fbpx

Εκτιμήσεις και Απαντήσεις του ΠΣΒΑΚ στα Ερωτήματα της Euromonitor

1. Πώς εκτιμάτε ότι θα κινηθούν σε επίπεδο τόσο αξίας (και αν είναι δυνατόν και σε επίπεδο όγκου πωλήσεων-τεμαχίων) οι παρακάτω αγορές:

Εκτιμήσεις και Απαντήσεις του ΠΣΒΑΚ στα Ερωτήματα της Euromonitor.

2. Πώς επηρέασε την αγορά η επιδημία της COVID-19 και τα συνακόλουθα περιοριστικά μέτρα το 2021;
Ποιες κατηγορίες επηρεάζονται περισσότερο και πότε θεωρείτε ότι θα ανακάμψει η αγορά;

Η πανδημία επιτάχυνε σημαντικά την πρόοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπου οδηγήθηκαν οι καταναλωτές λόγω των περιοριστικών μέτρων.

Τόσο τα πιο καθιερωμένα κανάλια στο ηλεκτρονικό εμπόριο όπως τα e-pharmacies μέχρι και τα πιο αναδυόμενα όπως το e-grocery, σημείωσαν σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης.

Αντιθέτως, σημαντική πτώση εμφάνισε το brick and mortar κανάλι. Κατά τη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων, τα κανάλια των σουπερμάρκετ και των φαρμακείων παρέμειναν ανοιχτά, γεγονός που βοήθησε στη συντήρηση των πωλήσεων.

Το μεγαλύτερο πλήγμα ήταν για τα πολυκαταστήματα και καταστήματα καλλυντικών, για τις boutiques και τα κομμωτήρια.

Ως εκ τούτου, οι κατηγορίες που επηρεάστηκαν περισσότερο ήταν το μακιγιάζ και τα αρώματα.

Προβλέπονται θετικοί ρυθμοί ανάπτυξης για την αγορά το 2021 και το 2022.

Εκτιμήσεις και Απαντήσεις του ΠΣΒΑΚ στα Ερωτήματα της Euromonitor.

3. Πώς επηρεάζονται οι πωλήσεις των premium και των mass προϊόντων;
Επίσης, πως εκτιμάτε ότι θα κινηθούν οι μέσες τιμές στις εν λόγω κατηγορίες το 2021 και το προσεχές μέλλον, λαμβάνοντας υπ' όψιν τις προωθήσεις, προσφορές, εκπτώσεις, κ.λπ.;

Καθώς το βασικό κανάλι πώλησης των premium προϊόντων είναι τα καταστήματα καλλυντικών και τα πολυκαταστήματα, ήταν αναμενόμενο λόγω των περιοριστικών μέτρων και το κλείσιμο των καταστημάτων, οι πωλήσεις να σημειώσουν σημαντική πτώση.

Αυτό ήταν το μοτίβο για το 2020 αλλά και για το 2021, όσο ήταν κλειστά τα καταστήματα.

Από το άνοιγμα καταστημάτων και μετά, παρατηρείται σημαντική επάνοδος στις πωλήσεις των premium προϊόντων.

Σχετικά με τις μέσες τιμές, δεν έχουμε διαθέσιμα τα συγκεκριμένα στοιχεία.

4. Ποιες πιστεύετε ότι θα είναι θα είναι οι βασικές τάσεις (καταναλωτικές, προϊοντικές και γενικότερα) στις παραπάνω αγορές για το 2021 και για το προσεχές μέλλον;

Εκτιμούμε ότι το σύνολο τη αγοράς του beauty θα έχει άνοδο στο προσεχές μέλλον με σίγουρα μεγαλύτερο ρυθμό στα κατηγορίες περιποίηση προσώπου και μαλλιών ενώ η κατηγορία μακιγιάζ θα επανέλθει αλλά με αρκετά μικρότερο ρυθμό ανάπτυξης.

5. Ποιες θα είναι οι τάσεις όσον αφορά τα κανάλια διανομής το 2021 (ευρεία-επιλεκτική-φαρμακεία-απευθείας πωλήσεις-κομμωτήρια-ινστιτούτα) και για το προσεχές μέλλον;

Το ηλεκτρονικό εμπόριο θα αποτελέσει ένα εξίσου σημαντικό κανάλι από εδώ και πέρα.

Εκτιμούμε ότι ένα κομμάτι των καταναλωτών που το «γνώρισαν» μέσα στην πανδημία το και έκαναν τις πρώτες τους αγορές, θα αποτελέσει βασική προτίμησή τους στο μέλλον καθώς παρόλες τις δυσκολίες που μπορεί να υπήρξαν στις αποστολές των αγαθών, οι καταναλωτές αντιλήφθηκαν την άνεση και τις ευκαιρίες του συγκεκριμένου καναλιού.

Στα κανάλια που είναι εφικτό, εκτιμούμε ότι θα γίνουν επενδύσεις στην omni channel εμπειρία του καταναλωτή, συνδυάζοντας το παραδοσιακό κανάλι με το ηλεκτρονικό.

6. Κάποια σχόλια σχετικά με την απόδοση κάποιων μεγάλων παικτών (τόσο κατασκευαστών όπως L' Oreal, Lancome όσο και διανομέων όπως Hondos, κ.λπ.) το 2021.
Κάποια σχόλια σχετικά με σημαντικές εξαγορές, συγχωνεύσεις, κ.λπ. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας;

Δεν έχουμε διαθέσιμα τα συγκεκριμένα στοιχεία.

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων