fbpx

5 Βασικά Βήματα για να Ανανεώστε τον Χώρο σας

Πριν σκεφτείτε να κάνετε πράξη μία ανακαίνιση, πρέπει να προσδιορίσετε την όλη φιλοσοφία του φαρμακείου σας και να καταγράψετε τις ιδιαιτερότητές του που δίνουν προστιθέμενη αξία.

Με αυτές τις ιδέες στο χαρτί, θα πρέπει να συναντήσετε τους επαγγελματίες designers και κατασκευαστές, έτσι ώστε οι προτάσεις που θα σας κάνουν να είναι σύμφωνες με τη στρατηγική σας.

5 Βασικά Βήματα για να Ανανεώστε τον Χώρο σας.

Αφού λοιπόν, αποφασίσατε αυτήν την ανακαίνιση, το επόμενο βήμα είναι η επιλογή του κατασκευαστή.

Εκείνο που είναι σημαντικό είναι η επιλογή σας να σας εμπνέει εμπιστοσύνη, κρίνοντας και από τις άλλες δουλειές που έχει κάνει με συναδέλφους σας.

Ζητήστε λοιπόν συστάσεις.

1. Καταγράψτε τις προβλέψεις σας.

Έχοντας υπόψη σας ότι τα πράγματα αλλάζουν, ότι η αγορά κινείται πλέον γρήγορα και η ανακαίνιση ενός φαρμακείου είναι μία σοβαρή επένδυση που θα αποσβέσετε το λιγότερο σε 4 χρόνια, όπου πιθανόν ο κόσμος της αγοράς να έχει σημαντικά αλλάξει, θα πρέπει να μπορέσετε να προβλέψετε κάποιες αλλαγές στις συμπεριφορές των καταναλωτών, καθώς και σε νέα μοντέλα εξυπηρέτησης του πελάτη και κυρίως στην εκτόξευση του digital σε όλα τα πεδία.

2. Θέστε τους προβληματισμούς σας

«Πώς να προσφέρω υπηρεσίες στους πελάτες μου που θα με κάνουν ξεχωριστό;»

Να η βασική ερώτηση που πρέπει να κάνει κάθε φαρμακοποιός.

Πρέπει να ξεκινήσει από την αρχή ότι κάθε φαρμακείο πρέπει να αναδεικνύει μία ιδιαίτερη ταυτότητα και εικόνα που να απαντά σε ορισμένς ερωτήσεις:

- Ποια είναι η αποστολή μου;

- Να είμαι φαρμακοποιός, Επαγγελματίας υγείας

- Ποια είναι η εξειδίκευση μου, που με κάνει διαφορετικό από τους άλλους;

- Να είμαι ένας φαρμακοποιός εξειδικευμένος στο εργαστήριο… στη φυτοθεραπεία… κ.λπ.

- Πώς αυτό θα το περάσω στους πελάτες μου;

- Δηλαδή με ποιον τρόπο προφορικό ή μέσα από τη διάταξη του φαρμακείου μου θα επικοινωνήσω αυτήν την εξειδίκευση στον πελάτη μου;

Σήμερα, το κυρίαρχο ατού ενός καταστήματος συνιστάται στην ενασχόληση με τον πελάτη. Στην ενσυναίσθηση!

3. Φροντίστε τους πελάτες σας

Πρέπει να καταλάβουμε ότι η σχέση μεταξύ Φαρμακοποιού - Πελάτη δεν είναι μία σχέση ενηλίκου με παιδί, αλλά ενηλίκου - ενηλίκου.

Σήμερα, το κυρίαρχο ατού ενός καταστήματος συνιστάται στην ενασχόληση με τον πελάτη. Στην ενσυναίσθηση!

4. Διηγηθείτε μια ιστορία

Η έννοια του «story telling» γίνεται όλο και πιο σημαντική.

Τα επιτυχημένα design καταστημάτων είναι αυτά που καταφέρνουν να διηγηθούν μια ιστορία στους πελάτες τους και αυτό όχι μόνο μέσα από το φυσικό τους κατάστημα, αλλά και από το ηλεκτρονικό τους κατάστημα.

Με τα κατάλληλα χρώματα και υλικά μπορείτε να δημιουργήσετε έναν χώρο μοναδικό που θα τον θυμούνται οι πελάτες σας.

5. Μην αμελήσετε το Merchandizing

Λάβετε υπόψη σας ότι το concept ενός καταστήματος δεν είναι μόνο η εμπορική αρχιτεκτονική (η διευθέτηση των χώρων δηλαδή), το design, τα έπιπλα και ο φωτισμός.

Το concept είναι πάνω απ' όλα να απαντάμε σε μία ερώτηση κλειδί:

«Τι προϊόντα και με ποιον τρόπο να τα προτείνω στον πελάτη μου, που ανταποκρίνονται στην εξειδίκευσή μου σαν επαγγελματία υγείας;».

Πριν όμως θέσουμε αυτήν την ερώτηση, απαραίτητο είναι να γνωρίζουμε την πελατεία μας, τις συμπεριφορές αγορών τους, και να δημιουργήσουμε ζώνες μέσα στο κατάστημα που διευκολύνουν τις αγορές.

Όλοι αυτοί οι προβληματισμοί του merchandizing πρέπει να μας απασχολήσουν για να σχεδιάζουμε ένα σύγχρονο και αποτελεσματικό concept φαρμακείου.

Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.