Χειμώνας - Επιμεληθείτε την Εικόνα του Φαρμακείου σας

Με την καθοδήγηση του φαρμακοποιού και της ομάδας του, το φαρμακείο φοράει τα χειμωνιάτικά του με στόχο να παραμείνει ένας χώρος με ευχάριστη ατμόσφαιρα.

Ο ζεστός φωτισμός, η διακόσμηση, η φιλική υποδοχή και τα πρωτότυπα δώρα, είναι απαραίτητα στοιχεία για να επιτευχθεί ένα εορταστικό περιβάλλον ενόψει Χριστουγέννων.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό η βιτρίνα να είναι φωτεινή, καθώς το χρώμα και το φως προσελκύουν το βλέμμα του πελάτη.

Ο φωτισμός

Η χρήση τεχνητού φωτισμού είναι απαραίτητη για την αντιστάθμιση της έλλειψης φυσικού φωτισμού, από τη βιτρίνα έως τον πάγκο.

Ο φωτισμός led είναι μια ενδιαφέρουσα λύση, με εξαιρετικό αποτέλεσμα στον χώρο και επιπλέον έχει μια αρκετά χαμηλή κατανάλωση.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό η βιτρίνα να είναι φωτεινή, καθώς το χρώμα και το φως προσελκύουν το βλέμμα του πελάτη.

Τα φωτεινά στοιχεία στη βιτρίνα, μαζί με τα στολίδια, θα ενισχύσουν την εξωτερική εικόνα του φαρμακείου σας, κυρίως την περίοδο των Χριστουγέννων.

Η κατάλληλη θερμοκρασία

Τον χειμώνα, περνάμε από το κρύο στη ζέστη και από τη ζέστη στο κρύο αρκετές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Η θερμοκρασία του περιβάλλοντος στο φαρμακείο δεν πρέπει να είναι πολύ υψηλή, όχι μόνο για να μην ενοχλεί, αλλά και για τη διατήρηση των ευαίσθητων προϊόντων.

Από την άλλη, μια πολύ χαμηλή θερμοκρασία δημιουργεί δύσκολες συνθήκες περιβάλλοντος στο προσωπικό αλλά και στους πελάτες.

Επομένως η ιδανική θερμοκρασία θεωρείται μεταξύ 20 και 21 βαθμούς κελσίου.

Ένας κλιματισμός μπορεί να συμπληρώσει την κεντρική θέρμανση και καλό θα είναι να φροντίσετε ώστε οι πηγές θέρμανσης να τοποθετηθούν στα κατάλληλα σημεία.

Τα θέματα του χειμώνα

Η εποχικότητα δίνει ρυθμό στην επικοινωνία του φαρμακοποιού με τους πελάτες του.

Έτσι, ανάλογα με την εποχή, ο φαρμακοποιός και η ομάδα του δημιουργούν ένα θεματικό πρόγραμμα προβολής με τα κατάλληλα μέσα.

Τον χειμώνα, τα πιο συχνά θέματα έχουν να κάνουν με το κρυολόγημα, τη γρίπη, το ξηρό και σκασμένο δέρμα ή την κούραση.

Για καλύτερα αποτελέσματα, συνδέστε την προβολή τους και τη διακόσμηση της βιτρίνας με το εσωτερικό του φαρμακείου.

Τον χειμώνα, τα πιο συχνά θέματα έχουν να κάνουν με το κρυολόγημα, τη γρίπη, το ξηρό και σκασμένο δέρμα ή την κούραση.

Χριστούγεννα, ένα ειδικό γεγονός στην καρδιά του χειμώνα

Οι γιορτές στο τέλος του χρόνου αποτελούν μια ξεχωριστή περίοδο τον χειμώνα.

Γι’ αυτό, η διακόσμηση της βιτρίνας κρίνεται απαραίτητη.

Άλλωστε, μια πρωτότυπη και σωστά οργανωμένη βιτρίνα μπορεί να δώσει πολλές ιδέες για δώρα.

Βότανα, αιθέρια έλαια, καλλυντικά… Ιδέες υπάρχουν πολλές, φτάνει να τις παρουσιάσετε σωστά.

Και επειδή οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά, μπορείτε να επιλέξετε για όλη την ομάδα μια γιορτινή ενδυμασία κατά την εορταστική αυτή περίοδο στο τέλος της χρονιάς, με κόκκινους χριστουγεννιάτικους σκούφους, γκι στο πέτο της μπλούζας… κ.λπ.

Χριστούγεννα High Tech

Η αρχή του χρόνου είναι συνώνυμο της ανανέωσης, μιας νέας αρχής.

Και γιατί να μην την εκμεταλλευτούμε για να δοκιμάσουμε νέες τεχνολογικές εμπειρίες;

Η ενημέρωση σε προϊόντα, παθήσεις και θεραπείες μέσα από ένα tablet αποτελεί μια σύγχρονη προσέγγιση για τους High Tech πελάτες σας.

Σε όλες τις περιπτώσεις, η λεκτική σας επικοινωνία σε συνδυασμό με την εικόνα, επιτρέπει την έλξη της προσοχής των πελατών σας και ενδυναμώνει τη σχέση σας μαζί τους.

Οι Συμβουλές μας

Ένα πράγμα είναι σίγουρο!

Ο χειμώνας είναι εδώ και επειδή το κρυολόγημα, ο πονόλαιμος, ο βήχας και άλλες παθήσεις έχουν ήδη ξεκινήσει, θα πρέπει να οργανώσετε την προβολή της κατηγορίας OTC, όπου οι πελάτες θα βρίσκουν εύκολα τα προϊόντα για να ανακουφίσουν τα συμπτώματά τους.

Ας δούμε μερικές συμβουλές για την οργάνωση αυτού του τμήματος για τον χειμώνα...

1. Βοηθήστε τον πελάτη να επιλέξει

Τα προϊόντα ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ. και γενικά τα OTC για τα μικροπροβλήματα υγείας του χειμώνα πρέπει να παρουσιάζονται σε ράφια ή σε ειδική γόνδολα με ελεύθερη πρόσβαση στον χώρο του φαρμακοπωλείου.

Πέρα από τα προϊόντα με υψηλή ζήτηση, η σωστή οργάνωσή τους στα ράφια βοηθά τους πελάτες να τα αναζητούν πιο εύκολα και να κάνουν τις κατάλληλες επιλογές.

Η κατάλληλη σήμανση ανά παθολογία είναι απαραίτητη και μπορεί να συμπληρωθεί με έντυπο ή ηλεκτρονικό υλικό, που θα ενημερώνει τον πελάτη για τα προϊόντα, σε συνδυασμό πάντοτε με τις επιστημονικές σας συμβουλές.

2. Ξεχωρίστε με τη συμπληρωματική πρόταση!

Το σωστό merchandising τροποποιεί και διευκολύνει τη διαδικασία αγοράς, χωρίς να περιορίζεται στην εποπτεία του φαρμακοποιού όσον αφορά στη σωστή χρήση του προϊόντος.

Επωφεληθείτε λοιπόν από την ευκαιρία μιας αγοράς, για να δώσετε τις κατάλληλες συμβουλές, με στόχο πάντα την ικανοποίηση του πελάτη.

Σε πολλές περιπτώσεις, η αποτελεσματικότητα ενός φαρμάκου ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ. μπορεί να ενισχυθεί με προϊόντα φυτοθεραπείας ή αρωματοθεραπείας για καλύτερο όφελος για τον ασθενή.

Τολμήστε λοιπόν τη συμπληρωματική πρόταση.

3. Μείνετε ενημερωμένοι

Η αναδιοργάνωση του τμήματος ελεύθερης πρόσβασης των OTC στο φαρμακοπωλείο είναι επίσης μια ευκαιρία για να φρεσκάρετε τις γνώσεις σας για τα φάρμακα και τις ασθένειες.

Επιπλέον, κάθε μέλος της ομάδας πρέπει να εκπαιδεύεται σε κάθε προϊόν, συμπεριλαμβανομένων των νέων προϊόντων, για να μπορεί να δώσει τις κατάλληλες πληροφορίες και συμβουλές.

Μια τελευταία συμβουλή…

Επειδή η ποιότητα των συμβουλών σας βασίζεται στον συνδυασμό συμπεριφοράς και τεχνογνωσίας, να ακολουθείτε τις εξελίξεις και να εκπαιδεύεστε όσο πιο τακτικά μπορείτε για να βελτιώσετε την πρακτική σας στον πάγκο!

Ολίνα Ηλιάδου, MSc Clinical Pharmacologist, MBA in Pharmacy Management, MPharm
www.PharmaManage.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.