6 Συμβουλές για να Βελτιστοποιήσετε τη Σελίδα σας στο Facebook

Πότε ήταν η τελευταία φορά που ανανεώσατε τη σελίδα σας στο Facebook;

Τί θα λέγατε να κάνετε τη σελίδα σας πιο επαγγελματική;

Υπάρχει μια σειρά από τακτικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε μια πιο ολοκληρωμένη παρουσία της επιχείρησή σας στο Facebook.

Παρακάτω θα ανακαλύψετε έξι τρόπους με τους οποίους μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τη σελίδα σας στο Facebook.

6 Συμβουλές για να Βελτιστοποιήσετε τη Σελίδα σας στο Facebook

1. Συμπληρώστε τα πλήρη στοιχεία του φαρμακείου

Μπορεί να σκέφτεστε ότι κανείς δεν δίνει προσοχή στην περιγραφή της επιχείρησής σας στο Facebook ή ότι η περιγραφή της δεν έχει σημασία, αλλά αυτό δεν ισχύει.

Η πλήρης περιγραφή των στοιχείων του φαρμακείου σας στη σελίδα σας στο Facebook δίνει την εικόνα ενός έγκυρου και αξιόπιστου επαγγελματία.

Επιλέξτε την κατηγορία του κλάδου σας, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες η σελίδα σας να εμφανίζεται στις εσωτερικές αναζητήσεις στο Facebook και βεβαιωθείτε ότι το όνομα χρήστη αντιστοιχεί στο εμπορικό σας όνομα.

Συμπληρώστε τη διεύθυνση, τις ώρες λειτουργίας, την τοποθεσία σας και το τηλέφωνο εξυπηρέτησης.

Επιπλέον, σε μια συνοπτική περίληψη μπορείτε να περιγράψετε τις υπηρεσίες που παρέχετε ή να δώσετε λεπτομέρειες που είναι σημαντικές για το κοινό σας.

Συμβουλή: Εξετάστε την προσθήκη συνδέσμων στην ενότητα της περιγραφής.

Εδώ μπορείτε να συμπεριλάβετε συνδέσμους, όπως το e-shop σας ή το blog στο οποίο παρέχετε συμβουλές υγείας.

Βεβαιωθείτε ότι οι σύνδεσμοι λειτουργούν και ότι έχετε συμπληρώσει όλα τα βασικά πεδία.

2. Ανανεώστε το εξώφυλλο και τις φωτογραφίες του προφίλ του φαρμακείου σας

Η φωτογραφία εξωφύλλου είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν όσοι επισκέπτονται τη σελίδα σας.

Βεβαιωθείτε ότι η φωτογραφία αυτή είναι ελκυστική και ταιριάζει με την εικόνα του φαρμακείου σας.

Αν θέλετε να επιστήσετε την προσοχή σε μια τρέχουσα καμπάνια ή σε μια υπηρεσία που διαθέτετε, προωθήστε την μέσω του εξωφύλλου της σελίδας σας.

Επίσης, προσέξτε την ανάλυση της φωτογραφίας.

Να λάβετε υπόψη ότι η φωτογραφία του εξωφύλλου θα εμφανίζεται στα 828x 315 pixel σε επιτραπέζιους υπολογιστές και στα 640x360 σε smartphones.

Για να αποκτήσετε μεγαλύτερο αντίκτυπο από τη φωτογραφία εξωφύλλου, προσθέστε στην περιγραφή της τη σύνδεση του e-shop σας ή του blog σας.

Η φωτογραφία εξωφύλλου ενισχύει την εικόνα της σελίδας σας.

Οι επιλογές χρωμάτων και η συνολική αισθητική είναι αυτές που εντυπωσιάζουν.

Για τη φωτογραφία προφίλ σας, επιλέξτε το λογότυπο του φαρμακείου σας, το οποίο θα το καθιστά άμεσα αναγνωρίσιμο και βεβαιωθείτε ότι θα εμφανίζεται σωστά, τόσο σε υπολογιστή όσο και σε κινητό.

Οι φωτογραφίες προφίλ εμφανίζονται σε 160x160 pixels σε επιτραπέζιους υπολογιστές και 128x128 pixels σε smartphones.

3. Προσθέστε ένα κουμπί άμεσης αλληλεπίδρασης

Εάν δεν το έχετε κάνει ήδη, καθορίστε ένα κουμπί για άμεση αλληλεπίδραση (Call To Action - CTA) στη σελίδα σας στο Facebook.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει ένα CTA που ταιριάζει καλύτερα στους σκοπούς σας. Οι επιλογές σας μπορεί να είναι «Καλέστε τώρα», «Επικοινωνήστε μαζί μας», «Αποστολή μηνύματος», «Ρωτήστε τον Φαρμακοποιό», «Η συμβουλή της ημέρας», «Ζητήστε τη συμβουλή μας».

Αυτές είναι ορισμένες επιλογές.

Θα μπορούσατε να συνδυάσετε το κουμπί αλληλεπίδρασης με τη φωτογραφία εξωφύλλου.

Πχ, αν η φωτογραφία του εξωφύλλου σας σχετίζεται με μια νέα υπηρεσία που πρόκειται να παρουσιάσετε στο φαρμακείο σας, μπορεί το κουμπί αλληλεπίδρασης να είναι «Εκδηλώστε ενδιαφέρον» ή «Επικοινωνήστε μαζί μας».

6 Συμβουλές για να Βελτιστοποιήσετε τη Σελίδα σας στο Facebook 2

4. Σημαντικές αναρτήσεις στην κορυφή της σελίδας σας

Τοποθετώντας μια σημαντική δημοσίευση στην κορυφή της σελίδας σας στο Facebook, μπορείτε να την προβάλλετε περισσότερο αυξάνοντας την απήχησή της.

Για να το κάνετε αυτό, απλώς κάντε κλικ στο βέλος πάνω στη δεξιά γωνία της ανάρτησης και επιλέξτε στο μενού «Καρφίτσωμα στο πάνω μέρος της σελίδας».

Ορισμένες δημοσιεύσεις που μπορεί να είναι στην κορυφή της σελίδας σας είναι: επερχόμενες εκδηλώσεις, διαγωνισμοί ή μια ανάρτηση με συμβουλές για μια εποχική επιδημία.

5. Δημιουργήστε ένα ιστορικό των αξιοσημείωτων δραστηριοτήτων σας

Μπορείτε να προβάλετε εκδηλώσεις ή υπηρεσίες που έχετε πραγματοποιήσει και έχουν πετύχει και να τις προβάλετε σε συγκεκριμένη κατηγορία στη σελίδα σας.

Έτσι σας δίνατε η δυνατότητα να προβάλετε τις σημαντικές στιγμές του φαρμακείου σας.

Δημοσιεύοντας μια ανάρτηση μπορείτε να κάνετε κλικ στην επιλογή «Δημιουργία ορόσημου» και να προβάλλεται πλέον στα σημαντικά γεγονότα του φαρμακείου σας.

6. Δημιουργία και οργάνωση καρτελών σελίδας

Κάθε σελίδα στο Facebook έχει βασικές καρτέλες, όπως πληροφορίες, γεγονότα και φωτογραφίες.

Ωστόσο, από προεπιλογή, εμφανίζονται μόνο τέσσερις καρτέλες ενώ οι υπόλοιπες βρίσκονται στην καρτέλα "Περισσότερα".

Εάν θέλετε να δώσετε προτεραιότητα στις καρτέλες σας, κάντε κλικ στην επιλογή «Διαχείριση καρτελών» για να τις επεξεργαστείτε.

Συνοψίζοντας, ακόμα και αν νομίζετε ότι έχετε καλύψει όλες τις βάσεις για να βελτιστοποιήσετε τη σελίδα σας στο Facebook, αξίζει να ρίξετε μια δεύτερη ματιά για να βεβαιωθείτε ότι δεν λείπουν κάποιες βασικές πληροφορίες.

Μεμονωμένα, αυτές οι συμβουλές μπορεί να είναι απλές και να έχουν μια μικρή επίδραση, ωστόσο μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια ολοκληρωμένη παρουσία του φαρμακείου σας στο Facebook.

www.PharmaManage.gr 

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.