Ο γαλλικός όμιλος NAOS συγκαταλέγεται ανάμεσα στις top 50 καλλυντικές εταιρίες στον κόσμο.
Ο κ. ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΣΙΟΥΛΗΣ, Country Manager NAOS Greece – Cyprus – Albania, μας επισημαίνει ότι το ανεξάρτητο και αυτοχρηματοδοτούμενο μοντέλο διοίκησης που ξεκίνησε και συνεχίζει από την ίδρυση του Ομίλου NAOS, στα πρότυπα μιας οικογενειακής επιχείρησης, βοηθάει στη διατήρηση της ελευθερίας δράσης μέσω της διαρκούς καινοτομίας προς όφελος του καταναλωτή.
PHARMACY management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
Πείτε μας λίγα λόγια για την ιστορία και την πορεία της NAOS στην Ελλάδα.
Βαγγέλης Σιούλης:
Η Bioderma ήταν το πρώτο brand του γαλλικού ομίλου καλλυντικών NAOS που ήρθε στο ελληνικό φαρμακείο.
Αφού άλλαξε αρκετούς διανομείς τις 2 τελευταίες δεκαετίες και έχοντας κατακτήσει το ελληνικό κοινό με αρκετά hero προϊόντα, οι προοπτικές της ελληνικής αγοράς ώθησαν στη δημιουργία της NAOS Skincare Greece το 2018 μέσω της στήριξης τοπικού διανομέα.
Το 2019 κάνει την εμφάνιση της η premium σειρά καλλυντικών Institut Esthederm, το 2ο «παιδί» της NAOS.
Φτάνοντας πλέον στο 2023, ο γαλλικός όμιλος NAOS, επενδύοντας περισσότερο στην ελληνική αγορά φαρμακείου, οδηγεί στην πλήρη ανεξαρτητοποίηση της NAOS Skincare Greece και τη λειτουργία, από 1η Οκτωβρίου 2023, της πλήρους θυγατρικής.
Οι βασικοί μας πυλώνες παραμένουν οι εξής:
- Όλα τα προϊόντα μας εμπεριέχουν καινοτόμες συνθέσεις, βασισμένες στην επιστήμη της Οικοβιολογίας.
- Συνεχής βιώσιμη ανάπτυξη μέσω του ανεξάρτητου μοντέλου διοίκησης και χρηματοδότησης.
- Δημιουργία του κατάλληλου περιβάλλοντος για την ανάπτυξη και το “ευ ζην” των ανθρώπων μας.
- Στενή συνεργασία με τις κοινότητες που ασπάζονται το όραμα και τις αξίες μας.
- Συμβολή, μέσω των δράσεών μας, στην αλλαγή που επιθυμούμε στον κόσμο.
PM&Ε: Αλήθεια, ποιά είναι η όλη φιλοσοφία της NAOS, αλλά και η προσέγγισή σας στην οικοβιολογία;
Β.Σ: “ Αντί να θεραπεύουμε υπερβολικά το δέρμα, πρέπει να το μάθουμε να λειτουργεί φυσιολογικά, ενισχύοντας τους φυσικούς του μηχανισμούς”.
Με γνώμονα αυτή τη φιλοσοφική δέσμευση, ο Γάλλος φαρμακοποιός και βιολόγος Jean-Noël Thorel δημιούργησε τον Όμιλο NAOS με τα 3 brands:
Βioderma, Ιnstitut Εsthederm & Εtat Pur, που βασίζονται σε μια νέα φιλοσοφία πάνω στη φροντίδα του δέρματος.
Η προσέγγιση του ομίλου ΝΑOS διαχειρίζεται το δέρμα ως ένα οικοσύστημα (βιολογία, φυσιολογία) που διαρκώς αλληλοεπιδρά με το περιβάλλον (τρόπος ζωής) και ολοένα εξελίσσεται.
Η προσέγγιση αυτή ονομάζεται Οικοβιολογία (οικοσύστημα +βιολογία).
Σύμφωνα με αυτήν, βοηθάμε το δέρμα να προσαρμοστεί στο περιβάλλον του, να αντλήσει από τους δικούς του πόρους και να ενεργήσει στις αιτίες των ανισορροπιών του, με στόχο να ανακτήσει τις φυσικές του λειτουργίες.
PM&Ε: Μιλήστε μας για τις δραστηριότητές σας στην Ελλάδα και για τις μάρκες που αντιπροσωπεύετε, κάνοντας μια σύντομη παρουσίασή τους.
Β.Σ: Στην ελληνική αγορά, οι 2 μάρκες που αντιπροσωπεύουμε είναι η Bioderma και η Institut Esthederm.
BIODERMA – Η Οικοβιολογία είναι στην υπηρεσία της δερματολογίας.
Για τη διατήρηση της υγείας του δέρματος με διάρκεια.
Η Βioderma αποτελεί μέρος της συνολικής φιλοσοφίας του ομίλου NAOS και έχει δεσμευτεί να κάνει τη δερματολογία προσβάσιμη στο ευρύτερο κοινό, με φροντίδα και προσοχή, απέναντι σε όλες τις ευαισθησίες του δέρματος.
Ως μια μάρκα που βασίζεται στην οικοβιολογία, η Bioderma κατανοεί όλους τους τύπους ευαισθησίας του δέρματος και φροντίζει να δίνει στοχευμένη απάντηση σε κάθε δερματική δυσλειτουργία.
Σημαντικό να αναφερθεί ότι το 1995, η Bioderma εφηύρε την τεχνολογία micellaire, δημιουργώντας το πρώτο νερό micellaire, ανοίγοντας μια νέα αγορά στον καθαρισμό του προσώπου στο φαρμακείο.
Το Sensibio H2O αποτελεί εδώ και πολλά χρόνια αγαπημένο προϊόν για εκατομμύρια γυναίκες παγκοσμίως, κάτι το οποίο μας κάνει ιδιαίτερα περήφανους και μας δίνει κίνητρο να συνεχίζουμε να καινοτομούμε.
Ενδεικτικό της επιτυχίας του Sensibio H2O είναι ότι «1 μπουκάλι πωλείται κάθε δευτερόλεπτο στον κόσμο».
INSTITUT ESTHEDERM – Η Οικοβιολογία στην υπηρεσία της αισθητικής.
Για την υποστήριξη της διαχρονικής φυσικής ομορφιάς μέσα στο χρόνο.
Η Institut Esthederm είναι μια πολυτελής δερμοκαλλυντική σειρά με ξεχωριστή φιλοσοφία, ταυτότητα και επαγγελματική εξειδίκευση, έχοντας πρωταρχικό στόχο την εξατομικευμένη περιποίηση του δέρματος.
Η βασική της φιλοσοφία είναι το «Age Beautifully» ή να μεγαλώνει όμορφα η σύγχρονη γυναίκα.
Αποστολή της Institut Esthederm είναι να τη συνοδεύσει σε όλα τα στάδια της ζωής της, διατηρώντας στο μέγιστο δυνατό τη νεανική όψη του δέρματός της.
Πώς μπορεί να επιτευχθεί αυτό;
Όταν το ίδιο το δέρμα αξιοποιήσει στο μέγιστο τη δύναμη των κυττάρων του, σε κάθε ηλικία.
PM&Ε: Πού βασίζεται η σχέση σας με τους φαρμακοποιούς;
Β.Σ: Ο φαρμακοποιός που εμπιστεύεται τα προϊόντα του ομίλου NAOS είναι εκείνος που ασπάζεται το “care first” – Η φροντίδα πάνω από όλα!
Μέσα από τα προϊόντα Bioderma & Institut Esthederm, τα οποία κατασκευάζονται σε ένα από τα μεγαλύτερα εργοστάσια καλλυντικών της Ευρώπης στην Aix-en Provence της Γαλλίας, ο φαρμακοποιός γνωρίζει ότι μπορεί να δώσει λύση στους ασθενείς του, με στοχευμένο και αποτελεσματικό τρόπο.
Τα εργαστήρια της ΝΑOS, από την ίδρυσή της έως σήμερα, έχουν δημιουργήσει περισσότερες από 70 πατέντες οικοβιολογίας, δίνοντας προστιθέμενη αξία στα προϊόντα της και ενισχύοντας τις σχέσεις εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες της.
PM&Ε: Ποιά στρατηγική θα ακολουθήσετε βραχυπρόθεσμα αλλά και μακροπρόθεσμα, με στόχο την ανάπτυξη της εταιρείας σας στη χώρα μας;
Β.Σ: Από την 1η Οκτωβρίου 2023, η NAOS Skincare Greece, μετά από πολλά έτη παρουσίας των μαρκών, Bioderma και Institut Esthederm, στην ελληνική αγορά μέσω διανομέων, ξεκίνησε την πλήρη λειτουργία της ως θυγατρική της γαλλικής πολυεθνικής NAOS με απευθείας διανομή στο φαρμακείο.
Αυτή η νέα εποχή στη NAOS Skincare Greece, σηματοδοτεί τη δημιουργία ενός νέου μοντέλου με πρότυπο τη μητρική εταιρεία.
Στόχοι της μεγάλης αυτής αλλαγής:
- Ενίσχυση των σχέσεων εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες μας φαρμακοποιούς
- Βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης
- Πλήρης αναβάθμιση της εικόνας των brands στο ελληνικό φαρμακείο
- Αύξηση των μεριδίων μας στην ελληνική αγορά
- Μεγαλύτερη εξωστρέφεια και ουσιαστική επαφή με τις κοινότητες που δραστηριοποιούμαστε
Έχοντας την ηγετική θέση στον καθαρισμό του προσώπου, η στρατηγική της εταιρείας για τα επόμενα χρόνια είναι να επενδύσει σε λανσαρίσματα στην κατηγορία της περιποίησης του δέρματος
Η αρχή έγινε φέτος με το καινοτόμο λανσάρισμα στην Institut Esthederm AGE PROTEOMTM Advanced Serum, βασισμένο στη NAOS AGING SCIENCE μια σημαντική επιστημονική ανακάλυψη αναφορικά με τις κύριες αιτίες γήρανσης του δέρματος.
Κλείνοντας θα ήθελα να τονίσω τη σημασία που έχει για εμάς η ουσιαστική συνεργασία με τους επαγγελματίες υγείας (φαρμακοποιούς και δερματολόγους) προκειμένου να πετύχουμε τους στόχους μας.
Στη νέα εποχή της NAOS στην ελληνική αγορά, θέλουμε τον Έλληνα φαρμακοποιό και δερματολόγο σύμμαχο και αρωγό στον κοινό μας στόχο, που είναι η προσφορά καινοτόμων και αποτελεσματικών λύσεων για τη φροντίδα του δέρματος στον τελικό καταναλωτή.