fbpx

Κάντε μια Έρευνα του Ανταγωνισμού

Επικεντρωθείτε σε προϊόντα που είναι "ευαίσθητα" στην τιμή.

Διερευνήστε τις τιμές στο διαδίκτυο, σε άλλα φαρμακεία και ίσως και σε άλλα καταστήματα που είναι σε μια ευρύτερη αγοραστική ζώνη της περιοχής σας.

Κάντε μια Έρευνα του ΑνταγωνισμούΣυγκρίνατε τις τιμές σε προϊόντα που είναι "ευαίσθητα" στην τιμή, δηλαδή σε προϊόντα leader της αγοράς που κάνουν πωλήσεις σε πολλά τεμάχια όπως:

Καθαριστικά προσώπου για την ακμή, αντηλιακά, προϊόντα για το αδυνάτισμα, προϊόντα υγιεινής για βρέφη, σαμπουάν για την τριχόπτωση... κ.λπ..

Δείτε τι κάνουν οι άλλοι για αυτά τα προϊόντα, στέλνοντας από καιρού εις καιρό κάποιον δικό σας που δεν τον γνωρίζουν οι ανταγωνιστές σας, να κάνει δήθεν αγορές, ώστε να διερευνήσει την πολιτική τιμών τους.

Δείτε τι κάνουν οι άλλοι για αυτά τα προϊόντα, στέλνοντας από καιρού εις καιρό κάποιον δικό σας που δεν τον γνωρίζουν οι ανταγωνιστές σας, να κάνει δήθεν αγορές, ώστε να διερευνήσει την πολιτική τιμών τους.


Για παράδειγμα, τα δίκτυα φαρμακείων που έχουν μια στρατηγική τιμών λόγω ομαδοποιημένων αγορών, έχουν μελετήσει προηγουμένως την υπάρχουσα κατάσταση των τιμών, προσφορών και εκπτώσεων, ώστε να εξασφαλίσουν για το φαρμακείο ανταγωνιστικές τιμές και δώρα (με τις κάρτες πιστότητας), αλλά και ένα επαρκές περιθώριο κέρδους.

www.PharmaManage.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.