fbpx

Η Συμβολή του CRM στη Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων

Εφαρμόζοντας το CRM (Customer Relationship Management) ο Φαρμακοποιός έχει τη δυνατότητα να συγκεντρώνει πολλά δεδομένα για τον πελάτη.

Με αυτά τα δεδομένα π.χ. φάρμακα που παίρνει ο ασθενής, καλλυντικά που προτιμά, τύπο δέρματος, φύλο, ηλικία κτλ., θα μπορεί να εξάγει χρήσιμα συμπεράσματα.

Με βάση αυτά τα συμπεράσματα, θα είναι σε θέση να γνωρίζει σε ποιους πελάτες αξίζει να αφοσιωθεί περισσότερος χρόνος ή αξίζει να προσφερθούν κάποιες εκπτώσεις ή ειδικά bonus.

Με αυτόν τον τρόπο επιδιώκεται οι σημαντικοί πελάτες να ενδυναμώσουν τη σχέση τους με το φαρμακείο και να γίνουν περισσότερο πιστοί.

Η Συμβολή του CRM στη Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων

Τα δεδομένα που συλλέγονται με ένα σύστημα CRM, θα είναι διαθέσιμα πάντα και σε κάθε μέλος του προσωπικού του φαρμακείου.

Έτσι, ο Φαρμακοποιός και οι υπάλληλοι του φαρμακείου, θα είναι σε θέση να φανούν αντάξιοι των απαιτήσεων των πελατών ασθενών, που επιθυμούν να θυμούνται οι πρώτοι τα φάρμακα που συνηθίζουν να παίρνουν, το ιστορικό ασθενειών τους και τις προτιμήσεις τους.

Με όπλο το CRM το προσωπικό του φαρμακείου όχι μόνο θα μπορεί να γνωρίζει κάθε στιγμή τις αλληλεπιδράσεις του πελάτη-ασθενή με το φαρμακείο, αλλά θα μπορεί να τον ξαφνιάζει ευχάριστα, παρέχοντάς του ποιοτικές συμβουλές υγείας γύρω από:

Α. Τυχόν αλληλεπιδράσεις με άλλα φάρμακα που λαμβάνονται ταυτόχρονα,

Β. Τυχόν αλληλεπιδράσεις με την τροφή και

Γ. Την εκάστοτε πάθηση και το σωστό τρόπο αντιμετώπισής της.

Το CRM θα δίνει τη δυνατότητα στο φαρμακείο να επικοινωνεί με τον πελάτη στον σωστό χρόνο και να προτείνει προϊόντα που να αντιστοιχούν στις ανάγκες του.

Με σωστή επεξεργασία των δεδομένων των πωλήσεων θα είναι δυνατή η εύρεση των προϊόντων που αγοράζονται συνήθως μαζί, πχ αντιβίωση και βιταμίνες και με βάση τα συμπεράσματα που θα εξαχθούν να ενισχυθεί η συμπληρωματική πώληση.

Οι πελάτες του φαρμακείου με τη βοήθεια του CRM θα μπορούν να κατηγοριοποιηθούν σε μεγάλες ομάδες ανάλογα με την πάθησή τους πχ διαβητικοί, υπερτασικοί, αλλεργικοί και άλλες.

Στη συνέχεια, θα μπορούν να οργανωθούν εκστρατείες ενημέρωσης των πελατών με π.χ ενημερωτικά φυλλάδια για τις παθήσεις ή τις ιδιαίτερές τους ανάγκες και για τον τρόπο ζωής που ταιριάζει σε αυτές.

Ιωάννης - Ευάγγελος Χαραμής
Χαραμή ΑΕ
www.PharmaManage.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων