fbpx

Η Σωστή Προώθηση Αντηλιακών Προϊόντων

7 Βασικά βήματα

1. Μάθετε πολύ καλά τα προϊόντα για όλες τις ευαισθησίες στον ήλιο που έχετε στο φαρμακείο σας, για να μπορείτε να τα ξεχωρίστε εύκολα ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη.

Δερματολογικά συνταγογραφούμενα, φυτικά, βιολογικά, πιο οικονομικά, πιο prestige…

Μια ευρεία επιλογή για όλες τις επιθυμίες και όλα τα βαλάντια!

Η σωστή προώθηση αντηλιακών προϊόντων στο φαρμακείο περιλαμβάνει 7 βασικά βήματα.

2. Μάθετε να αναγνωρίζετε τη ζήτηση με απλές ερωτήσεις διερεύνησης.

Έτσι, θα προτείνετε το κατάλληλο προϊόν για τον κατάλληλο τύπο πελατείας.

3. Μην αμελείτε τα οφέλη προϊόντος κατά την πρότασή σας για τον συγκεκριμένο τύπο πελάτη.

4. Εφαρμόστε τη συμπληρωματική πρόταση για πιο ολοκληρωμένη συμβουλή υγείας.

Παραδείγματα

- Αντηλιακό σε συνδυασμό με αντιοξειδωτικό συμπλήρωμα διατροφής και ένα ειδικό ενυδατικό γαλάκτωμα για μετά τον ήλιο.

- Τοπικό αντιφλεγμονώδες για τις ευαισθησίες από τον ήλιο ή την ανακούφιση από το ερύθημα σε συνδυασμό με αντηλιακό.

- Προϊόν κατά των μελαγχρωματικών κηλίδων σε συνδυασμό πάντα με αντηλιακό.

5. Να προσωποποιείτε πάντοτε την πρότασή σας.

«Ειδικά για εσάς  προτείνω…»

«Αυτό το προϊόν είναι ιδανικό για την περίπτωσή σας…»

6. Φροντίστε το merchandizing αυτής της κατηγορίας.

- Ομαδοποιήστε όλα τα αντηλιακά μαζί, σε ένα «ζεστό» σημείο του φαρμακείου σας.

Μια γόνδολα προβολής αμέσως μετά την είσοδο του φαρμακείου είναι ιδανική.

Τοποθετήστε πάνω – πάνω, σε ιδανικό ύψος, όλα τα αντηλιακά πολύ υψηλής προστασίας.

Είναι τα αντηλιακά που κινούνται περισσότερο στο φαρμακείο, γι’ αυτό και θα πρέπει να τραβάνε το βλέμμα του πελάτη.

Μην αμελείτε να τοποθετήσετε μαζί και τα προϊόντα για την ανακούφιση από ερεθισμούς του ήλιου, after sun προϊόντα, αλλά και τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής.

- Βάλτε ένα δελεαστικό μήνυμα όπως «Φροντίστε το δέρμα σας στον ήλιο» με έναν ήλιο για ζωγραφιά.

- Μπορείτε παράλληλα να αφήστε και αντιπροσωπευτικά αντηλιακά στα ράφια κάθε μάρκας.

Επιλέγοντας αυτή τη διπλή στρατηγική merchandizing, επωφελείστε διπλά: και από την απόδοση της θεματικής γόνδολας ή ραφιού, αλλά και από την απόδοση της δυναμικής της μάρκας.

7. Φροντίστε τη βιτρίνα σας

Δημιουργήστε με απλά υλικά τη δική σας θεματική βιτρίνα για την προστασία από τον ήλιο.

Μια ομπρέλα, μια πετσέτα θαλάσσης, γυαλιά ηλίου και καπέλο, λίγη άμμος και κογχύλια… και έδεσε το σκηνικό!

Πόπη Χαραμή, Φαρμακοποιός
Χαραμή ΑΕ
www.PharmaManage.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων