Διαφήμιση: Αγώνας Ταχύτητας ή Μαραθώνιος;

Οι διαφημιζόμενοι πολύ συχνά επενδύουν μεγάλα ποσά σε μικρής διάρκειας ενέργειες προβολής.

Αν δεν έρθουν άμεσα τα αποτελέσματα που προσδοκούν, τότε σταματούν όλες τις προσπάθειες και «ονομάζουν» την ενέργεια ως ανεπιτυχή.

Προβολή Φαρμακοποιών

Η διαφήμιση και όλες οι ενέργειες προβολής είναι ένας μαραθώνιος...

Δεν είναι ένας απλός αγώνας ταχύτητας!

Πάντοτε να επενδύετε μικρότερα ποσά για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα παρά να ξοδεύετε πολλά σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.

Σύμφωνα με έρευνες, το 80% των πωλήσεων γίνονται από την πέμπτη ως τη δωδέκατη επαφή με τον δυνητικό πελάτη.

 

Αυτό το στατιστικό μπορεί να συσχετιστεί με το πόσες φορές πρέπει να εκτεθείτε σε έναν δυνητικό πελάτη μέχρι να γίνει πελάτης σας.

Μόνο ένα μακροχρόνιο και συνεχές πλάνο διαφήμισης - προβολής θα φέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα!

Ιωάννης - Ευάγγελος Χαραμής
Χαραμή ΑΕ
www.PharmaManage.gr

 

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.