Ο στρατηγικός ρόλος του Φαρμακοποιού είναι να προσφέρει λύσεις στον πελάτη – ασθενή σε προβλήματα υγείας.
Όταν η φαρμακευτική φροντίδα με συνταγογραφούμενα φάρμακα ή σκευάσματα αυτοθεραπείας παρέχεται με επιστημονική γνώση, η εμπειρία του πελάτη – ασθενή αυτόματα οδηγεί σε υψηλά επίπεδα εμπιστοσύνης στον επιστήμονα Φαρμακοποιό.
Ο Φαρμακοποιός αποτελεί σημαντικό κρίκο στη βελτίωση της υγείας των πελατών – ασθενών και σε αυτή τη βάση μπορεί να συνθέσει εμπειρίες στον πελάτη που δεν μετριούνται σε χρήμα.
Μπορεί η τιμή να αποτελεί ένα σημαντικό κριτήριο στις αγοραστικές αποφάσεις, αλλά ιδιαίτερα στον χώρο του Φαρμακείου η προσωπική επαφή και η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη – ασθενή τις περισσότερες φορές αποτελεί το πρώτο κριτήριο για τη δημιουργία ενός πιστού πελατολογίου.
Οι όποιες τιμές και οι μεγάλες εκπτώσεις είναι απόλυτα σίγουρο ότι γρήγορα ξεχνιούνται…
Το πώς όμως έκανες τον πελάτη – ασθενή να νιώσει, ποτέ δεν ξεχνιέται!