fbpx

Κάντε τους Πελάτες να σας Αγαπήσουν

Οι πελάτες είναι το κλειδί της επιτυχίας για το φαρμακείο σας...

Θα πρέπει λοιπόν, να αποτελούν τη μόνιμη προτεραιότητά σας!

Αν επενδύσετε λοιπόν, σε ενέργειες που θα σας βοηθήσουν να κερδίσετε την αφοσίωση των πελατών σας, θα διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό, θα αυξήσετε την πιστότητα, θα δώσετε ώθηση στις πωλήσεις του φαρμακείου σας και θα καλλιεργήσετε σχέσεις που θα κρατήσουν μια ζωή…

Εστιάστε στο να δημιουργήσετε περισσότερες ευκαιρίες στον καταναλωτή για να αγοράσει, αντί να προσπαθείτε να δημιουργείτε ευκαιρίες για να πουλήσετε.

Πώς όμως θα γίνει αυτό;

Με τους Aκόλουθους Πέντε Τρόπους!

1. Nα Δημιουργείτε Ευκαιρίες προς Όφελος των Πελατών

Εστιάστε στο να δημιουργήσετε περισσότερες ευκαιρίες στον καταναλωτή για να αγοράσει, αντί να προσπαθείτε να δημιουργείτε ευκαιρίες για να πουλήσετε.

Η στόχευσή σας δηλαδή, θα πρέπει να είναι πελατοκεντρική.

Και ο μόνος τρόπος για να το πετύχετε αυτό είναι δίνοντας προστιθέμενη αξία στις αγορές τους και όχι ξεγελώντας τους με τρικ για να δώσουν ώθηση στα κέρδη σας.

2. Να Κάνετε Συζητήσεις με Νόημα

Αφιερώνετε χρόνο στο να κάνετε συζητήσεις με νόημα με τους ασθενείς - πελάτες;

Το να καλλιεργήσετε τη σχέση σας μαζί τους, είναι πιο σημαντικό από το να κάνετε την πώληση!

Να τους αποκαλείτε με το όνομά τους όταν απευθύνεστε σε αυτούς και να τους λέτε το δικό σας όνομα όταν ξεκινάτε να τους μιλάτε.

Αν τους συμπεριφέρεστε με οικειότητα, σαν να είναι φίλοι σας ή συγγενείς, θα σας αντιμετωπίσουν αντίστοιχα.

Το να καλλιεργήσετε τη σχέση σας μαζί τους, είναι πιο σημαντικό από το να κάνετε την πώληση!

3. Να Φέρεστε στους Πελάτες με Ειλικρίνεια

Το γεγονός ότι οι πελάτες σας μπορεί να έχουν αδυναμία στο φαρμακείο σας δεν σημαίνει ότι όλα λειτουργούν τέλεια.

Σημαίνει μόνο ότι θα δώσετε έναν καλό λόγο στους πελάτες σας να μείνουν μαζί σας, αν είστε ειλικρινείς για το λάθος που μπορεί να έχει γίνει.

Όταν λοιπόν έχετε να αντιμετωπίσετε έναν δυσαρεστημένο πελάτη, απολογηθείτε με ειλικρίνεια, πείτε του ότι το θέμα θα διορθωθεί άμεσα και φυσικά στη συνέχεια κάντε τις ανάλογες ενέργειες.

Οι έρευνες έχουν δείξει ότι οι ικανοποιημένοι πελάτες που το πρόβλημά τους διευθετήθηκε θα μοιραστούν τη θετική τους εμπειρία με 4 έως 6 ανθρώπους και το 58% αυτών των ανθρώπων θα μοιραστούν επίσης και τις αρνητικές τους εμπειρίες.

Εσείς ποια διαφήμιση από στόμα σε στόμα θα επιλέξετε;

4. Να Στέλνετε Ευχαριστήρια Σημειώματα

Τα σημειώματα αυτά θα τα στέλνετε μόνο και μόνο για να δείχνετε την ευγνωμοσύνη σας στους πελάτες σας για τη στήριξή τους.

Μπορείτε να γράψετε μια χειρόγραφη κάρτα και να τη στείλετε ανά περίπτωση σε κάποιους επιλεγμένους πελάτες σας, μια κυρία που γνωρίζετε για παράδειγμα ότι μόλις γέννησε, κάποιον ασθενή - πελάτη σας που μόλις βγήκε από το νοσοκομείο, κ.λπ.

Μπορείτε να κάνετε το ίδιο όταν στέλνετε μια παραγγελία που έγινε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

5. Να Ενημερώνετε τους Πελάτες για τις Επικείμενες Αλλαγές

Μια μεγάλη αλλαγή μπορεί να είναι ενοχλητική για τους σταθερούς σας πελάτες.

Ενημερώστε τους εγκαίρως για ένα νέο σύστημα τιμολόγησης, για την κατάργηση κάποιας σειράς προϊόντων, ή για το νέο ωράριο λειτουργίας.

Είναι σημαντικό επίσης, να κάνετε σταδιακά τις αλλαγές σας, γιατί οι πελάτες δυσκολεύονται να συνηθίσουν τις αλλαγές.

Αν τέλος, σκοπεύετε να αλλάξετε κάτι και τα περισσότερα σχόλια που λαμβάνετε από αυτούς είναι αρνητικά, δώστε προσοχή στα λεγόμενά τους!

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων