fbpx

Metaverse - Η CVS Health Κατοχυρώνει το Λογότυπό της

Η αλυσίδα φαρμακείων και προσωπικής φροντίδας των ΗΠΑ CVS Health, κατέθεσε δικαιώματα εμπορικού σήματος για το Metaverse. 

Εάν η ενέργεια αυτή θα αναφέρεται σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ή τη μεταφορά ορισμένων υπηρεσιών υγείας σε εικονικό περιβάλλον, είναι άγνωστο, καθώς οι πραγματικές προθέσεις της CVS Health παραμένουν ασαφείς. 

Ούτως ή άλλως, η έννοια ενός εικονικού περιβάλλοντος, εξετάζεται εδώ και καιρό από τον κόσμο του φαρμακείου, που πάντα βρίσκεται σε επιφυλακή για νέες ευκαιρίες.

Metaverse - Η CVS Health Κατοχυρώνει το Λογότυπό της.

Το Metaverse, φαίνεται να αποτελεί έναν όρο "ταμπού'' ειδικά από τη στιγμή που το Facebook, αποφάσισε να αλλάξει το όνομά του σε «Meta», κάνοντας φανερή την επιθυμία του να επικεντρώσει μέρος των δραστηριοτήτων του σε αυτή την ταχέως αναπτυσσόμενη τεχνολογία. 

Η εταιρεία, στην πραγματικότητα, έχει επενδύσει 10 δισεκατομμύρια δολάρια εδώ και πέντε χρόνια για να δημιουργήσει τον εικονικό της κόσμο.

Σύντομα ένα εικονικό φαρμακείο;

Εάν πρόκειται να αλλάξει αυτός ο ορισμός, είναι εύκολο να γίνει κατανοητό το ενδιαφέρον που αντιπροσωπεύει αυτή η νέα ευκαιρία της αγοράς για τις μάρκες. 

Συνήθως παράλληλα με τις γνωστές μάρκες ειδών πολυτελείας ή διαφόρων καταναλωτικών αγαθών, το Metaverse καλωσορίζει τους «πρώτους παίκτες» του στον τομέα της υγείας… και ειδικότερα των φαρμακευτικών προϊόντων.

Στις αρχές Μαρτίου, η CVS Health, μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες φαρμακείων και πάροχος προϊόντων και υπηρεσιών υγειονομικής περίθαλψης στις Ηνωμένες Πολιτείες, ανακοίνωσε ότι είχε καταθέσει δικαιώματα εμπορικών σημάτων για το Metaverse στο US Patent Trade Office (USPTO), τον οργανισμό που είναι υπεύθυνος για την έκδοση διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας και εμπορικών σημάτων των ΗΠΑ. 

Η CVS Health μπορεί να πουλά αγαθά και υπηρεσίες εκεί. Πιο συγκεκριμένα, ο φαρμακευτικός κολοσσός είπε ότι κατοχύρωσε το λογότυπό του, θέλοντας να δημιουργήσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ή ακόμα και να δημιουργήσει εικονικά αγαθά. 

Το USPTO αναφέρει «εικονικά αγαθά με δυνατότητα ψηφιακής λήψης, καταναλωτικά αγαθά, συνταγογραφούμενα φάρμακα, προϊόντα υγείας και ευεξίας, προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας και αγαθά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν διαδικτυακά και στον εικονικό διαδικτυακό κόσμο».

Το αίτημα περιλαμβάνει επίσης τη δημιουργία «εικονικών αγαθών με δυνατότητα λήψης, που δημιουργούνται με τεχνολογία blockchain», όπως ψηφιακά συλλεκτικά αντικείμενα, ψηφιακοί τίτλοι που εκδίδονται από blockchain και σχετίζονται με ένα ψηφιακό στοιχείο (φωτογραφία, βίντεο κ.λπ.).

Μεταξύ των αιτημάτων της, η CVS Health θέλει επίσης να μεταφέρει τις υπηρεσίες υγείας που παραδοσιακά παρέχονται στο κατάστημα, σε ένα εικονικό περιβάλλον. 

Παραδείγματα περιλαμβάνουν: μη επείγουσες υπηρεσίες ιατρικής περίθαλψης, όπως προγράμματα ευεξίας ή συμβουλευτικές υπηρεσίες διατροφής.

Ένα μελλοντικό γιγάντιο market place

Όλοι οι τομείς δραστηριότητας φαίνεται να θέλουν να βρουν μια θέση στην εικονική πραγματικότητα. 

Ακόμη και όταν πρόκειται για δραστηριότητες και ανάγκες που εξ ορισμού έχουν τις ρίζες τους στην πραγματικότητα, όπως η υγεία.

Πέρα από τις καταθέσεις στον USPTO, οι φιλοδοξίες της CVS Health παραμένουν ασαφείς. Η εταιρεία επιδιώκει να βελτιώσει τις υπηρεσίες υγείας της προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες των καταναλωτών «όποτε και όπου θέλουν, ακόμη και στο σπίτι και εικονικά».

Η εταιρεία λέει επίσης ότι εργάζεται συνεχώς για την ανάπτυξη νέων τρόπων για να προσελκύσει τους καταναλωτές της: 

«Μέσω μιας προνοητικής προσέγγισης που επικεντρώνεται στην τεχνολογία, θα συνεχίσουμε να διερευνούμε αυτές και άλλες επιλογές, προκειμένου να βελτιώσουμε την εμπειρία των πελατών και να λανσάρουμε νέες υπηρεσίες και προσφορές με επίκεντρο τον καταναλωτή. Δεν αποκαλύπτουμε περισσότερες λεπτομέρειες», είπε ο εκπρόσωπός της. 

Αντί για έναν σαφή και ακριβή οδικό χάρτη, η CVS Health, όπως πολλοί άλλοι, προτιμά να προβλέπει τους πιθανούς μελλοντικούς τρόπους κατανάλωσης και τις εφαρμογές που προτείνει το metaverse. 

«Σήμερα, η συνήθεια του καταναλωτή είναι να πηγαίνει απευθείας σε ένα φαρμακείο ή να πληκτρολογεί τις ανάγκες σας στο Διαδίκτυο και πιθανώς να αγοράζει τα προϊόντα  διαδικτυακά. Όμως όλα αυτά θα μπορούσαν να αλλάξουν σύντομα. Στη δεκαετία του 2010, η μόδα ήταν το ηλεκτρονικό εμπόριο, μέσω των αγορών από το Διδίκτυο. Το 2020, μεταφερθήκαμε στο M-commerce, δηλαδή στο κινητό εμπόριο. Είναι πολύ πιθανό το επόμενο στάδιο να είναι αυτό του μετασύμπαντος», αναφέρει ο Émilien Ercolani .

Εργασία σε εξέλιξη

Εκτός από μια γιγάντια αγορά, αυτά τα μετασύμπανα θα μπορούσαν επίσης να γίνουν διασκεδαστικά εργαλεία. Εάν αυτοί οι διαφορετικοί εικονικοί κόσμοι είναι πλέον προσβάσιμοι κυρίως μέσω ενός προγράμματος περιήγησης web, είναι πιθανό ότι στο μέλλον θα είναι μαζικά προσβάσιμοι χρησιμοποιώντας συσκευές, όπως ακουστικά εικονικής ή επαυξημένης πραγματικότητας. 

Επομένως, «μπορούμε να φανταστούμε ότι τα εργαλεία εκπαίδευσης και προσομοίωσης διατίθενται στους χρήστες. Αυτoί οι τρόποι εκπαίδευσης και κατάρτισης, θα είναι οι πρώτες εφαρμογές των μελλοντικών metaverse» λέει ο Émilien Ercolani. 

Ως εκ τούτου, δεν αποκλείεται να δούμε, στο μέλλον, εκπαίδευση ευεξίας και υγείας που παρέχεται από την CVS Health, για παράδειγμα, ή ακόμη και τηλεδιαβουλεύσεις από απόσταση που θα ενδιαφέρουν άτομα με μειωμένη κινητικότητα ή που ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές.

Στο Ντουμπάι για παράδειγμα, στα τέλη Μαρτίου, ανακοινώθηκε η κυκλοφορία του FitnessVR.io, του πρώτου Metaverse αφιερωμένου στην ευεξία και τη φυσική κατάσταση. 

Στόχος του είναι να προσφέρει 24/7 δραστηριότητες, εκδηλώσεις και θέματα που σχετίζονται με την υγεία και τη φυσική κατάσταση.

Επικοινωνία

Παρά τις βροντερές ανακοινώσεις και τις μάλλον δελεαστικές προοπτικές στα χαρτιά των μελλοντικών Metaverse για τις εταιρείες, αυτή η τεχνολογία, στην παρούσα κατάσταση των πραγμάτων, είναι πάνω από όλα μια νέα διαφημιστική βιτρίνα. 

Ομολογουμένως, είναι ακόμη σε πολύ αρχικό στάδιο, ενώ το Metaverse να επιτρέπει προς το παρόν να πραγματοποιήσει ουσιαστικά μεγάλα πλάνα μάρκετινγκ και επικοινωνίας. 

Μια εικονική επικοινωνία κατά κάποιο τρόπο, εξάπτει το ενδιαφέρον και οδηγεί στη δημιουργία μίας μεγάλης τάσης για το μέλλον. Τα αποτελέσματα της τάσης αυτής, θα φανούν.

Η ανάπτυξη των Metaverse είναι εκθετική, αλλά, προς το παρόν, ο αριθμός των χρηστών παραμένει μέτριος.  

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων