fbpx

Ενέργειες Κοινωνικής Εταιρικής Ευθύνης

Λόγω της κρίσης του κορωνοϊού, η κοινωνική δέσμευση αυξάνεται.

Ενέργειες Κοινωνικής Εταιρικής Ευθύνης

Η ικανότητα ενός φαρμακοποιού και των φαρμακευτικών εταιριών να εργάζονται για το κοινό καλό μπορεί τώρα να κάνει τη διαφορά στα μάτια των καταναλωτών.

Συνεπώς, ήρθε η ώρα να προσαρμόσετε την επιχείρησή σας στις νέες συνθήκες.

Φυσικά, παρόλο που το φαινόμενο της κοινωνικής δέσμευσης δεν είναι νέο, η δυναμική του αυξήθηκε κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορωνοϊού, καθώς η πολιτική κοινωνικής και περιβαλλοντικής ευθύνης για εταιρικά και εμπορικά σήματα είχε ισχυρό αντίκτυπο στην κοινή γνώμη.

Οι άνθρωποι γνωρίζουν όλο και περισσότερο τις αξίες που μεταδίδουν οι εταιρίες: την ιστορία τους, το δίκαιο εμπόριο ή ακόμη και την κοινωνική τους δέσμευση.

Πράγματι, είναι πιο προσεκτικοί στην κοινωνική δέσμευση μιας εταιρίας και είναι έτοιμοι να πληρώσουν περισσότερα για προϊόντα εταιριών που αντικατοπτρίζουν δεσμεύσεις και αξίες.

Αυτό μπορεί να ωθήσει κάποιες εταιρίες να αναδιαμορφώσουν την πολιτική τους με ειλικρίνεια, γύρω από αυτές τις ισχυρές προσδοκίες των καταναλωτών.

Ώρα για δράση

Οι εταιρίες ή τα εμπορικά σήματα που έχουν ήδη υιοθετήσει μια υπεύθυνη προσέγγιση πρέπει να κάνουν ένα βήμα στην ποιότητα και τη διαφάνεια αλλάζοντας, για παράδειγμα, τη μέθοδο προμήθειας ή τη συσκευασία τους.

Για άλλους, τώρα είναι η ώρα να κάνουν την επανάστασή τους, γνωρίζοντας όμως ότι αυτή η αλλαγή μπορεί να έχει και συνέπειες.

Η δέσμευση μιας επιχείρησης σε έναν σκοπό (κοινωνικό, περιβαλλοντικό, ηθικό κ.λπ.) αποκτά μια νέα διάσταση.

Επιπλέον, είναι σημαντικό οι εταιρίες να παραμένουν προσβάσιμες και να μην κάνουν τους καταναλωτές να πληρώνουν για την κοινωνική τους δέσμευση.

Για να είναι αξιόπιστες, θα πρέπει να παρέχουν ενέργειες και συγκεκριμένες αποδείξεις για την κοινωνική τους χρησιμότητα.

 Προς μια υπεύθυνη επικοινωνία

Η επικοινωνία πρέπει πάντα να είναι συνεπής με τις αξίες της επιχείρησης.

Κατά τη διάρκεια της κρίσης, είναι σημαντικό κάθε εταιρία να επικοινωνεί και να προωθεί με αυθεντικότητα τις αξίες της στο κοινό.

Η επικοινωνία είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο αλλαγής, το οποίο πρέπει να χρησιμοποιηθεί για να καθοδηγήσει τις αγοραστικές μας συνήθειες προς μια πιο υπεύθυνη κατανάλωση.

Σε μια εποχή που μιλάμε για έναν νέο καπιταλισμό, πιο ενωμένο, πιο κοινωνικό, πρέπει επίσης να μιλάμε για νέα διαφήμιση, μια διαφήμιση με θετικό αντίκτυπο.

Φυσικά, η κοινωνική δέσμευση δεν άφησε το φαρμακείο αδιάφορο.

Ως υπεύθυνος για την υγεία, ο φαρμακοποιός πρέπει επίσης να λαμβάνει μέρος στην κοινωνική δέσμευση και αλληλεγγύη.

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.