fbpx

Βελτιστοποιήστε την Ιστοσελίδα σας Ακολουθώντας 4 Κανόνες

Αν επιθυμείτε η ιστοσελίδα σας να έχει μια υψηλή κατάταξη στις σελίδες των μηχανών αναζήτησης, σε αυτό το άρθρο θα δείτε 4 κανόνες βελτιστοποίησής της.

Το SEO (Search Engine Optimization) στα ελληνικά μεταφράζεται ως βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας για τις μηχανές αναζήτησης και είναι η διαδικασία με την οποία μπορείτε να βελτιώσετε την οργανική εμφάνιση της ιστοσελίδας σας, στις σελίδες των αποτελεσμάτων κάθε σχετικής αναζήτησης, χωρίς να πληρώσετε επιπλέον χρήματα για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα.

Βελτιστοποιήστε την Ιστοσελίδα σας Ακολουθώντας 4 Κανόνες.

Οι μηχανές αναζήτησης αναλύουν κάθε ιστοσελίδα και έχουν συγκεκριμένους και συνεχώς εξελισσόμενους αλγόριθμους, με τους οποίους καθορίζουν τον τρόπο ταξινόμησης των αποτελεσμάτων αναζήτησης, για να παρέχουν στον χρήστη πιο σχετικό περιεχόμενο.

Οι βασικοί παράγοντες που συμβάλλουν σε αυτούς τους αλγόριθμους είναι παρόμοιοι και η συμμόρφωση με αυτούς, θα σας επιτρέψουν να βελτιώσετε την κατάταξη της ιστοσελίδας σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Τι επηρεάζει την κατάταξη αναζήτησης;

Υπάρχουν πολλές ενέργειες που μπορείτε να εφαρμόσετε για να βελτιστοποιήσετε την κατάταξη αναζήτησης, καθώς μια μικρή αλλαγή μπορεί να βελτιώσει δραστικά την οργανική σας εμφάνιση.

Αυτό μπορεί να είναι αρκετά απαιτητικό, χρονοβόρο και δύσκολο, γι’ αυτό παρακάτω θα αναλύσουμε 4 βασικούς κανόνες βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας για να έχετε άμεσο αποτέλεσμα στις σελίδες των μηχανών αναζήτησης.

1ος Κανόνας: Λέξεις - Κλειδιά

Οι μηχανές αναζήτησης αναλύουν όλες τις σελίδες στην ιστοσελίδα σας, εξετάζουν κάθε τους λέξη και επιβραβεύουν τις ιστοσελίδες με περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, σχετικό με τις λέξεις-κλειδιά που «κρατούν» τον επισκέπτη.

Διασφαλίστε ότι οι σελίδες σας περιέχουν σχετικές λέξεις-κλειδιά, ώστε να βοηθήσετε τις μηχανές αναζήτησης να συμπεριλάβουν το αντίστοιχο θέμα και να κατευθύνουν τους χρήστες σε εσάς.

Για παράδειγμα, αν έχετε μια σελίδα που εστιάζει στην «εξέταση πίεσης του αίματος» και αναφέρει τις λέξεις «πίεση» και «εξέταση αίματος» πολλές φορές, οι μηχανές αναζήτησης θα την επισημάνουν ως ένα σχετικό αποτέλεσμα αναζήτησης για όσους ψάχνουν ένα σχετικό θέμα.

2ος Κανόνας: Τίτλοι Σελίδας

Ο τίτλος της σελίδας σας, δείχνει στις μηχανές αναζήτησης περί τίνος πρόκειται και το περιεχόμενο.

Είναι σημαντικό ο τίτλος της σελίδας σας να συνοψίζει το περιεχόμενό της.

Όπως και με τις λέξεις-κλειδιά, οι μηχανές αναζήτησης εξετάζουν τον τίτλο της σελίδας με τον ίδιο τρόπο, δίνοντας όμως μεγαλύτερη έμφαση, καθώς έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα στο να επηρεάσουν τη θέση που εμφανίζεστε στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Συμβουλή

Αντί να καταχωρίσετε όλες τις υπηρεσίες σας σε μια γενική σελίδα με τίτλο «Υπηρεσίες Φαρμακείου», θα ωφελήσει την ταξινόμηση SEO, η δημιουργία ξεχωριστής σελίδας για κάθε υπηρεσία σας με τον ανάλογο τίτλο, π.χ. «Υπηρεσία διακοπής καπνίσματος» ή «Οδηγίες χρήσης φαρμάκων».

Οι εξερχόμενες συνδέσεις είναι σημαντικές. Οι μηχανές αναζήτησης έχουν την τάση να εξετάζουν τους εξωτερικούς συνδέσμους στην ιστοσελίδα σας, ως σύσταση ότι η σελίδα έχει περιεχόμενο υψηλής ποιότητας.

3ος Κανόνας: Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Οι εξερχόμενες συνδέσεις είναι σημαντικές. Οι μηχανές αναζήτησης έχουν την τάση να εξετάζουν τους εξωτερικούς συνδέσμους στην ιστοσελίδα σας, ως σύσταση ότι η σελίδα έχει περιεχόμενο υψηλής ποιότητας.

Δημιουργήστε σχετικούς συνδέσμους εντός του περιεχομένου σας, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να συνεχίσουν να ανακαλύπτουν ενδιαφέρον υλικό στο Διαδίκτυο.

Να έχετε τουλάχιστον 2 με 3 σχετικές εξερχόμενες συνδέσεις σε κάθε κομμάτι περιεχομένου που δημιουργείτε.

Όσες περισσότερες συνδέσεις έχει η ιστοσελίδα σας, τόσο καλύτερη είναι η αξιολόγηση των σελίδων σας, γεγονός που θα συμβάλει στην περαιτέρω βελτίωση της ιστοσελίδας σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

4ος Κανόνας: Φήμη

Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να επηρεάσουν τη φήμη σας, αλλά ένας βασικός παράγοντας που έχει θετική επίδραση στις μηχανές αναζήτησης είναι μία ιστοσελίδα που ενημερώνεται τακτικά με πρωτότυπο και πλούσιο περιεχόμενο.

Όταν οι επισκέπτες μιας ιστοσελίδας βρίσκουν σε αυτήν ενδιαφέρον περιεχόμενο, σχετικό με την αναζήτησή τους, παραμένουν για περισσότερο χρόνο.

Μπορείτε να βρείτε μεγάλη ποικιλία υλικού σχετικού με τη θεματολογία που σας ενδιαφέρει και να προσφέρετε μοναδικό περιεχόμενο που θα προκαλέσει την επιθυμία στους χρήστες σας να μοιραστούν τις πληροφορίες που τους δίνετε με τον δικό τους κύκλο (στα social media για παράδειγμα), φέρνοντας μεγαλύτερο κοινό προς εσάς.

3 σημαντικές ερωτήσεις

Πώς μπορεί να επωφεληθεί το e-shop ή η ιστοσελίδα του Φαρμακείου μου;

Τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης είναι ο κύριος λόγος της επισκεψιμότητας των ιστοσελίδων, με αποτέλεσμα να παίζουν τεράστιο ρόλο στην ενημέρωση των δυνητικών σας πελατών για τις προσφορές του Φαρμακείου.

Για παράδειγμα, όταν ένας υποψήφιος πελάτης ψάχνει για «εμβόλιο γρίπης» ή «κρυολόγημα και γρίπη», θα θέλετε ασφαλώς η ιστοσελίδα σας ή το e-shop σας να εμφανίζονται όσο πιο ψηλά γίνεται στα αποτελέσματα αναζήτησης, οδηγώντας έτσι πιθανούς πελάτες σε εσάς.

Πώς να ξεκινήσω;

Ρίξτε μια ματιά σε όλες τις βασικές σελίδες στο Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου της ιστοσελίδας σας και βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τους 4 βασικούς κανόνες που αναφέραμε παραπάνω, για να έχετε τα βέλτιστα αποτελέσματα.

Αν διαχειρίζονται την ιστοσελίδα σας εξωτερικοί συνεργάτες, ζητήστε να σας ενημερώσουν για τις ενέργειες που έχουν κάνει, ώστε να διασφαλίσετε ότι η ιστοσελίδα σας είναι βελτιστοποιημένη για τις μηχανές αναζήτησης.

Πώς μπορώ να μετρήσω την απόδοση του SEO μου;

Ένας τρόπος για να μετρήσετε την απόδοση της στρατηγικής SEO σας, είναι να εξετάσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας στο Google Analytics.

Εκεί, μπορείτε να λάβετε μια αναλυτική περιγραφή του τρόπου με τον οποίο οι χρήστες έφτασαν σε εσάς, συμπεριλαμβανομένης της «Οργανικής αναζήτησης», δηλαδή αυτών που επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα σας μέσω κάποιας μηχανής αναζήτησης.

Δοκιμάστε να κάνετε συγκρίσεις με τα προηγούμενα στατιστικά που έχετε λάβει παλιαότερα, για να δείτε τις επιπτώσεις που έχει το SEO στην ιστοσελίδα σας.

Εμμανουέλα Τουρνά, Sales & Digital Manager
Χαραμή ΑΕ
www.PharmaManage.gr

Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.