούχους;

Έχετε περιορισμένο ωράριο που εμποδίζει περισσότερους πελάτες να έρθουν;

Μόλις λοιπόν καταλάβετε ποια κατηγορία πελατών σας λείπει, μπορείτε να αναλάβετε δράση.

Θυμηθείτε τις τέσσερις αξίες: προϊόν, τιμή, άνθρωποι και τόπος.

Μπορεί να πιστεύετε ότι σε ένα φαρμακείο, ο τόπος είναι προφανής.

Αλλά μερικοί πελάτες θα βγουν έξω από το δρόμο τους για να βρουν αυτό που θέλουν.

Άλλοι θα ρίξουν μια ματιά και, στη συνέχεια, θα φύγουν αν δεν μπορούν να βρουν αμέσως αυτό θέλουν, ενώ το προϊόν μπορεί να ήταν διαθέσιμο.

Βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα γρήγορης και συχνής αγοράς είναι προσβάσιμα και ορατά - αυτό κάνουν και τα σούπερ μάρκετ όταν βάζουν σάντουιτς και ποτά κοντά στο ταμείο.

Γνωρίζοντας τι είναι αυτό που τραβάει τους πελάτες, ένα φαρμακείο θα μπορούσε να κάνει το ίδιο.

Ένα τελευταίο σημείο.

Μερικές φορές δεν γίνεται πώληση ακόμη και όταν ο πελάτης έχει βρει το προϊόν στο σωστό μέρος.

Όπως με κάθε λιανοπωλητή, το προσωπικό του φαρμακείου πρέπει να είναι έτοιμο να βοηθήσει – εάν υπάρχει συχνά ουρά και όλο το προσωπικό είναι απασχολημένο, οι πελάτες θα βαρεθούν και θα φύγουν.

Η ανεκπλήρωτη ζήτηση είναι μια πηγή κερδοφορίας για την επιχείρηση.

Ένας πελάτης που ζητά κάτι είναι μια πιθανή πηγή εσόδων.

Μην τον αγνοήσετε.

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr

Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων