fbpx

10 Συμβουλές για να Κερδίσετε από το Facebook

Το Facebook είναι η πιο δημοφιλής κοινωνική πλατφόρμα δικτύωσης στην Ελλάδα.

Το Facebook είναι η πιο δημοφιλής κοινωνική πλατφόρμα δικτύωσης στην Ελλάδα.

Μία σελίδα έχει πλέον τη δυνατότητα να λειτουργήσει ως ένα απίστευτο εργαλείο, που μπορεί να προσελκύει ολοένα και περισσότερους πελάτες.

Παρακάτω, θα δούμε μερικές συμβουλές για το πώς να μεγιστοποιήσετε την απήχηση της σελίδας του Φαρμακείου σας και να προσθέσετε αξία στο περιεχόμενο της.

1. Χρησιμοποιείστε μια ελκυστική φωτογραφία εξωφύλλου.

Η φωτογραφία εξωφύλλου σας είναι μια μεγάλη ευκαιρία για να προσελκύσετε τους χρήστες και να αναδείξετε το Φαρμακείο σας.

Μπορείτε να επιλέξετε είτε μία φωτογραφία του εσωτερικού χώρου, είτε μία φωτογραφία με τους συνεργάτες σας.

Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ένα εικαστικό που να αναδεικνύει τις υπηρεσίες σας.

Οποιαδήποτε φωτογραφία επιλέξετε, θα πρέπει να είναι καλής ποιότητας και υψηλής ανάλυσης, για να πετύχετε μία επαγγελματική παρουσίαση του Φαρμακείου σας και να μη βλάψετε την εικόνα σας.

Προσοχή, να μην υπερφορτώσετε το εξώφυλλό σας με κείμενο και πολλές φωτογραφίες.

2. Επιλέξτε μια έξυπνη φωτογραφία προφίλ.

Η φωτογραφία του προφίλ σας έχει τεράστια επιρροή στην αντίληψη της εικόνας του Φαρμακείου σας από τους χρήστες.

Προσπαθήστε, λοιπόν, να κάνετε τη φωτογραφία σας αναγνωρίσιμη, ώστε οι χρήστες να διακρίνουν εύκολα ότι είστε εσείς.

Εάν έχετε λογότυπο του Φαρμακείου σας θα ήταν ιδανικό να το χρησιμοποιήσετε, διαφορετικά μπορείτε να επιλέξετε μία φωτογραφία της ομάδας σας.

3. Προσθέστε ένα κουμπί παρότρυνσης για δράση.

Κάτω από τη φωτογραφία εξωφύλλου σας, θα βρείτε ένα μπλε κουμπί «Προσθήκη κουμπιού», όπου πατώντας το μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε επιλογές όπως:

«Επικοινωνήστε μαζί μας», «Αγοράστε τώρα», «Δείτε τις προσφορές» κ.ά. και να προσθέσετε το σύνδεσμο της ιστοσελίδας του Φαρμακείου σας ή του e-shop σας, εάν έχετε.

4. Προσθέστε λεπτομέρειες στην ενότητα «Πληροφορίες».

Η ενότητα «Πληροφορίες» βρίσκεται κάτω από τη φωτογραφία προφίλ και συχνά είναι η πρώτη επιλογή των χρηστών που ψάχνουν τη σελίδα σας.

Είναι καλή ιδέα να αφιερώσετε 10 λεπτά, ώστε να συμπληρώσετε όλες τις πληροφορίες που αφορούν τις υπηρεσίες του Φαρμακείου και τα στοιχεία επικοινωνίας σας.

Αυτή η ενότητα σας δίνει την ευκαιρία, αν οι χρήστες βρουν εύκολα τις πληροφορίες που θέλουν, να ακολουθήσουν τη σελίδα σας και να δουν μελλοντικές δημοσιεύσεις σας.

5. Δημοσιεύστε φωτογραφίες και βίντεο.

Είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε οπτικό περιεχόμενο στις δημοσιεύσεις σας για να τραβήξετε την προσοχή, ώστε να αλληλεπιδράτε με τους πελάτες σας.

Οι φωτογραφίες έχουν μεγαλύτερη απήχηση από ένα απλό κείμενο και είναι πιο εύκολα αντιληπτές από τους χρήστες.

Τα βίντεο είναι άλλος ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αφηγηθείτε μία ιστορία ή να εξηγήσετε μία διαδικασία.

Είναι σημαντικό να εξασφαλίσετε ότι οι εικόνες και τα βίντεο είναι ευκρινή, καθαρά και ότι προβάλλουν την επαγγελματική εικόνα του Φαρμακείου σας.

Προσπαθήστε να δημοσιεύετε φωτογραφίες από την ομάδα, τις υπηρεσίες σας ή πληροφορίες που βοηθούν τους χρήστες να σας γνωρίσουν καλύτερα.

Πώς να μεγιστοποιήσετε την απήχηση της σελίδας του Φαρμακείου σας.

6. Δώστε προσοχή στην αρχική σας σελίδα.

Οι ειδοποιήσεις βρίσκονται στο επάνω μέρος της σελίδας σας και είναι ένας εύκολος τρόπος να ελέγχετε πώς οι άλλοι χρήστες αλληλεπιδρούν μαζί σας.

Για να αποφύγετε δυσάρεστες εμπειρίες με μελλοντικούς πελάτες, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε και να γνωρίζετε εγκαίρως οποιαδήποτε αλληλεπίδραση στη σελίδα σας.

Επιλέξτε ένα συνεργάτη από την ομάδα σας, που θα αφιερώνει 15 λεπτά κατά τη διάρκεια της εργασίας του, για να ελέγχει τις ειδοποιήσεις, αλλά και να απαντά σε οποιοδήποτε σχόλιο ή μηνύματα.

Αυτό θα βοηθήσει στη διατήρηση των σχέσεων με τους πελάτες σας και παράλληλα θα ενδυναμώσει την εμπειρία του συνεργάτη σας.

7. Καρφιτσώστε σημαντικές δημοσιεύσεις.

Το καρφίτσωμα μίας δημοσίευσης στη σελίδα του Φαρμακείου σας, θα την τοποθετήσει στην κορυφή των αναρτήσεών σας μέχρι εσείς να την αφαιρέσετε και θα είναι το πρώτο μήνυμα που θα διαβάζουν οι επισκέπτες σας.

Μπορείτε να καρφιτσώσετε ακόμα και μια δημοσίευση με τις προσφορές του μήνα, για να ενισχύσετε την απήχηση της σελίδας σας ή και τις πωλήσεις στο e-shop σας.

8. Προγραμματίστε τις δραστηριότητές σας.

Είναι σημαντικό να κάνετε συχνές δημοσιεύσεις για να διατηρήσετε και να αυξήσετε την απήχηση της σελίδας σας.

Φυσικά, σε ένα πιεστικό εργασιακό περιβάλλον, είναι δύσκολο να βρείτε το χρόνο που απαιτείται.

Ο προγραμματισμός μιας δημοσίευσης, σας δίνει τη δυνατότητα να την αναρτήσετε ακριβώς τη στιγμή που θέλετε στους χρήστες της σελίδας σας και σας βοηθά να ελέγχετε το περιεχόμενο που θα χρησιμοποιήσετε.

Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να προγραμματίσετε δημοσιεύσεις για τις Παγκόσμιες Ημέρες Υγείας, που αφορούν την πρόληψη και φροντίδα, ενώ παράλληλα να ενημερώσετε τους πελάτες σας για οποιαδήποτε ενέργεια προβολής ή προσφοράς που πραγματοποιείτε.

9. Προσθέστε το σύνδεσμο της ιστοσελίδας σας.

Οι χρήστες, συνήθως, επιλέγουν πρώτα να δουν τη φωτογραφία είτε του προφίλ είτε του εξωφύλλου σας.

Πατήστε, λοιπόν, πάνω στη φωτογραφία του προφίλ ή του εξωφύλλου σας και πάνω δεξιά θα βρείτε μία μπλε επιλογή «Προσθέστε μια περιγραφή».

Εκεί, συμπληρώστε το σύνδεσμο της ιστοσελίδας του Φαρμακείου σας.

Με αυτή την κίνηση, θα δώσετε τη δυνατότητα σε αυτούς που ενδιαφέρονται, να μάθουν περισσότερα για εσάς και για τις προσφορές σας.

10. Χρησιμοποιείστε hashtag.

Τα hashtag σας επιτρέπουν να βρίσκετε δημοσιεύσεις που αφορούν συγκεκριμένα θέματα και, με αυτό τον τρόπο, επιτρέπουν στους χρήστες να παίρνουν μέρος σε μεγάλου εύρους διαδικτυακές συζητήσεις.

Την επόμενη φόρα που θα δημιουργήσετε μία καμπάνια στη σελίδα του Φαρμακείου σας, μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε hashtag, ώστε να αυξήσετε την απήχησή σας στην τοπική κοινότητα.

Για παράδειγμα, εάν δημιουργήσετε μία καμπάνια κατά του καπνίσματος, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε hashtag όπως #StopSmoking και #NoSmokingDay.

Εμμανουέλα Τουρνά, Digital Manager
ΧΑΡΑΜΗ ΑΕ
www.PharmaManage.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.