Βάση μιας έρευνας που έκανε το περιοδικό “Le Quotidien” σε φαρμακοποιούς, μαζί με την εταιρεία Call Medi Call, τον περασμένο Δεκέμβριο σε 69 φαρμακεία που είχαν e-shop, 7 στους 10 φαρμακοποιούς είναι ικανοποιημένοι από αυτή την εμπειρία τους.
Εν τούτοις, δεν έχει μπει ακόμη στη συνήθεια των Γάλλων να αγοράζουν ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ και γενικά παραφάρμακα από το ίντερνετ.
Επίσης η πλειονότητα των ερωτηθέντων φαρμακοποιών (63%), πουλάει 10 έως 50 κουτιά την ημέρα και το υπόλοιπο κάτω από 10 κουτιά.
Αυτό δείχνει ότι η ανάπτυξη του τζίρου στην πώληση μέσω ίντερνετ είναι πολύ μικρή.
Έτσι το 87% θεωρούν ότι ο τζίρος τους είναι σχεδόν στα ίδια επίπεδα ή έχει αυξηθεί στο 2%, και μόνο 5% των ερωτηθέντων δήλωσαν μία αύξηση που ξεπερνούσε το 5%.
Στην ουσία, η απόδοση ανάλογα με την επένδυση ήταν σχετικά μικρή, γιατί η δημιουργία, η συντήρηση και η διαφήμιση ενός e-shop είναι αρκετά ακριβή.
Πάνω από 4 φαρμακοποιούς στους 10, χρειάστηκε να προσλάβουν ένα άτομο αποκλειστικής ενασχόλησης με το e-shop τους.
Όσον αφορά την πολιτική τιμών, η πλειονότητα (81,6%) έχουν τις ίδιες τιμές των προϊόντων στο ίντερνετ με τον φυσικό τους φαρμακείο.
Επίσης 37% δίνουν την δυνατότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας με το κοινό, ενώ οι υπόλοιποι μέσω email ή ενός online ερωτηματολογίου.
Όλοι οι φαρμακοποιοί που ρωτήθηκαν εφαρμόζουν μεθόδους ασφαλείας, φοβούμενοι τα πειρατικά παράνομα sites.