Η Ποιότητα των Υπηρεσιών

Διερευνήστε την Ποιότητα των Υπηρεσιών:

10 Ερωτήσεις

1. Επικοινωνώ αποτελεσματικά με τους πελάτες μου;

2. Εκπαιδεύω το προσωπικό μου ώστε να δείχνει στους πελάτες ενδιαφέρον στο πρόβλημά τους και να βρίσκουν λύση;

3. Δίνω προτεραιότητα στη μη ύπαρξη λαθών; Είναι αυτό ξεκάθαρο στο προσωπικό μου;

4. Ανταμείβω το προσωπικό μου όταν εργάζεται σωστά και αποδοτικά;

5. Ελέγχω αν τα promo pack ή οι εκπτωτικές ενέργειες στο παραφάρμακο είναι στο μηχανογραφικό μου σύστημα, αλλά και σε γνώση του προσωπικού μου;

Ποιότητα των Υπηρεσιών 

6. Προσφέρω δείγματα στον πελάτη με στόχο, άμεσα ή στο μέλλον, να τον οδηγήσω σε αγορές;

7. Προτείνω την κάρτα πελάτη του φαρμακείου μου (εάν υπάρχει) και τα δώρα των εταιριών για τον καταναλωτή ή απλά περιμένω να μου ζητηθούν;

8. Εκπλήσσω ευχάριστα τους πελάτες μου; Για παράδειγμα στις εφημερίες όπου εισέρχεται στο χώρο του φαρμακείου μου μεγάλος αριθμός πελατών, που δεν το έχουν επιλέξει ως «το φαρμακείο τους», δίνω τον καλύτερό μου εαυτό για να τους ευχαριστήσω ή λειτουργώ κάνοντας αγγαρεία;

9. Οι υπάλληλοί μου αντιμετωπίζουν τα παράπονα των πελατών σαν ευκαιρίες για να τους εντυπωσιάσουν (δημιουργία πιστών πελατών) ή σαν ενόχληση (δημιουργία απογοητευμένων πελατών);

10. Κάνω τακτική αξιολόγηση ώστε να βελτιώσω την απόδοση των παρεχομένων υπηρεσιών του φαρμακείου μου;

Κατεβάστε την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.