Πωλήσεις - Μάρκετινγκ

Εμφάνιση # 
Τίτλος
Η Έννοια της Προστιθέμενης Αξίας
Η Ποιότητα των Υπηρεσιών
Η Αξία της Γνώσης του Μάρκετινγκ
Τα Premium Καλλυντικά στο Φαρμακείο
Προσμένοντας τον... Νέο Άνδρα
Η Αντιγήρανση και η Αξιοπιστία της Συμβουλής του Φαρμακοποιού
Επενδύοντας σε Εναλλακτικές Θεραπείες
Στάση και Αγοραστική Συμπεριφορά του Καταναλωτή προς τα Φυτικά Καλλυντικά
Μια Μελέτη Γεωμάρκετινγκ στην Υπηρεσία της Επιχείρησής σας
Σύγχρονη Διοίκηση Μάρκετινγκ: Επιπτώσεις για την Αγορά του Φαρμακείου
Έξι Βήματα Εφαρμογής CRM (Customer Relationship Management)
Παγκόσμιες Ημέρες
Οι Συνδυαστικές Πωλήσεις
CRM Customer Relationship Management Μάρκετινγκ Σχέσεων και Φαρμακείο
Ενδυναμώστε την Eικόνα σας σαν Eπαγγελματίας και Σύμβουλος Yγείας

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.