fbpx

Νέοι Φαρμακοποιοί Οπλισμένοι για την Επιτυχία

Παλαιότερα οι φαρμακοποιοί έχοντας το πανεπιστημιακό τους πτυχίο, μπορούσαν να εξασκούν το επάγγελμά τους χωρίς άλλες απαιτήσεις. Αλλά όλα αυτά ήταν πριν!

Σήμερα, η νέα γενιά πρέπει εκτός από το πτυχίο να εφοδιαστεί με άλλα όπλα για να πετύχει.

Νέοι Φαρμακοποιοί Οπλισμένοι για την Επιτυχία.

Η νέα γενιά φαρμακοποιών «ζουν» την κρίση και την αλλαγή του οικονομικού μοντέλου του ιδιωτικού φαρμακείου σαν μια ευκαιρία για να εξελιχθεί το επάγγελμα και να βελτιωθεί η ποιότητα υπηρεσιών και η σχέση με τον πελάτη.

Αυτοί οι νέοι φαρμακοποιοί έχουν κατανοήσει ότι ο ρόλος τους δεν είναι μόνο η διανομή του φαρμάκου, αλλά η φροντίδα της υγείας των πελατών τους.

Προσπαθούν να αναδείξουν το γεγονός ότι ο φαρμακοποιός είναι ο ειδικός στο φάρμακο και όχι μόνο…

Η επιμόρφωση του ασθενή πάνω στην πάθησή του και στη θεραπεία του, τον καθιστά πιο αυτόνομο στη διαχείριση της υγείας του.

Το φαρμακείο είναι ένας χώρος υγείας άμεσης πρόσβασης, όπου με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του, κάθε φαρμακοποιός μπορεί να προσφέρει στην καθημερινή πρακτική του ακόμη μεγαλύτερο εύρος αξιών και διακρίσεων.

Οι νέοι φαρμακοποιοί έχουν κατανοήσει αυτήν την ευκαιρία, και μπορούν να δουν πιο αισιόδοξα το μέλλον της επιβίωσης τους.

Το οικονομικό μοντέλο έχει πλέον αλλάξει! Μια αύξηση τζίρου δεν λέει τίποτε πια.

Ο φαρμακοποιός δεν είναι διανομέας, ούτε έμπορος. Η επιχειρηματικότητα στο φαρμακείο στηρίζεται στον επαγγελματισμό και στην ταυτότητα του επαγγελματία υγείας.

Αυτή τη στιγμή ζούμε μια περίοδο μετάβασης από το παλιό επάγγελμα στο νέο.

Μην περιμένουμε από το κράτος να μας δώσει τίποτε, ούτε να επιβραβεύσει τις υπηρεσίες μας.

Αντί λοιπόν να κατεβάσουμε τα πανιά, είναι καλύτερα να «ΤΡΙΜΑΡΟΥΜΕ» τα πανιά για να συνεχίσουμε το ταξίδι!

Η νέα γενιά των φαρμακοποιών έχει πάρει πλέον το μήνυμα ότι πρέπει να δουλέψει διαφορετικά, κι έχει σηκώσει τα μανίκια.

Εξειδίκευση και διαφοροποίηση

Η νέα γενιά των φαρμακοποιών έχει πάρει πλέον το μήνυμα ότι πρέπει να δουλέψει διαφορετικά, κι έχει σηκώσει τα μανίκια.

Γνωρίζοντας ότι η αγορά του φαρμάκου είναι σε φθίνουσα τάση από πλευράς κερδοφορίας, λόγω περιορισμού των κονδυλίων του κράτους, προσπαθούν να γίνουν οι ειδικοί και σε άλλους τομείς υγείας, ευ ζην και ομορφιάς.

Η ανάπτυξη νέων τμημάτων και η εξειδίκευση (ομοιοπαθητική, φυτοθεραπεία, ορθοπεδικά κ.ά.), απαιτούν επενδύσεις σε χώρο, χρήμα και γνώσεις.

Οι νέοι φαρμακοποιοί δεν διστάζουν να το τολμήσουν.

Δεν διστάζουν να επενδύσουν ακόμη περισσότερο στην εκπαίδευση και στη γνώση των παθολογιών, ώστε να γίνουν ένα σημείο αναφοράς για τους ασθενείς τους, οι οποίοι αναζητούν στο φαρμακείο πληροφόρηση για θέματα υγείας τους.

Ιδιαίτερα τα φαρμακεία που είναι σε περιοχές όπου οι ηλικιωμένοι πελάτες τους είναι πολλοί, απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή στα θέματα υγείας τους και στις συμβουλές στον πάγκο, διότι συχνά ο φαρμακοποιός προσεγγίζεται πρώτος ακόμη και από τον γιατρό.

Μια μεγάλη πλειοψηφία των νέων φαρμακοποιών θεωρεί ότι το φαρμακείο του μέλλοντος θα είναι περισσότερο προσανατολισμένο στις υπηρεσίες υγείας.

Αυτό, εξάλλου, πρέπει να γίνει η κύρια φιλοσοφία του επαγγέλματος.

Η θεραπευτική επιμόρφωση του ασθενούς και γενικά η φροντίδα της φαρμακοθεραπείας του, θα μειώσει μακροπρόθεσμα το κόστος νοσηλείας των πολιτών και θα βελτιώσει τα οικονομικά της υγείας.

Νέα όπλα στην επιχειρηματικότητα

Ένας φαρμακοποιός που σήμερα ανοίγει ένα φαρμακείο έχει πλήρη επίγνωση ότι είναι παράλληλα και επιχειρηματίας.

Συνεπώς οι νέοι, παρακολουθούν τους οικονομικούς δείκτες του φαρμακείου τους, σχεδιάζουν στρατηγικά πλάνα βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα, επενδύουν στην εκπαίδευσή τους.

Γνωρίζουν, επίσης, πολύ καλά ότι το μέλλον τους δεν θα είναι ένα «ήσυχο ποτάμι» και ούτε θα ξαναέρθουν οι παλιές χρυσές εποχές του φαρμακείου προ κρίσης.

Οι νέοι φαρμακοποιοί δείχνουν μια έντονη κινητοποίηση για το φαρμακείο τους σαν επιχείρηση, επενδύοντας παράλληλα και στις νέες τεχνολογίες.

Αυτή η εξέλιξη του επαγγέλματος αποτελεί παράλληλα και μια ευκαιρία για να αναδειχθούν οι ικανότητες και η δημιουργικότητά τους.

Οι νέοι φαρμακοποιοί δείχνουν μια έντονη κινητοποίηση για το φαρμακείο τους σαν επιχείρηση, επενδύοντας παράλληλα και στις νέες τεχνολογίες.

Οι παλιές συνήθειες, όπου ο φαρμακοποιός ενημερωνόταν για το ετήσιο οικονομικό του status από τον λογιστή, αποτελούν παρελθόν.

Οι νέοι φαρμακοποιοί φαίνεται να είναι καλύτεροι διαχειριστές. Εξοικειωμένοι περισσότερο με την πληροφορική, οι περισσότεροι ελέγχουν τα οικονομικά τους στοιχεία τουλάχιστον στο τέλος κάθε μήνα, όπου εξετάζουν τον τζίρο, τις αγορές, τα αποθέματά τους και τις κατηγορίες με τα καλύτερα περιθώρια κέρδους.

Ένας καλός επιχειρηματίας σήμερα οφείλει να διατηρεί την επιχείρησή του υγιή.

Ο συνεχής έλεγχος των οικονομικών δεδομένων, του επιτρέπει να κάνει γρήγορες διορθωτικές κινήσεις.

Παράλληλα, είναι καλύτεροι αγοραστές από τους παλιούς φαρμακοποιούς, φροντίζοντας ιδιαίτερα την κερδοφορία και τη ρευστότητά τους.

Παλαιότερα, οι φαρμακοποιοί αγόραζαν πολύ πιο εύκολα χωρίς να κοιτάζουν την αξία του λανθάνοντος αποθέματος.

Σήμερα τα δεδομένα έχουν αλλάξει

Οι νέοι φαρμακοποιοί έχουν πλέον πλήρη συνείδηση για την αλλαγή του επαγγέλματος και την αναγκαιότητα της επιπλέον επιμόρφωσης.

Μόνο το δίπλωμα του φαρμακοποιού δεν αρκεί. Χρειάζονται περισσότερο ενημέρωση και εκπαίδευση και σε θέματα παθολογιών, αλλά και σε θέματα επιχειρηματικότητας.

Έχουν συνειδητοποιήσει την αναγκαιότητα να αναδείξουν τον επιστημονικό τους ρόλο σαν επαγγελματίες υγείας, αλλά, παράλληλα και σαν επιχειρηματίες.

Είναι αρκετοί αυτοί που αναζητούν επιπλέον εκπαίδευση σε θέματα διοίκησης και διαχείρισης, γιατί έχουν συνειδητοποιήσει ότι η επιχείρηση πρέπει να στηρίζεται στους συνεργάτες της.

Συνεπώς, η πρόσληψη ενός υπαλλήλου, η ανάθεση αρμοδιοτήτων, η κινητοποίησή του, είναι πρωταρχικής σημασίας για να λειτουργήσει σωστά το φαρμακείο.

Οι νέοι φαρμακοποιοί πλέον είναι καλά οπλισμένοι και λειτουργούν και σαν επιστημονικοί σύμβουλοι, σαν διαχειριστές και σαν καλοί managers.

Επενδύουν σε ένα σύνολο ενεργειών όσον αφορά στη διάταξη του χώρου, την επιλογή προϊόντων, το merchandising, την πολιτική τιμών, την εκπαίδευση και κινητοποίηση των συνεργατών τους.

Οι νέοι πλέον δουλεύουν περισσότερο, είναι πιο πολύ παρόντες στο φαρμακείο τους και αναζητούν συνεχώς λύσεις για να καινοτομούν και να εξελίσσονται.

Η κρίση μπορεί να αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για να μην σηκώσουμε τα χέρια, να είμαστε αισιόδοξοι και να προχωράμε μπροστά.

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.