fbpx

Πώς να Αναδείξουμε την Εξειδίκευσή μας σε μία Κατηγορία Προϊόντων

Τα κατάλληλα βήματα

1. Επιλογή των ειδικοτήτων και κατηγοριών στις οποίες θα επενδύσουμε δυναμικά.

Πώς να Αναδείξουμε την Εξειδίκευσή μας σε μία Κατηγορία Προϊόντων.

Γενικά, ένα φαρμακείο πρέπει να επιλέξει αυτές τις ειδικότητες που ανταποκρίνονται καλύτερα:

- Στο περιβάλλον και στην εικόνα που θέλει να αναδείξει και

- Στο προφίλ της πελατείας του.

Για όλα τα παραπάνω, θα πρέπει να έχουμε αναλύσει προηγουμένως:

- Το κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον και τους τύπους των πελατών μας, καθώς και τις ηλικιακές τους κατηγορίες,

- Τις ικανότητες, τις γνώσεις και τη διάθεση της ομάδας και του ίδιου του φαρμακοποιού,

- Τις ιδιαιτερότητες του φαρμακείου (Υπάρχει ένας χώρος εμπιστευτικότητας; Μπορούμε να εξοικονομήσουμε χρόνο για να εκπαιδευτούμε σε αυτές τις ειδικότητες που επιλέγουμε;).

2. Κινητοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού.

- Αναζητήστε αν υπάρχει ανάμεσα στους συνεργάτες σας ένα άτομο το οποίο πραγματικά θέλει να εξειδικευτεί σε ένα τομέα και αυτός θα είναι η πηγή αναφοράς.

Σε αυτό το άτομο θα προτείνουμε ιδιαίτερα μαθήματα και εκπαιδευτικό υλικό που θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις του.

Θα τον απαλλάξουμε όσο το δυνατόν από άλλες αρμοδιότητες, ώστε να αφιερωθεί κατά κύριο λόγο στη νέα αυτή εξειδίκευση.

- Ενισχύστε παράλληλα και τη γνώση όλης της άλλης ομάδας σε αυτόν τον τομέα με εκπαιδευτικά σεμινάρια.

- Επικοινωνήστε στους συνεργάτες σας τα θέματα που αφορούν τις κατηγορίες που επιλέξατε.

- Υποδείξτε τους τα μέσα με τα οποία θα αναδείξουν αυτές τις κατηγορίες, και θέστε ποιοτικούς και ποσοτικούς στόχους.

Γενικά, ένα φαρμακείο πρέπει να επιλέξει αυτές τις ειδικότητες που ανταποκρίνονται καλύτερα.

3. Πληροφόρηση των πελατών μας και των άλλων επαγγελματιών υγείας.

- Επικοινωνήστε μέσα στον χώρο πώλησης και στις βιτρίνες την εξειδίκευση του φαρμακείου.

- Δημιουργήστε υλικά ενημέρωσης του καταναλωτή (έντυπα, ενημερωτικό υλικό σε tablets, στο web site σας...).

- Οργανώστε ραντεβού πληροφόρησης με τους πελάτες σας ή ειδικά εκπαιδευτικά events, καλώντας συχνά και άλλους επαγγελματίες υγείας που ενδιαφέρονται για αυτήν την ειδικότητα-εξειδίκευση.

- Δημιουργήστε ενημερωτικές βιτρίνες οι οποίες να είναι προσαρμοσμένες στη νέα εικόνα που θέλετε να κτίσετε.

- Επικοινωνήστε αυτή τη νέα σας εξειδίκευση σε κάθε πελάτη-ασθενή που μπαίνει μέσα στο φαρμακείο σας.

4. Καθορισμός στόχων.

Μια εξειδίκευση είναι ένα πλάνο επιχειρηματικό, βραχυπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο.

Δηλαδή πρέπει να καταγράψουμε το τι θα κάνουμε τον πρώτο καιρό και που θέλουμε να φτάσουμε σε 3-4 χρόνια.

Κάθε εξάμηνο θα πρέπει να κάνουμε τον απολογισμό για το που βρισκόμαστε. Εδώ μιλάνε μόνο οι αριθμοί.

Δεν θα πρέπει λοιπόν να ξεχνάμε να συγκρίνουμε αποτελέσματα σε σχέση με τους στόχους που έχουμε βάλει και φυσικά να μην αμελούμε να ενημερώνουμε συχνά τους συνεργάτες μας για την πρόοδο του πλάνου μας.

5. Παρακολούθηση αποτελεσμάτων.

Πρέπει να εκμεταλλευτούμε εργαλεία για την παρακολούθηση των ασθενών και να δημιουργήσουμε μια κατάσταση με χαρακτηριστικούς δείκτες που καθορίζουν την εξέλιξη την ποιοτική και την ποσοτική αυτής της εξειδίκευσής μας.

Όλες αυτές οι δράσεις μέσα από την ανάπτυξη της επιχείρησής μας, αποβλέπουν στην υγεία των πελατών μας, αναδεικνύοντας συγχρόνως την επιστημοσύνη μας, αλλά μας βάζουν σε ένα κλίμα συνεχούς δραστηριότητας που χαρίζει ΝΙΟΤΗ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ!

Πόπη Χαραμή, Φαρμακοποιός
Χαραμή ΑΕ
www.PharmaManage.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.