Οι φαρμακοποιοί όμως δεν είναι μόνο για να εκτελούν συνταγές, αλλά για να προσφέρουν λύσεις στα προβλήματα των πελατών.
Πώς θα προσφέρετε λοιπόν, μια διαφορετική εμπειρία στον πελάτη σας;
Εισάγοντας μερικές βασικές αρχές στην καθημερινή πρακτική σας στο φαρμακείο.
1. Να γίνετε πιο συμπαθητικοί, με ένα μεγάλο χαμόγελο, σφίγγοντας το χέρι, εξυπηρετώντας με προθυμία και έχοντας επαγγελματική εμφάνιση.
2. Να είστε άξιοι εμπιστοσύνης, γιατί οι πελάτες σας εμπιστεύονται ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα για την υγεία τους.
Επιπλέον, η προσέγγιση προς όλους θα πρέπει να γίνεται με τη λογική «Πώς να σας εξυπηρετήσουμε στον μέγιστο βαθμό» και όχι «Πώς να απαλλαγούμε από εσάς γρήγορα».
3. Να προσφέρετε ποιοτικές υπηρεσίες.
Και δεν εννοούμε μόνο ποιοτικά προϊόντα, και καινοτόμες υπηρεσίες…
Τα καλά προϊόντα στο φαρμακείο πρέπει να συνοδεύονται και από υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση πελατών και για να γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει να έχετε καλά εκπαιδευμένη και πλήρως ενημερωμένη ομάδα.
4. Να γίνετε πιο ενεργοί στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
Πλέον, η καταναλωτική εμπειρία δεν περιορίζεται μόνο μέσα στο φαρμακείο.
Πρέπει να έχετε παρουσία και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, να δημοσιεύετε περιεχόμενο, να μοιράζεστε πληροφόρηση ή να κοινοποιείτε κάποιες προσφορές.
5. Να ενδυναμώνετε την πρότασή σας, για ένα συμπλήρωμα διατροφής για παράδειγμα, κοινοποιώντας για παράδειγμα άρθρο κάποιου καταξιωμένου γιατρού που τονίζει πόσο σημαντική είναι η χ βιταμίνη για τον οργανισμό.
6. Να μην στηρίζεστε μόνο στις χαμηλές τιμές.
Οι ασθενείς – πελάτες θα πρέπει να σας προτιμούν επειδή τους προσφέρετε λύσεις και όχι επειδή εξοικονομούν χρήματα.
Αν ενσωματώσετε κάποια από τα στοιχεία αυτά στην επιχείρησή σας, θα αυξήσετε την παραγωγικότητα και την εμπιστοσύνη στην ομάδα, δίνοντας ταυτόχρονα ώθηση στο φαρμακείο σας.
Αναθεωρήστε λοιπόν!
Ιωάννης – Ευάγγελος Χαραμής
Χαραμή ΑΕ
www.PharmaManage.gr