Συνέντευξη - Καυκάς Κωνσταντίνος - YOUTH LAB.

Συνέντευξη Καυκάς Κωνσταντίνος YOUTH LAB

Γενικός Διευθυντής της YOUTH LAB.

Ένα ελπιδοφόρο μέλλον για μια ελληνική εταιρεία!

Μια δυνατή ελληνική εταιρεία δερμοκαλλυντικών, η YOUTH LAB., αναπτύσσεται ραγδαία στην ελληνική αγορά, έχοντας ήδη μπει δυναμικά στις αγορές του εξωτερικού.

Ο κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΥΚΑΣ, Γενικός Διευθυντής της YOUTH LAB., μας εξηγεί τη στρατηγική της εταιρείας, ειδικότερα στο φαρμακείο.

PHARMACY management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: Μέσα στο σημερινό περιβάλλον αγοράς, πώς διαφοροποιείται η μάρκα YouthLab;

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΥΚΑΣ: Τα δερμοκαλλυντικά YOUTH LAB. διαφέρουν από κάθε brand της παγκόσμιας αγοράς καλλυντικών γιατί έχουν μία μοναδική φιλοσοφία δράσης: την ενίσχυση του μεταβολισμού της επιδερμίδας.

Όπως όλοι γνωρίζουμε, ο μεταβολικός ρυθμός του οργανισμού μας επιβραδύνεται καθώς μεγαλώνουμε, με τους ρύπους και τις περιβαλλοντικές επιθέσεις να τον επιβαρύνουν ακόμη περισσότερο.

Αυτό όμως που δεν είναι πολύ γνωστό, είναι ότι και το δέρμα μας έχει μεταβολικές λειτουργίες και μάλιστα, με πολύ σημαντικό ρόλο στον οργανισμό, λόγω του όγκου που καταλαμβάνει και λόγω των σημαντικών διαδικασιών που επιτελούνται εδώ.

Κατανοήσαμε λοιπόν, μέσα από επιστημονικές μελέτες ότι το «κλειδί» για μια πιο νεανική και υγιή επιδερμίδα είναι να ενδυναμώσουμε τις μεταβολικές λειτουργίες του δέρματος, γεγονός πάνω στο οποίο στηρίξαμε τον μηχανισμό δράσης των προϊόντων μας.

Έτσι, κάθε προϊόν στοχεύει σε μια διαφορετική μεταβολική λειτουργία του δέρματος και είναι εμπλουτισμένο με δραστικά συστατικά που είναι μελετημένα για την εξισορρόπηση της συγκεκριμένης λειτουργίας.

P.M&E: Ποια πιστεύετε ότι είναι τα δυνατά σημεία της μάρκας και ποιές οι ευκαιρίες ανάπτυξής της;

Κ.Κ.: Εκτός από τη μοναδική φιλοσοφία δράσης που προανέφερα, είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι η YouthLab. είναι μια 100% ελληνική εταιρεία δερμοκαλλυντικών, με ασφαλή, αξιόπιστα, ποιοτικά προϊόντα που αναπτύχθηκαν από Έλληνες επιστήμονες.

Οι φόρμουλες των προϊόντων είναι ένας συνδυασμός φυτικών και βιοτεχνολογικών ενεργών συστατικών άριστης βιοσυμβατότητας, χωρίς parabens, γλουτένη, παράγωγα πετρελαίου ή άλλους ύποπτους παράγοντες.

Υπάρχει τεκμηριωμένη αποτελεσματικότητα με κλινικές μελέτες, όπως ιδιαίτερα στη σειρά της αντιγήρανσης, που αποδεικνύουν την υψηλή δραστικότητα των συνθέσεων.

Ταυτόχρονα όμως, παραμένουν ευχάριστες συνθέσεις με απαλή υφή, ευχάριστο άρωμα που απορροφώνται άμεσα και σε συνδυασμό με τη μοντέρνα, ελκυστική συσκευασία τους και τις ανταγωνιστικές τιμές τους , καθιστούν τη μάρκα μια πολύ ελκυστική επιλογή για τον καταναλωτή.

Το γεγονός επίσης, ότι είμαστε μια νέα και ευέλικτη εταιρεία στο χώρο, μας δίνει το προνόμιο της γρήγορης αφομοίωσης και ενσωμάτωσης των τάσεων και των νέων τεχνολογιών σε δραστικά που κυκλοφορούν στην παγκόσμια αγορά, αυξάνοντας έτσι την αποτελεσματικότητα των προϊόντων και κρατώντας τη μάρκα στην πρώτη γραμμή της κοσμητολογίας.

Να συμπληρώσω επίσης, ότι έχουμε αναπτύξει μια ολοκληρωμένη σειρά 24 προϊόντων -προσώπου και σώματος- ανάλογα με τις ανάγκες δέρματος, που καλύπτει τις βασικές ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή για καθαρισμό, ενυδάτωση, αντιγήρανση, περιποίηση σώματος και αντηλιακή προστασία της επιδερμίδας.

Συμπερασματικά, θα έλεγα ότι η YouthLab. είναι μια καινοτόμα, "φρέσκια" μάρκα που έχει όλα εκείνα τα εχέγγυα, προκειμένου να κάνει μια διεθνή καριέρα.

Για το λόγο αυτό, αν και νέο brand, αναπτύσσεται ήδη ικανοποιητικά στο εξωτερικό, κερδίζοντας διαρκώς μερίδια στις αγορές αλλά και την αγάπη των καταναλωτών.

P.M&E: Θεωρείτε ότι οι φαρμακοποιοί έχουν κατανοήσει τις αλλαγές στις συμπεριφορές των καταναλωτών που συμβαίνουν σήμερα;

Κ.Κ.: Θα έλεγα ότι υπάρχουν φαρμακοποιοί δύο ταχυτήτων! Από τη μια πλευρά, η νέα γενιά φαρμακοποιών που ακολουθεί το ρεύμα της εποχής, διευρύνοντας τη γκάμα προϊόντων τους με καλλυντικά, συμπληρώματα διατροφής, είδη bebe κ.α. προκειμένου να καλύψουν όσο το δυνατόν περισσότερες καταναλωτικές ανάγκες.

Οι συγκεκριμένοι είναι πλήρως εξοικειωμένοι με το ηλεκτρονικό γίγνεσθαι το οποίο και αξιοποιούν στο έπακρο, έχοντας δημιουργήσει e-shop, στέλνοντας newsletters, και κάνοντας προσφορές στα κοινωνικά δίκτυα.

Ταυτόχρονα, από την άλλη πλευρά υπάρχει και η παλιότερη γενιά φαρμακοποιών, η οποία προσπαθεί ακόμα να κατανοήσει ένα περιβάλλον που αλλάζει.

P.M&E: Πως κρίνετε το φαινόμενο των μεγάλων εκπτώσεων που γίνονται κυρίως στα δερμοκαλλυντικά; Ωφελεί ή βλάπτει το φαρμακείο σε τελική ανάλυση;

Κ.Κ.: Το θέμα των μεγάλων εκπτώσεων, που γίνονται κυρίως μέσω των ηλεκτρονικών φαρμακείων, είναι άλλη μια ελληνική πατέντα!

Στο εξωτερικό υπάρχει μια πειθαρχημένη κοινή πολιτική εκπτώσεων που όλοι σέβονται, χωρίς να ελαχιστοποιούν το κέρδος τους.

Στο ελληνικό γίγνεσθαι, θεωρώ ότι ελάχιστοι φαρμακοποιοί είναι κερδισμένοι από την πολιτική αυτή, με τους περισσότερους να ανακυκλώνουν ένα τζίρο που στο τέλος της ημέρας μπορεί και να μην τους αποφέρει καν καθαρό κέρδος.

P.M&E: Ποιοι κατά τη γνώμη σας είναι οι παράγοντες που δημιουργούν πιστό πελατολόγιο;

Κ.Κ.: Ο κυριότερος παράγοντας που δημιουργεί πιστότητα είναι οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ φαρμακοποιού και καταναλωτή, με τον τελευταίο να εμπιστεύεται τη γνώμη του φαρμακοποιού, θεωρώντας ότι τα προϊόντα που του συστήνει είναι ποιοτικά και κυρίως ασφαλή!

Ουσιαστικά, στα μάτια του καταναλωτή, ο φαρμακοποιός είναι αυτός που εγγυάται για την καταλληλότητα των προϊόντων και στον τομέα της ομορφιάς.

Ο φαρμακοποιός αντιλαμβανόμενος τον ρόλο αυτό, φροντίζει να ενημερώνεται και να εκπαιδεύεται, όχι μόνο από τα σεμινάρια των εταιρειών και τα συνέδρια, αλλά και μέσω της συνεχούς και ανοικτής επικοινωνίας που έχει με συναδέλφους του , ανταλλάσσοντας πληροφορίες και απόψεις.

Να προσθέσω επιπλέον, ότι εάν το προϊόν που συστήνει, πέρα των παραπάνω χαρακτηριστικών, της ποιότητας και ασφάλειας, ξεπερνάει τις προσδοκίες του καταναλωτή και ταυτόχρονα είναι και οικονομικά προσιτό, τότε έχουμε μια σχέση εμπιστοσύνης που δεν διαρρηγνύεται.

P.M&E: Πιστεύετε ότι το φαρμακείο έχει δυναμική μεγαλύτερης ανάπτυξης στην κατηγορία δερμοκαλλυντικών και γιατί;

Κ.Κ.: Ναι, γιατί το φαρμακείο είναι ο φυσικός χώρος των δερμοκαλλυντικών και ο φαρμακοποιός είναι ο καθ’ όλα αρμόδιος να συστήσει τα κατάλληλα δερμοκαλλυντικά στον πελάτη του.

Το επιστημονικό του υπόβαθρο και η σχέση εμπιστοσύνης που έχει αναπτύξει με τον πελάτη του, του δίνουν σαφές προβάδισμα στην ανάπτυξη της κατηγορίας στο χώρο του.

Κανένα άλλο σημείο πώλησης (καταστήματα καλλυντικών, supermarket, door to door), δεν πληροί περισσότερο τις προϋποθέσεις ανάπτυξης της κατηγορίας αυτής, γεγονός που θα πρέπει να το αξιοποιήσει ο κάθε φαρμακοποιός στο έπακρο, προκειμένου να διαφοροποιηθεί από τον ευρύτερο ανταγωνισμό.

Ας σημειωθεί ότι τα τελευταία χρόνια το φαρμακείο κερδίζει συνεχώς μερίδια στην κατηγορία του καλλυντικού από τα άλλα κανάλια διανομής.

P.M&E: Ποια θα είναι η στρατηγική και οι στόχοι της εταιρείας σας για τα 3 επόμενα χρόνια ειδικά για το φαρμακείο;

Κ.Κ.: Πρωταρχικός στόχος της εταιρείας είναι η εδραίωση του brand YOUTHLAB.

Τόσο στη συνείδηση του φαρμακοποιού όσο και του καταναλωτή, οφείλουμε να περάσουμε το μήνυμα ότι είναι μια ελληνική, ποιοτική μάρκα με μια μοναδική προσέγγιση στον τρόπο δράσης των προϊόντων της που την διαφοροποιεί από τις υπόλοιπες.

Θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε προϊόντα που δίνουν μια διαφορετική διάσταση στην περιποίηση του δέρματος, προσεγγίζοντας έτσι τους καταναλωτές που αναζητούν μια πιο ουσιαστική φροντίδα που τους εξασφαλίζει υγιές και όμορφο δέρμα και ταυτόχρονα καλύπτει την ανάγκη της πρόληψης.

Στόχος μας επίσης είναι να αναπτύξουμε προϊόντα που "ξαφνιάζουν" ευχάριστα τον καταναλωτή, να τα αγαπήσει και να μένει πιστός σε αυτά, διαπιστώνοντας ότι η ποιότητά τους είναι αντιστρόφως ανάλογη της τιμής τους.

Η συνεχής, αυξανόμενη διείσδυση της YOUTHLAB στις διεθνείς αγορές, παράλληλα με την ανάπτυξη της ελληνικής αγοράς, είναι ένας επίσης στόχος της εταιρείας.

Για παράδειγμα, μόλις μπήκαμε στην αγορά της Ισπανίας, με την αγορά της Ιταλίας, της Πορτογαλίας και της Κύπρου να έχουν προηγηθεί.

Πιστεύω ότι το μέλλον μόνο ελπιδοφόρο μπορεί να είναι για μας και για τους φαρμακοποιούς που μας εμπιστεύονται!

PHARMACY management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, Μάρτιος 2018

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.