
Δελτίο Τύπου
Παρατηρείται ότι:
- Oι εμπειρίες μοιράζονται και διαμορφώνουν τάσεις: To 74% των Ελλήνων διαβάζει κριτικές πριν αγοράσει, και περίπου το ίδιο ποσοστό (71%) μοιράζεται τις εμπειρίες εξυπηρέτησης με φίλους ή στα social media. Οι εμπειρίες, θετικές ή αρνητικές, αφήνουν το αποτύπωμά τους στην εικόνα κάθε επιχείρησης/οργανισμού.
- Ο άνθρωπος πίσω από την εξυπηρέτηση κάνει τη διαφορά. Η αμεσότητα (54%), η ευγένεια (42%) και η κατάρτιση (40%) είναι οι βασικοί παράγοντες που μετατρέπουν μια απλή συναλλαγή σε σχέση εμπιστοσύνης. Αντίθετα, η καθυστέρηση (58%), η αδιαφορία (48%) και η ανευθυνότητα (48%) αποδυναμώνουν τη σύνδεση και μειώνουν την πιστότητα.
- Το ψηφιακό περιβάλλον είναι το νέο «μέτωπο» της εμπειρίας. Η online εξυπηρέτηση έχει πλέον ισότιμο ρόλο με τη φυσική. Οι πελάτες αναζητούν ανθρώπινη σύνδεση πίσω από την οθόνη με ταχύτητα, διαφάνεια και συνέπεια.
- Η εμπειρία πελάτη είναι στρατηγική επένδυση — όχι απλώς λειτουργία. Η θετική εξυπηρέτηση δεν είναι θέμα τύχης, αλλά κουλτούρας. Στο νέο υβριδικό περιβάλλον φυσικής και ψηφιακής επαφής, η συνέπεια, η υπευθυνότητα και η ανθρωπιά δεν αποτελούν πια «προσδοκία», αλλά πυρήνα εμπιστοσύνης και ουσιαστικής διαφοροποίησης.
Από την έρευνα της Focus Bari εδώ