Η Ψηφιοποίηση Δημιουργεί Πιστότητα Πελάτη

Τα ψηφιακά εργαλεία μπορούν να είναι ανεκτίμητοι σύμμαχοι για να αναπτύξετε και να βελτιώσετε τις σχέσεις με τους ασθενείς-πελάτες σας.

Εκτός από το γεγονός ότι μέσω αυτών θα μάθετε τις προσδοκίες τους, επιπλέον, μπορούν να σας βοηθήσουν να επικεντρωθείτε στην κύρια δραστηριότητά σας, να συμβάλετε δηλαδή στην παροχή εξατομικευμένων συμβουλών.

Η Ψηφιοποίηση Δημιουργεί Πιστότητα Πελάτη

Το Διαδίκτυο είναι πλέον μέρος της καθημερινότητας όλων και φυσικά το φαρμακείο δεν θα μπορούσε να μην ακολουθήσει την τάση αυτή.

Ο κάθε φαρμακοποιός και η ομάδα του οφείλουν να καταβάλουν κάθε προσπάθεια για να διασφαλίσουν ότι το φυσικό φαρμακείο παραμένει ελκυστικό και γίνεται ένα σημείο για συναντήσεις και ανταλλαγές απόψεων με τους ασθενείς-πελάτες σας.

Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, είναι απαραίτητο, ο φαρμακοποιός:

• να κατευθύνει όλες τις ενέργειες του στην καρδιά του επαγγέλματός του, την υγεία,

• να δημιουργήσει έναν μόνιμο σύνδεσμο με τους ασθενείς-πελάτες,

• και το πιο σημαντικό απ’ όλα, να εξασφαλίσει ένα υψηλό επίπεδο ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχει.

Αυτός ο τριπλός στόχος απαιτεί την αποστασιοποίηση από τον πόλεμο τιμών, αξιοποιώντας καλύτερα τα ψηφιακά εργαλεία – ιστοσελίδα, κοινωνικά δίκτυα και εφαρμογές με ολοκληρωμένες υπηρεσίες - για να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των πελατών-ασθενών και να τους κάνει πιστούς.

Με ποιόν τρόπο μπορεί να γίνει αυτό;

Για παράδειγμα αν η αποστολή μιας συνταγής γίνει ηλεκτρονικά, ο φαρμακοποιός θα έχει τη δυνατότητα να ετοιμάσει την παραγγελία νωρίτερα και να αφιερώσει χρόνο για να εξηγήσει τη θεραπεία ή ακόμη και να την παραδώσει στο σπίτι σε ειδικές περιπτώσεις.

Η Ψηφιοποίηση Δημιουργεί Πιστότητα Πελάτη 2

Το πλεονέκτημα;

Η εξασφάλιση της διαθεσιμότητας των προϊόντων (λόγω συχνών ελλείψεων), εξοικονομώντας χρόνο που θα τον αφιερώσει στη καθοδήγηση και στις συμβουλές προς τον ασθενή-πελάτη όταν θα συναντηθεί μαζί του για να του παραδώσει τα φάρμακά του.

Με στόχο την ανάπτυξη σχέσεων με τον πελάτη, η τεχνολογία μπορεί να επιτρέψει τη μετάδοση μιας συγκεκριμένης προσφοράς υπηρεσιών, ώστε ο φαρμακοποιός να αφιερώσει περισσότερο χρόνο στον ασθενή του για επεξήγηση και συμμόρφωση στη θεραπεία του.

Τα ραντεβού για τις εξατομικευμένες συναντήσεις με τους ασθενείς μπορούν να κλείσουν μέσω ειδικής αίτησης, από την κατάλληλη ιστοσελίδα ή τα κοινωνικά δίκτυα.

Όλα τα παραπάνω αποτελούν ευκαιρίες για τον φαρμακοποιό για να μοιραστεί τις γνώσεις του με τους πελάτες του, ώστε οι τελευταίοι να αντιμετωπίσουν καλύτερα την πάθηση τους.

Μια πραγματική ικανοποίηση του πελάτη που επικεντρώνεται στην καρδιά του φαρμακευτικού επαγγέλματος, την υγεία!

www.PharmaManage.gr 

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.