Η Σωστή Προώθηση Αντηλιακών Προϊόντων

7 Βασικά βήματα

1. Μάθετε πολύ καλά τα προϊόντα για όλες τις ευαισθησίες στον ήλιο που έχετε στο φαρμακείο σας, για να μπορείτε να τα ξεχωρίστε εύκολα ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη.

Δερματολογικά συνταγογραφούμενα, φυτικά, βιολογικά, πιο οικονομικά, πιο prestige…

Μια ευρεία επιλογή για όλες τις επιθυμίες και όλα τα βαλάντια!

Η σωστή προώθηση αντηλιακών προϊόντων στο φαρμακείο περιλαμβάνει 7 βασικά βήματα.

2. Μάθετε να αναγνωρίζετε τη ζήτηση με απλές ερωτήσεις διερεύνησης.

Έτσι, θα προτείνετε το κατάλληλο προϊόν για τον κατάλληλο τύπο πελατείας.

3. Μην αμελείτε τα οφέλη προϊόντος κατά την πρότασή σας για τον συγκεκριμένο τύπο πελάτη.

4. Εφαρμόστε τη συμπληρωματική πρόταση για πιο ολοκληρωμένη συμβουλή υγείας.

Παραδείγματα

- Αντηλιακό σε συνδυασμό με αντιοξειδωτικό συμπλήρωμα διατροφής και ένα ειδικό ενυδατικό γαλάκτωμα για μετά τον ήλιο.

- Τοπικό αντιφλεγμονώδες για τις ευαισθησίες από τον ήλιο ή την ανακούφιση από το ερύθημα σε συνδυασμό με αντηλιακό.

- Προϊόν κατά των μελαγχρωματικών κηλίδων σε συνδυασμό πάντα με αντηλιακό.

5. Να προσωποποιείτε πάντοτε την πρότασή σας.

«Ειδικά για εσάς  προτείνω…»

«Αυτό το προϊόν είναι ιδανικό για την περίπτωσή σας…»

6. Φροντίστε το merchandizing αυτής της κατηγορίας.

- Ομαδοποιήστε όλα τα αντηλιακά μαζί, σε ένα «ζεστό» σημείο του φαρμακείου σας.

Μια γόνδολα προβολής αμέσως μετά την είσοδο του φαρμακείου είναι ιδανική.

Τοποθετήστε πάνω – πάνω, σε ιδανικό ύψος, όλα τα αντηλιακά πολύ υψηλής προστασίας.

Είναι τα αντηλιακά που κινούνται περισσότερο στο φαρμακείο, γι’ αυτό και θα πρέπει να τραβάνε το βλέμμα του πελάτη.

Μην αμελείτε να τοποθετήσετε μαζί και τα προϊόντα για την ανακούφιση από ερεθισμούς του ήλιου, after sun προϊόντα, αλλά και τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής.

- Βάλτε ένα δελεαστικό μήνυμα όπως «Φροντίστε το δέρμα σας στον ήλιο» με έναν ήλιο για ζωγραφιά.

- Μπορείτε παράλληλα να αφήστε και αντιπροσωπευτικά αντηλιακά στα ράφια κάθε μάρκας.

Επιλέγοντας αυτή τη διπλή στρατηγική merchandizing, επωφελείστε διπλά: και από την απόδοση της θεματικής γόνδολας ή ραφιού, αλλά και από την απόδοση της δυναμικής της μάρκας.

7. Φροντίστε τη βιτρίνα σας

Δημιουργήστε με απλά υλικά τη δική σας θεματική βιτρίνα για την προστασία από τον ήλιο.

Μια ομπρέλα, μια πετσέτα θαλάσσης, γυαλιά ηλίου και καπέλο, λίγη άμμος και κογχύλια… και έδεσε το σκηνικό!

Πόπη Χαραμή, Φαρμακοποιός
Χαραμή ΑΕ
www.PharmaManage.gr

Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.