6 Ενέργειες Κλειδιά για να Δημιουργήσετε ένα Τμήμα Ποδολογίας

Οι άνθρωποι που επισκέπτονται το φαρμακείο για τα προβλήματα των ποδιών τους αναζητούν περισσότερο εξειδικευμένα προϊόντα που ανταποκρίνονται σε βαρύτερες παθολογίες.

Ως εκ τούτου, υπάρχει η ανάγκη για τον φαρμακοποιό να προβάλλει την εξειδίκευση της «επιστήμης της ποδολογίας».

Οι άνθρωποι που επισκέπτονται το φαρμακείο για τα προβλήματα των ποδιών τους αναζητούν περισσότερο εξειδικευμένα προϊόντα που ανταποκρίνονται σε βαρύτερες παθολογίες.

Το δυναμικό των πωλήσεών σας μπορεί να αυξηθεί σημαντικά αν σκεφτείτε ότι οι μισοί από τους ανθρώπους που υποφέρουν από τα πόδια δεν αντιμετωπίζονται.

Δείτε τις κατάλληλες ενέργειες λοιπόν.

1. Ομαδοποιήστε την προσφορά

Τα προϊόντα εξακολουθούν να είναι πολύ συχνά διασκορπισμένα μέσα στον χώρο.

Βρίσκουμε προϊόντα προστασίας για τα πόδια στα ράφια με τα επιδεσμικά, τις κρέμες ανακούφισης και ενυδάτωσης αλλού και κάποια αξεσουάρ στον πάγκο εξυπηρέτησης...

Βλέπουμε, ότι η προσφορά μας σε αυτήν την κατηγορία δεν είναι ομαδοποιημένη.

Συνιστάται, λοιπόν, η ομαδοποίηση όλων των προϊόντων στην ίδια περιοχή καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.

Ο στόχος είναι να μην αρκεστούμε στις εποχιακές αγορές στις αρχές του καλοκαιριού, όταν οι άνθρωποι θυμούνται την καλαισθησία στα πόδια τους και τους κρύους μήνες του χειμώνα όταν αντιμετωπίζουν ξηρότητα και σκασίματα.

2. Το κατάλληλο merchandising στα ράφια

Για να είναι ορατά, τα προϊόντα που προορίζονται για τα πόδια πρέπει ιδανικά να προβάλλονται σε ένα έπιπλο με 3 ράφια, εάν το επιτρέπει ο χώρος, αντίστοιχα για τη φροντίδα, την προστασία και τα αξεσουάρ.

Τα ορθοπεδικά παπούτσια μπορούν να τοποθετηθούν κοντά σε αυτή τη ραφιέρα.

Απαραίτητη η σήμανση με δείκτες ραφιών σε κάθε υποκατηγορία (σκληρύνσεις, κάλοι, ξηρά πόδια, εφίδρωση...), έτσι ώστε να καθοδηγεί τον καταναλωτή.

3. Επιλέξτε αυστηρά τις μάρκες

Δεν είναι ανάγκη να έχετε όλες τις μάρκες, αφενός επειδή δυσκολεύετε την επιλογή του καταναλωτή και αφετέρου υπάρχει κίνδυνος να αυξήστε το απόθεμά σας, κάτι που στις ημέρες μας δεν είναι και ό,τι καλύτερο.

Μια έως δυο μάρκες είναι αρκετές, τις οποίες θα πλαισιώστε οπωσδήποτε με προϊόντα φροντίδας για το διαβητικό πόδι και για τους αθλητές.

Ο φαρμακοποιός είναι σε θέση να επιλέξει τα κατάλληλα προϊόντα προσαρμοσμένα σε κάθε πρόβλημα από αξιόπιστες εταιρείες.

Ο φαρμακοποιός είναι σε θέση να επιλέξει τα κατάλληλα προϊόντα προσαρμοσμένα σε κάθε πρόβλημα από αξιόπιστες εταιρείες.

4. Δώστε έμφαση στις εποχές

Μέσα στο τμήμα ποδολογίας προγραμματίστε κάθε μήνα και μια προσφορά, επιλέγοντας θέματα ανάλογα με τις εποχές.

Για παράδειγμα, την άνοιξη, μπορείτε να μιλήσετε για φουσκάλες, σκληρύνσεις και κάλους.

Το καλοκαίρι για λύσεις κατά της εφίδρωσης και για κουρασμένα βαριά πόδια, αλλά και για το πόδι του αθλητή ή την ομορφιά των ποδιών...

Προσδιορίστε με τα κατάλληλα μηνύματα, πάνω σε καρτολίνες, τη φύση του προβλήματος:

«Αντιμετωπίστε δραστικά τους κάλους και τις σκληρύνσεις», «Κάνετε κάποιο sport; Προλάβετε τις μυκητιάσεις», «Επώδυνο κότσι στο πόδι; Υπάρχουν λύσεις»...

Για κάθε θέμα είναι απαραίτητο να προβάλλουμε ένα προϊόν βασικό και πιθανώς άλλα δύο προϊόντα που θα χρησιμοποιηθούν συμπληρωματικά.

Ο καταναλωτής πρέπει να καταλάβει ότι ο φαρμακοποιός ασκεί την επιστημονική συμβουλή του.

5. Εκπαιδεύστε τον καταναλωτή

Ένα εκθετήριο έπιπλο παρουσιάζει ενδιαφέρον, μόνο εάν τα προτεινόμενα προϊόντα συνοδεύονται από σχετικά έντυπα ενημέρωσης.

Επιπλέον, η ομάδα του φαρμακείου έχει κάθε συμφέρον να δραστηριοποιηθεί την εβδομάδα κατά τη διάρκεια της Παγκόσμιας Ημέρας Διαβήτη στις 14 Νοεμβρίου, για να προβάλλει τα προϊόντα για το διαβητικό πόδι.

6. Επικυρώστε τις επιλογές των πελατών

Εάν ο πελάτης επιλέξει μόνος του το προϊόν από το ράφι, ο φαρμακοποιός πρέπει πάντα να επικυρώσει αυτήν την επιλογή.

Οι ασθενείς μπορούν εύκολα να κάνουν λάθος στην επιλογή τους με την υπάρχουσα πολυπλοκότητα της προσφοράς.

Συχνά βλέπουμε άτομα που έρχονται παραπονούμενοι για επιμολύνσεις πάνω σε κάλους μετά την τοποθέτηση των υδροκολλοειδών επιδέσμων!

Επομένως, η λεπτομερής επεξήγηση κάθε προτεινόμενου προϊόντος είναι απαραίτητη.

Επίσης προσέξτε τα αιτήματα για θεραπεία κατά των μυκητιασικών λοιμώξεων που δεν είναι πραγματικές!

Εάν υπάρχει κάποια αμφιβολία σχετικά με τη φύση του προβλήματος είναι προτιμότερο να συστήσετε μια επίσκεψη σε έναν ειδικό ποδολόγο.

Πόπη Χαραμή, Φαρμακοποιός
Χαραμή ΑΕ
www.PharmaManage.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.