fbpx

Πώς να Χρησιμοποιήσετε την Πειθώ για να Αυξήσετε τις Πωλήσεις στο Φαρμακείο Σας

Θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις στο φαρμακείο σας; Πώς Να Χρησιμοποιήσετε την Πειθώ Για Να Αυξήσετε τις Πωλήσεις στο Φαρμακείο Σας

Πώς θα σας φαινόταν να κινητοποιήσετε τους πελάτες σας ώστε να επωφεληθούν από τα μοναδικά προϊόντα και τις υπηρεσίες σας;

Δεν είναι δύσκολο, εάν χρησιμοποιήσετε σωστά την τέχνη των πωλήσεων.

Συχνά έχουμε αρνητική άποψη για την λέξη «πωλήσεις».

Έχουμε στον μυαλό μας τον «πωλητή» ως κάποιον πιεστικό, ίσως ακόμα και επιθετικό μερικές φορές.

Μη σκέφτεστε ότι «πουλάτε» στους ασθενείς σας.

Στην πραγματικότητα, προσφέρετε μια πολύ σημαντική υπηρεσία στην κοινότητα, βοηθώντας τους να λύσουν τα προβλήματα υγείας και ευεξίας τους.

Φανταστείτε πως κάποιος φίλος σας λέει πως αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα υγείας.

Εάν έχετε μια λύση, δεν θα του μιλήσετε γι’ αυτήν;

Το ίδιο ισχύει και στο φαρμακείο.

Εάν έχετε ένα προϊόν ή υπηρεσία που μπορεί να βοηθήσει τους ασθενείς, είναι ηθική σας υποχρέωση, ως πάροχος υγειονομικής περίθαλψης, να τους το προτείνετε.

Παρακάτω, ακολουθούν τρόποι που βασίζονται στις αρχές της πειθούς, με τους οποίους μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις στο φαρμακείο σας.

  • Εποχιακές προσφορές

Για να εφαρμόσετε αυτήν την ενέργεια στο φαρμακείο σας, δημιουργόντας προσφορές περιορισμένου χρόνου που απευθύνονται σε διαφορετικά είδη κοινού.

Οι καταναλωτές αγαπούν τις προσφορές και νιώθουν μεγαλύτερη ανάγκη να αποκτήσουν ένα προϊόν, όταν διατίθεται σε προσφορά για μικρό χρονικό διάστημα.

Μπορείτε να τραβήξετε την προσοχή των πελατών τοποθετώντας την σήμανση «Προσφορά» πάνω στα επιλεγμένα προϊόντα

Όταν θα σας ρωτήσουν για κάποιο από αυτά, επισημάνετε τα οφέλη που μπορεί να έχει στην υγεία με τα συγκεκριμένα προϊόντα.

Επιπλέον, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε κάποια  κάρτα προνομίων, με την οποία οι πελάτες μπορούν να μαζεύουν πόντους από αγορές επιλεγμένων ειδών.

Αυτό, συνήθως, δίνει κίνητρο στους πελάτες να κάνουν επαναλαμβανόμενες αγορές των συγκεκριμένων ειδών.

  • Διαβεβαιώστε τους ασθενείς ότι είστε ειδικοί

Βεβαιωθείτε ότι έχετε αποδείξει την αξιοπιστία σας στους πελάτες σας.

Αν και δεν θα το παραδεχτούν ποτέ, τους αρέσει να τους λένε άλλοι τι να κάνουν. 

Κυρίως ειδικοί τους οποίους εμπιστεύονται.

Μπορείτε, λοιπόν, να τους κάνετε προτάσεις και να απαντάτε σε τυχόν ερωτήσεις που μπορεί να έχουν, προκειμένου να τους δείξετε πως μπορούν να σας εμπιστευθούν.

Επομένως,  θα είναι πιο πρόθυμοι να δοκιμάσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που τους προτείνετε.

Εκτός αυτού, μπορείτε να οργανώσετε εκδηλώσεις και εκπαιδευτικά μαθήματα για τους ασθενείς, παρέχοντάς τους απαραίτητες πληροφορίες και γνώσεις και δίνοντας βάση στην υγειονομική τους περίθαλψη και ευεξία.

  • Η συνέπεια είναι βασική: Ξεκινήστε με μικρές δεσμεύσεις για μεγάλες πωλήσεις.

Όταν πουλάτε κάτι (ειδικά αν πρόκειται για προϊόντα με υψηλό κόστος που δεν αγοράζουν οι άνθρωποι από παρόρμηση), προσπαθήστε να κάνετε τον ασθενή σας να δεσμευτεί για κάτι μικρό πρώτα.

Αυτό θα μπορούσε να είναι μια δωρεάν δοκιμή ή δείγματα νέων προϊόντων.

Αφού συμφωνήσουν να το δοκιμάσουν μία φορά, θα είναι πιο πρόθυμοι να δεχτούν κάποια πρότασή σας για αγορά στη συνέχεια.

 

  • Δημιουργώντας Επιρροή στους πελάτες σας

Θυμηθείτε, η χρήση αυτών των αρχών για να επηρεάσετε τους ασθενείς σας δεν είναι λάθος εάν τις εφαρμόζετε ηθικά.

Η αποστολή σας ως επαγγελματίας υγείας είναι να βοηθήσετε άτομα που έρχονται σε εσάς για θέματα υγείας και ευεξίας.

Στην πραγματικότητα, εάν επιτύχετε να επηρεάσετε τους ασθενείς σας, θα είστε σε θέση να βελτιώσετε τη ζωή τους και την υγεία τους.

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.