fbpx

Πωλήσεις - Μάρκετινγκ

Εμφάνιση # 
Τίτλος
Όλα τα Βήματα για Επιτυχημένες Πωλήσεις
Ομαδικό Πνεύμα για Καλύτερες Πωλήσεις
Διαχείριση Αντιρρήσεων στο Φαρμακείο
Διαφημιστείτε Μέσω Banner
Αναπτύξτε τις Πωλήσεις σας στο Φαρμακείο
Νέες Υπηρεσίες στο Φαρμακείο
Αποκτήστε Φωνή στο Κοινό σας
Πουλήστε σε Σωστές Τιμές
Συμπληρωματική Πώληση - Τα Στάδια της Επικοινωνίας σας
Πραγματοποιήστε μια Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών
6 Ενέργειες Κλειδιά για να Δημιουργήσετε ένα Τμήμα Ποδολογίας
Γνωρίζοντας Καλύτερα την Πελατεία σας
Ο Ρόλος των Συναισθημάτων στη Λήψη Αποφάσεων Αγοράς
Μετατρέποντας την Κρίση σε Ευκαιρία - Επιλογή ή Αναγκαιότητα;
Φαρμακοποιός και Ιατρικός Επισκέπτης - Μία Σχέση Αγαστής Συνεργασίας
Καλύπτοντας τις Χαμένες Πωλήσεις
Πώς να Χρησιμοποιήσετε την Πειθώ για να Αυξήσετε τις Πωλήσεις στο Φαρμακείο Σας
Δερμοκαλλυντικά - 10 Σημεία Κλειδιά για να Αναπτύξετε την Κατηγορία
Δερμοκαλλυντικά: 10 Σημεία «Κλειδιά» Για Να Αναπτύξετε Την Κατηγορία
Η Έννοια της Προστιθέμενης Αξίας
Συμβουλή και Συνδυαστική Πώληση - 2o Μέρος: Αντιμετωπίζοντας τον Πελάτη
Συμβουλή και Συνδυαστική Πώληση - 1o Μέρος: Ξεπεράστε τα Ταμπού
Οι Ευκαιρίες για την Ανάπτυξη της Κατηγορίας Αυτοθεραπείας
Πολεμώντας στη Μάχη των Τιμών
Πώς να Πουλάμε τα Premium Καλλυντικά στο Φαρμακείο
Η Ικανοποίηση του Πελάτη στην Καρδιά της Επιχείρησης
Στρατηγικές Μarketing ανά Ηλικία
Αναπτύσσοντας μια Νέα Κατηγορία - Οδηγός για Ένα Νέο Τμήμα
Γνωρίστε τον Ανταγωνισμό σας
Αυτοθεραπεία και ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ. - Ο Δρόμος για την Ανάπτυξή τους στο Ελληνικό Φαρμακείο
Το Marketing των Αισθήσεων στον Χώρο
Ενισχύστε την Κατηγορία Αυτοθεραπείας στο Φαρμακείο σας - 8 Απαραίτητες Ενέργειες
Η Ικανοποίηση του Πελάτη Είναι Ανεκτίμητη
Πώς να Αναδείξουμε την Εξειδίκευσή μας σε μία Κατηγορία Προϊόντων
Διαμόρφωση Τιμολογιακής Πολιτικής Φαρμακείου - 9 Χρυσές Συμβουλές
Διαφήμιση στο Διαδίκτυο VS Διαφήμισης στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Δημοσίευση Άρθρων
Διαφήμιση: Αγώνας Ταχύτητας ή Μαραθώνιος;
Βρεφική Διατροφή - Το Φαρμακείο Πρέπει να Παίξει τον Ρόλο του
Κάντε μια Έρευνα του Ανταγωνισμού
Η Αντιγήρανση και η Αξιοπιστία της Συμβουλής του Φαρμακοποιού
Το Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα του Φαρμακείου και η Επικοινωνία του
Η Συμβολή του CRM στη Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων
Ισχυροποιήστε τη Θέση σας ως Επιστήμονας Υγείας στην Κατηγορία των Προϊόντων Αυτοθεραπείας
Αιτία που οι Διαφημίσεις Αποτυγχάνουν
Χειμώνας - Επιμεληθείτε την Εικόνα του Φαρμακείου σας
Σύγχρονη Διοίκηση Μάρκετινγκ: Επιπτώσεις για την Αγορά του Φαρμακείου
Μια Μελέτη Γεωμάρκετινγκ στην Υπηρεσία της Επιχείρησής σας
Από την Επιστήμη της Επικοινωνίας στην Τέχνη της Πώλησης
Γνωρίζετε Καλά τους Πελάτες σας;
Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων