Συνέντευξη – Κάππα Νικολέττα - DNC International OE

Συνέντευξη Κάππα Νικολέττα DNC International OE

Νικολέττα Κάππα, Owner & Managing Director, DNC International OE

PHARMACY management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: Ποιες είναι οι κύριες δυσκολίες που αντιμετωπίζετε στην αγορά αυτή την εποχή και με ποιους τρόπους στοχεύετε στην ανάπτυξη της εταιρίας σας;

ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΚΑΠΠΑ: Η δημιουργία της B-Earth ξεκίνησε σε μια ιδιαιτέρως δύσκολη οικονομικά περίοδο για τη χώρα μας, με χαμηλή ρευστότητα και μειωμένη αγοραστική δύναμη κι αυτο φυσικά δεν μπορεί να μην είναι τροχοπέδη στη γρήγορη ανάπτυξη οποιασδήποτε νέας επιχειρηματικής προσπάθειας.

Ο κλάδος των φαρμακείων, τον οποίο συνειδητά έχουμε επιλέξει λόγω της φύσης αλλά και της φιλοσοφίας των προϊόντων μας, κλυδωνίζεται συνεχώς από εξωτερικές δυσμενείς συνθήκες (κρατικές ρυθμίσεις, μειωμένη αγοραστική δύναμη των καταναλωτών, πολύ έντονος ανταγωνισμός), αλλά και από εσωτερικές δυσκολίες.

Οι αλλεπάλληλες εκπτώσεις και προσφορές στην αγορά του παραφαρμάκου δυσχεραίνουν επίσης την εύκολη διείσδυση νέων κατηγοριών και προϊόντων στην αγορά, καθώς μεταλλάσουν την αγοραστική συμπεριφορά σε ένα συνεχές ‘κυνήγι’ προσφορών.

Πιστεύω ακράδαντα ότι αυτή η συμπεριφορά που επικρατεί τα τελευταία χρόνια μειώνει το κύρος του φαρμακοποιού και της επιστημονικής του ιδιότητας, εμποδίζοντάς τον να αναπτύξει τον συμβουλευτικό του ρόλο.

Στην B-Earth ακολουθούμε ένα πιο «παραδοσιακό» τρόπο προσέγγισης, τον οποίο αγκαλιάζουν οι συνεργάτες μας φαρμακοποιοί.

Η σειρά μας αποτελεί μια αξιόπιστη, υψηλών προδιαγραφών πρόταση, για τη φυσική φροντίδα της επιδερμίδας, η οποία βασίζεται τόσο στον πλούτο της Φύσης όσο και σε προηγμένα βιοτεχνολογικά συστατικά.

Τα B•Earth δεν είναι απλώς «και άλλα φυτικά καλλυντικά»!

Είναι προϊόντα πολύτιμων υλικών με επεξεργασία υψηλών προδιαγραφών που με τις απαλές υφές τους, τα φίνα αρώματά τους και τη μοναδική σύνθεσή τους, αλλάζουν την αίσθηση και την επιλογή μας για την περιποίηση και την ομορφιά.

Ο Φαρμακοποιός που επιλέγει B-Earth, επιλέγει να διαφοροποιηθεί, να δώσει τη δική του πρόταση από μια πλήρη γκάμα προϊόντων η οποία συνεχώς διευρύνεται, χωρίς να μπαίνει στην παγίδα των εκπτώσεων και του αθέμητου ανταγωνισμού.

Αξίζει να σημειώσω ότι η εμπορική πολιτική της εταιρείας είναι ίδια για κάθε είδους φαρμακείο, μικρό ή μεγάλο, φυσικό ή ηλεκτρονικό και αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί δεν διαστρεβλώνει την αγορά.

Η ανάπτυξή μας λοιπόν προέρχεται από συνεργασίες με δυνατά θεμέλια, οι οποίες χαρακτηρίζονται από την ταύτιση εταιρείας και φαρμακείου για την προστιθέμενη αξία που δίνει η «πρόταση του φαρμακοποιού».

P.M & Ε: Ποιες στρατηγικές ενέργειες κάνετε και ποιες υπηρεσίες προσφέρετε στους επαγγελματίες υγείας για να προωθήσετε τα προϊόντα της εταιρείας;

Ν.Κ.: Η αξία της B-Earth βασίζεται στην ποιότητά της και στη φιλοσοφία της.

Δημιουργήσαμε μια σειρά προϊόντων με γνώμονα τον άξονα Υγεία-Ομορφιά-Απόλαυση, άρα πρώτος στόχος μας είναι να προσφέρουμε μια φυσική πρόταση για τη φροντίδα της επιδερμίδας και κατ’επέκταση για την ομορφιά.

Παντρεύοντας τη Φύση με την κομψότητα και την προσιτή πολυτέλεια, η B•Earth προσφέρει μια εναλλακτική πρόταση ολοκληρωμένης φροντίδας.

Με τα B•Earth, η ομορφιά γεννιέται από την αρχή, συμπυκνώνοντας τον ευεργετικό πλούτο της υπέροχης ελληνικής φύσης: βότανα, λάδια, φυτά, δένδρα, καρποί - όλα δίνονται απλόχερα από τη φύση, μεγιστοποιούνται μέσα από την τεχνολογία αιχμής και προσφέρονται σε ανθρώπους, που ζητούν την αρμονία και τη φυσικότητα στο δέρμα τους.

Επενδύουμε τόσο στην ποιότητα και την αποτελεσματικότητα των προϊόντων μας, όσο και στη δυναμική επικοινωνία αυτών προς το καταναλωτικό κοινό.

Πρόσφατα μάλιστα, η επικοινωνία της μάρκας πέρασε στα χέρια διαφημιστικής εταιρείας, ώστε η αναγνωρισμότητα της να ενισχυθεί, αλλά και το κοινό να ενημερωθεί για τη μοναδικότητά της.

Επίσης, έχουμε ήδη ξεκινήσει επαφές με διανομείς του εξωτερικού και πρόσφατα συμμετείχαμε σε έκθεση Φυσικών προϊόντων στο Dubai με ιδιαίτερη επιτυχία και ενδιαφέρον απο εταιρείες της Μέσης Ανατολής.

Τα συνεργαζόμενα Φαρμακεία μας, υποστηρίζονται από πλούσιο προωθητικό υλικό, εκπαίδευση αλλά και ομάδα αισθητικών οι οποίες στοχεύουν στην έντονη προώθηση της μάρκας και στο χτίσιμο πελατολογίου.

P.M & Ε: Με ποια εργαλεία και υπηρεσίες υποστηρίζετε τους επαγγελματίες υγείας; Πιστεύετε ότι η συνεχής εκπαίδευση είναι βασικό συστατικό για την εξέλιξή τους;

Ν.Κ.: Η εκπαίδευση για τα προϊόντα μας αποτελεί τον πρώτο πυλώνα για την εξέλιξη και ενδυνάμωση της μάρκας εντός του σημείου πώλησης.

Η ομάδα του φαρμακείου ενημερώνεται τόσο για τον τρόπο χρήσης των προϊόντων, όσο και για τα συστατικά αυτών καθώς και το κοινό που απευθύνονται.

Η ομάδα μας των Συμβούλων Ομορφιάς υποστηρίζει τα σημεία έτσι ώστε να γίνει στοχευμένη ενημέρωση των πελατών.

Όσον αφορά στο δεύτερο σκέλος της ερώτησης, θεωρώ πως ο ρόλος του φαρμακοποιού είναι ιδιαιτέρως πολυδιάστατος και η εξέλιξη και επιτυχία του φαρμακείου πολυπαραγοντική.

Ο Φαρμακοποιός καλείται να αποτελέσει τον πιο στενό σύμβουλο για τον καταναλωτή-ασθενή μετά τον γιατρό.

Συνάμα καλείται να αποτελεί έναν επαγγελματία, ο οποίος έχει να διαχειριστεί μια δυναμική επιχείριση που θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της εποχής.

Το κλειδί όμως είναι να καταφέρει να αποτελεί το «Σύμβουλο Επιλογής» τόσο για τη γνώση όσο και για την πελατοκεντρική του συμπεριφορά.

Γι’ αυτό ακριβώς η ανάγκη για εκπαίδευση είναι αδιαμφισβήτητη, όχι μόνο επιστημονική, αλλά και σε επίπεδο business management και διαχείρισης ανθρώπινων πόρων.

Άλλωστε, δεν είναι τα προϊόντα ή τα σκευάσματα που κάνουν τη διαφορά, είναι οι άνθρωποι πίσω απο αυτά!

P.M & Ε: Ποια είναι τα δυνατά σημεία της εταιρίας σας, ώστε να ανταπεξέρχεται αποτελεσματικά στον ανταγωνισμό του κλάδου;

Ν.Κ.: Η πελατοκεντρική μας προσέγγιση είναι το πιο δυνατό μας σημείο.

Αντιμετωπίζουμε τον φαρμακοποιό ως συνεργάτη και θέλουμε να χτίσουμε συνεργασίες που θα αντέξουν στο χρόνο.

Η τοποθέτηση της πλήρους γκάμας των προϊόντων μας είναι πολύ προσγειωμένη, ελαχιστοποιώντας έτσι το φόβο του ρίσκου που μπορεί να προκαλεί μια νέα πρόταση, προσφέροντας όμως υψηλής ποιόητας προϊόντα και παροχές, με αντιστρόφως ανάλογη σχέση ποιότητας-τιμής, καλό κέρδος για το φαρμακείο, και μια δυναμική ανερχόμενη εναλλακτική πρόταση που θα διευρύνει το πελατολογιό του.

www.PharmaManage.gr 

 

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.