fbpx

Η Μεγάλη Επιστροφή των Ανθρώπινων Σχέσεων με τους Πελάτες

Σήμερα, το εμπόριο στα μικρά καταστήματα κάνει τη διαφορά όταν οι σχέσεις με τον πελάτη είναι ιδιαίτερες, ευχάριστες και προσωποποιημένες.

Ειδικά στο φαρμακείο, το κεφάλαιο «εμπιστοσύνη» κατέχει ξεχωριστή θέση, με στόχο να κάνει τους πελάτες του να ζουν μοναδικές εμπειρίες.

Η Μεγάλη Επιστροφή των Ανθρώπινων Σχέσεων με τους Πελάτες.

Η ανθρώπινη σχέση και η συμβουλή είναι λοιπόν που κάνουν τη διαφορά, παρόλο που η ψηφιοποίηση των σχέσεων ενδυναμώνεται.

Σήμερα, ο πελάτης τα θέλει όλα και δεν μπορούμε να πάμε πίσω, επομένως, το φαρμακείο είναι αναγκαίο να επανεξετάσει τη στρατηγική του και να κατανοήσει καθαρά τη σημασία της ανθρώπινης σχέσης.

Όλες οι μελέτες δείχνουν ότι, παρόλο που ένα μέρος υπηρεσιών προσφέρονται από τα ψηφιακά μέσα, όλο και περισσότεροι πελάτες επιθυμούν μία σχέση πιο ανθρώπινη, υψηλής ποιότητας σε επίπεδο εξειδίκευσης και επιστημονικής γνώσης, συνοδευόμενη από μια ισχυρή δόση ενσυναίσθησης.

Αυτό είναι απαραίτητο, ιδιαίτερα για το φαρμακείο που αγγίζει τον ευαίσθητο τομέα της υγείας των ανθρώπων.

Παράλληλα, πρέπει να υιοθετήσουμε στην καθημερινότητα και ορισμένες συνήθειες.

Για παράδειγμα, να ρωτάμε συστηματικά τους πελάτες μας: στην αρχή της συναλλαγής, «Μπορώ να σας φανώ χρήσιμος;», ή στο τέλος, «Έχω απαντήσει σε όλες τις απορίες σας;» ή «Μπορώ να κάνω κάτι άλλο για εσάς;»

Ξεπεράστε το επίπεδο της απλής διανομής φαρμάκων και της αναγραφής της δοσολογίας στα κουτιά.

Ο πελάτης, με μία σύνθετη παθολογία, έχει ανάγκη από πιο εκτεταμένες συμβουλές και πρέπει να καταλάβει τι όφελος θα έχει παίρνοντας κάθε βράδυ το ροζ χαπάκι.

Οι φαρμακοποιοί, παρόλο που γνωρίζουν, δεν έχουν πάντοτε τα αντανακλαστικά να ενημερώνουν με λεπτομέρειες τους ασθενείς τους.

Για να κάνεις αυτό το επάγγελμα όμως θα πρέπει να αγαπάς τους ανθρώπους, να ενδιαφέρεσαι γι' αυτούς και να αφιερώνεις χρόνο σ' αυτούς.

Ενισχύστε λοιπόν τη σχέση με τους πελάτες σας. Η ανθρώπινη σχέση έτσι γίνεται μαγική!

Είναι μια πρόκληση για τις μικρές επιχειρήσεις για να κερδίσουν πιστούς πελάτες.

Είναι η στιγμή να δημιουργηθεί μία σφαίρα ενσυναίσθησης γύρω από τον πελάτη και να δώσουμε στον τελευταίο την αίσθηση ότι είναι μοναδικός και ότι τον φροντίζουμε.

Το να καλοδέχεσαι, να σφίγγεις το χέρι, να απευθύνεσαι στους πελάτες με το όνομά τους και να ανοίγεις εποικοδομητική συζήτηση με αυτούς, εμπλουτίζει και αναδεικνύει την εικόνα σου.

Το ανθρώπινο δυναμικό σε προτεραιότητα

"Employees first, customers second". Η επένδυση πάνω στη σχέση μας με το προσωπικό είναι πρωταρχική για να επιτύχουμε τις σωστές σχέσεις με τους πελάτες μας.

Οι μελέτες δείχνουν ότι σε μια κλίμακα από το 1 μέχρι το 10, μία επιχείρηση που κερδίζει έναν πόντο στη δέσμευση και κινητοποίηση των υπαλλήλων της, κερδίζει δύο πόντους στην ικανοποίηση του πελάτη. Αυτό το δεδομένο θα πρέπει να σας κάνει να αναρωτηθείτε για το πώς διοικείτε το προσωπικό σας.

Μια κοινωνική σχέση King Size

Η φιλική συμπεριφορά είναι μία πραγματική τάση για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις όπως τα φαρμακεία στην Ελλάδα.

Το να καλοδέχεσαι, να σφίγγεις το χέρι, να απευθύνεσαι στους πελάτες με το όνομά τους και να ανοίγεις εποικοδομητική συζήτηση με αυτούς, εμπλουτίζει και αναδεικνύει την εικόνα σου.

Για να προσελκύσουμε καταναλωτές στο σημείο πώλησης σήμερα μιλάμε για φιλικές και κοινωνικές σχέσεις.

Είναι η ώρα να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον ζεστό και φιλόξενο. Το φαρμακείο έχει την αποστολή να διατηρήσει αυτές τις κοινωνικές σχέσεις.

Είναι εκεί όπου οι πελάτες θα μοιραστούν με τον φαρμακοποιό τους στοιχεία από τη ζωή τους, μιλώντας για την υγεία τους.

Επιθυμούν, λοιπόν, να βρουν απέναντί τους ένα πρόσωπο που θα τους προσεγγίσει και θα τους ακούσει. Απαραίτητο στοιχείο βέβαια το χαμόγελο!

Η φιλική αυτή σχέση έχει απόδοση. Φυσικά, προϋποθέτει επένδυση χρόνου και διάθεσης από τη μεριά του φαρμακοποιού, αλλά το όφελός της είναι αναμφισβήτητο γιατί αυξάνει τη φήμη του φαρμακείου.

Οι υπηρεσίες στην προτεραιότητα

Μεταξύ τιμής και υπηρεσίας, ο καταναλωτής δεν θέλει πλέον να διαλέξει, θέλει και τα δύο.

Η τιμή έχει γίνει ένα απαραίτητο στοιχείο σε όλους τους τομείς διανομής, αλλά δεν είναι μία απαραίτητη προϋπόθεση για να ικανοποιήσεις όλες τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών σου και να διαφοροποιηθείς.

Σε μία άκρως ανταγωνιστική αγορά και σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης, ο πόλεμος δεν γίνεται για την αύξηση των μεριδίων αγοράς, αλλά για την αρπαγή μεριδίων αγοράς από τους ανταγωνιστές σου.

Συνεπώς, για να πετύχει αυτό, θα πρέπει να επενδύσουμε στις σχέσεις με τον πελάτη και στις υπηρεσίες.

Διακρίνουμε δύο μεγάλους τύπους αναγκών υπηρεσιών. Από τη μία ό,τι αφορά στο ευ ζην, δίνοντας έμφαση στο περιβάλλον, την εργονομία του χώρου και κυρίως στη σχέση που θα βιώσουμε με τον πελάτη, και από την άλλη, ό,τι αφορά στην αποτελεσματικότητα της θεραπείας και στην πρόληψη.

 

Για να διαφοροποιηθείτε, τολμήστε να ανακοινώσετε τις υπηρεσίες σας στην πρόσοψη του φαρμακείου σας, με μία υπενθύμιση μέσα στον χώρο του φαρμακείου.

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.