fbpx

Εξατομίκευση στην Προσωπική Φροντίδα Ομορφιάς

Η εξατομίκευση στη φροντίδα του δέρματος είναι πλέον εδώ, ενώ ολοένα και περισσότερες είναι οι μάρκες που αγκαλιάζουν τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις για τη δημιουργία προσαρμοσμένων λύσεων.

Εξατομίκευση στην Προσωπική Φροντίδα Ομορφιάς

Ο συνεχώς αναπτυσσόμενος τομέας της φροντίδας του δέρματος κατέχει εδώ και καιρό κυρίαρχο ρόλο στον τομέα της προσωπικής φροντίδας, προσφέροντας στους καταναλωτές μια φαινομενικά ανεξάντλητη επιλογή προϊόντων, υποσχέσεων και καινοτομίας.

Η φροντίδα του δέρματος γνώρισε υγιή ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, ειδικά σε μερικές επιλεγμένες αγορές. Ασιατικές χώρες όπως η Κίνα, η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα, αποτελούν περίπου το 60% της παγκόσμιας αγοραστικής δύναμης της συγκεκριμένης κατηγορίας, καθώς η κατά κεφαλή δαπάνη είναι υψηλή χάρη στις εκτεταμένες σειρές προϊόντων, ενώ η Ρωσία και η Τουρκία είναι χώρες που θα ακολουθήσουν τα επόμενα χρόνια.

Τι οδηγεί λοιπόν αυτήν την ανάπτυξη;

Η συνεχιζόμενη δημοτικότητα του ολιστικού και υγιούς τρόπου ζωής, έχει επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε τη φροντίδα του δέρματος.

Οι τάσεις έχουν μετατοπιστεί προς τη διατήρηση υγιούς δέρματος, πέρα ​​από οτιδήποτε άλλο.

Οι καταναλωτές υιοθετούν το μοτίβο του «υγιές δέρμα αρχικά, make-up αργότερα», το οποίο στοχεύει στην καλή φροντίδα του δέρματος, η οποία μπορεί στην πραγματικότητα να μειώσει την ανάγκη για make-up.

Οι καταναλωτές πλέον θεωρούν την υγιή εμφάνιση ως το πιο σημαντικό στοιχείο ομορφιάς, σημαντικότερο από τη διατήρηση μιας νεανικής εμφάνισης.

Εξατομίκευση για τον καταναλωτή

Tο επόμενο κεφάλαιο ομορφιάς φαίνεται να επηρεάζεται από μια εντελώς πιο ατομική τάση φροντίδας του δέρματος, με εστίαση στην εξατομίκευση, η οποία γίνεται πιο ξεχωριστή, στοχεύοντας συγκεκριμένες ανησυχίες και ανάγκες, ανάλογα με την ηλικία του δέρματος.

Και ενώ η τεχνολογία ανοίγει πόρτες σε νέες ιδέες, υπάρχει μια αυξανόμενη ζήτηση από τους καταναλωτές για πιο απλοποιημένες μορφές φροντίδας δέρματος, που απαιτούν λιγότερα προϊόντα και απλούστερες φόρμουλες με πολυλειτουργικά οφέλη που ικανοποιούν τις ανάγκες του δέρματος.

Αυτή η τάση έχει ήδη προσελκύσει τον κόσμο της φυσικής και βιολογικής ομορφιάς, όπου η διαμόρφωση των προϊόντων ακολουθεί μια πιο προσεκτική προσέγγιση. Υπάρχουν επίσης περιβαλλοντικά οφέλη για την απλοποίηση των προϊόντων, τα οποία ενδέχεται τελικά να επηρεάσουν το μέλλον αυτού του τομέα.

Χωρίς αμφιβολία, η βιωσιμότητα παραμένει μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αγορά φροντίδας δέρματος και η βιομηχανία ομορφιάς συνολικά. Στόχος είναι οι εταιρείες στον τομέα φροντίδας του δέρματος να προσφέρουν στους καταναλωτές απλά προϊόντα που λειτουργούν πραγματικά και μπορούν να ικανοποιήσουν τις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις τους.

Από τη ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ, Chemist MSc in Skin Pharmacology & Cosmetics

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.