fbpx

Οι Συμβουλές μας για το Αδυνάτισμα

Από την περίοδο της άνοιξης και ειδικότερα την εποχή πριν και αμέσως μετά το Πάσχα, όλες οι γυναίκες αρχίζουν να ανησυχούν για τα κιλά που πήραν κατά τη διάρκεια των γιορτών και του χειμώνα που πέρασε και ψάχνουν για προτάσεις αδυνατίσματος, ώστε να είναι έτοιμες, όχι μόνο για τις καλοκαιρινές εμφανίσεις στη θάλασσα, αλλά και για να φορέσουν άνετα τα καλοκαιρινά τους ρούχα.

Επίσης, την ίδια εποχή αρχίζει ο καταιγισμός διαφημίσεων για αντίστοιχα προϊόντα αδυνατίσματος, τα οποία όλη η ομάδα του φαρμακείου θα πρέπει να γνωρίζει, ώστε να μπορεί να ξεχωρίσει τα πλέον αξιόπιστα για να συστήσει στους πελάτες.

Οι Συμβουλές μας για το Αδυνάτισμα.

Σε αυτό το σημείο έρχεται να διαφοροποιηθεί ο χώρος μας, το φαρμακείο μας.

Στόχος μας είναι να προσεγγίσουμε την πελάτισσα και να προτείνουμε αξιόπιστες λύσεις, χωρίς να υπερβάλουμε, διατηρώντας πάντα το επιστημονικό μας κύρος.

Μην ξεχνάμε ότι η προσέγγισή μας θα πρέπει να γίνει με τέτοιον τρόπο ώστε να μην προσβάλουμε την υποψήφια πελάτισσα για τα παραπάνω κιλά της ή την αντιαισθητική της κυτταρίτιδα.

Παράλληλα όμως θα πρέπει να οργανώσουμε έτσι τον χώρο μας ώστε ο πελάτης να κινητοποιηθεί και να ζητήσει αυθόρμητα τη συμβουλή μας.

Οι… συνταγές αδυνατίσματος στο φαρμακείο

Οι ειδικοί επισημαίνουν τους κινδύνους που συνδέονται με τις επαναλαμβανόμενες εξαντλητικές δίαιτες υπέρβαρων ατόμων, που αποτελούν σχεδόν το 1/3 του πληθυσμού.

Οι αυστηρές δίαιτες γι’ αυτούς μπορούν να αποβούν επικίνδυνες όταν δεν υπάρχει η επίβλεψη ενός ειδικού.

Ελλείψεις σε σημαντικά διατροφικά στοιχεία μπορούν να προκαλέσουν μακροπρόθεσμα οστεοπόρωση, απώλεια ιχνοστοιχείων και νεφρική ανεπάρκεια.

Μπορούμε επίσης να παρατηρήσουμε διαταραχές μεταβολισμού ενεργειακού επιπέδου, καθώς και ψυχολογικές διαταραχές.

Όταν οι αυστηρές δίαιτες επαναλαμβάνονται, έχουμε σταθερή απώλεια της μυϊκής μάζας αντί του λίπους, που οδηγεί σε έναν φαύλο κύκλο που μειώνει τη δυνατότητα του οργανισμού να χάνει κιλά.

Αντίθετα, μόλις σταματά η δίαιτα ξαναπαίρνουν εύκολα τα χαμένα κιλά και μάλιστα αυξημένα.

Η συμβουλή μας είναι να προτρέπουμε ακόμη και τα υπέρβαρα άτομα στους κανόνες της σωστής διατροφής, να τα αποτρέπουμε από τις ασιτίες και να τους προτείνουμε αξιόπιστα συμπληρώματα διατροφής που θα βοηθήσουν στην προσπάθειά τους.

Οι ειδικοί επισημαίνουν τους κινδύνους που συνδέονται με τις επαναλαμβανόμενες εξαντλητικές δίαιτες υπέρβαρων ατόμων, που αποτελούν σχεδόν το 1/3 του πληθυσμού.

Οι χρυσοί κανόνες για το αδυνάτισμα

  • Μείωση της πρόσληψης θερμίδων από 1200-1400 /ημέρα. (Υπάρχουν πίνακες υπολογισμού θερμίδων για τις τροφές).
  • Τρώμε 3 γεύματα την ημέρα σε τακτικές ώρες.
  • Τρώμε αργά: το αίσθημα πληρότητας δημιουργείται 20-30 λεπτά μετά την αρχή του γεύματος.
  • Προτιμάμε τροφές με τις λιγότερες θερμίδες.
  • Προτιμάμε τις τροφές που είναι πλούσιες σε πρωτεΐνες, παρά σε σάκχαρα.
  • Μειώνουμε τα λιπαρά (π.χ. όχι πάνω από μια κουταλιά λάδι στη σαλάτα).
  • Αποφεύγουμε: τις σάλτσες, τα αλλαντικά, τα λιπαρά κρέατα, τα τηγανιτά και τα γλυκά.
  • Πίνουμε 1,5 λίτρα νερό την ημέρα.
  • Χρησιμοποιούμε αρωματικά για να νοστιμεύουμε το φαγητό μας (μπαχαρικά, σάλτσα σόγιας, χυμό λεμονιού...).
  • Σταματάμε τα τσιμπολογήματα.
  • Κάνουμε κάποια άσκηση (περπάτημα, κολύμπι, ποδήλατο..) τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα για 45 λεπτά τη φορά.
  • Αποφεύγουμε τις αυστηρές δίαιτες, βάζοντας ρεαλιστικούς στόχους απώλειας κιλών.

Αλλάζοντας ορισμένες συνήθειες που θα βοηθήσουν στο αδυνάτισμα

Τα ψώνια

  • Πηγαίνουμε για ψώνια αφού έχουμε φάει.
  • Κάνουμε πάντα μια λίστα.

Υιοθετούμε ορισμένες αρχές

  • Αποφεύγουμε τελείως ορισμένες τροφές.
  • Στο ψυγείο και γενικά στο σπίτι δεν υπάρχουν οι απαγορευμένες τροφές.

Στο τραπέζι

  • Σερβίρουμε τον εαυτό μας σε μικρότερο πιάτο.
  • Αποφεύγουμε να μείνουμε στο τραπέζι όταν τελειώσουμε το φαγητό μας.

Κατά τη διάρκεια διακοπών ή εξόδων

  • Πίνουμε όσο γίνεται λιγότερο αλκοολούχα ποτά.
  • Προσέχουμε τι θα παραγγείλουμε στο εστιατόριο.

Τρώμε με μέτρο

  • Μετά από κάθε μπουκιά αφήνουμε κάτω το μαχαιροπίρουνο.
  • Μασάμε καλά την τροφή.
  • Κάνουμε μια παύση ενδιάμεσα στο γεύμα.
  • Δεν κοιτάμε τηλεόραση ή διαβάζουμε όταν γευματίζουμε.
  • Δεν ξαναγεμίζουμε το πιάτο μας.
Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.