fbpx

Η Kaput Design Αποκαλύπτει τα 7 Μυστικά ενός Επιτυχημένου Φαρμακείου

Κακά τα ψέματα. Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος.

Τα Φαρμακεία είναι πλέον αμέτρητα. Οι καταναλωτές έχουν πληθώρα επιλογών και γίνονται ολοένα και πιο απαιτητικοί.

Η μάχη στο επίπεδο των τιμών είναι σκληρή. Για να μη μιλήσουμε και για τα online shops.

Η Kaput Design Αποκαλύπτει Τα 7 μυστικά ενός επιτυχημένου φαρμακείου

Και, ενώ η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές για πολλά πράγματα, υπάρχουν 7 μυστικά που μπορούν να οδηγήσουν το φαρμακείο σας στην επιτυχία.

Πάμε να τα δούμε.

1. Πρωτοτυπία

Για να είναι ελκυστικό το Φαρμακείο σας, δεν αρκεί να είναι απλά καινούριο.

Πρέπει να έχει μοναδικό και πρωτότυπο design, ώστε να κάνει αισθητή τη διαφορά του από τον ανταγωνισμό. Θέλει στοιχεία εντυπωσιασμού, νεωτερισμού, σύγχρονα και δυναμικά.

Δείτε εδώ ένα concept φαρμακείου που έχουμε σχεδιάσει.

Οπότε, αν σκοπεύετε να επενδύσετε στην ανακαίνιση του καταστήματός σας και δεν θέλετε να πάρετε στο τέλος ένα φαρμακείο σαν τα υπόλοιπα της γειτονιάς, αυτό είναι το πρώτο SOS που πρέπει σίγουρα να εξασφαλίσετε.

2. Έκπληξη και εντύπωση

Επίσης πολύ σημαντικό είναι το φαρμακείο να έχει οπωσδήποτε eye-catching στοιχεία, που τραβούν την προσοχή και μένουν στη μνήμη.

Για παράδειγμα, στο φαρμακείο Cure4Υou που σχεδιάσαμε στα Γιαννιτσά, εντάξαμε στο concept αρκετά στοιχεία έκπληξης που εντυπωσιάζουν και εντυπώνονται στους επισκέπτες, προκαλώντας τον θαυμασμό τους.

3. Χαρακτήρας

Τα φαρμακεία τώρα πια είναι κάτι περισσότερο από απλά καταστήματα που πωλούν φάρμακα, αγγίζοντας τη φιλοσοφία των εμπορικών καταστημάτων.

Αυτό σημαίνει ότι πλέον αγωνίζονται σε ανώτερο επίπεδο για την προσοχή και την προτίμησή του κοινού.

Είναι, λοιπόν, πολύ σημαντικό να βγάζουν ένα ιδιαίτερο δικό τους χαρακτήρα, ώστε κερδίζουν μία ξεχωριστή θέση στην καρδιά των πελατών τους.

Ακριβώς σαν να είχαν δική τους προσωπικότητα.

4. Συναισθήματα και εμπειρίες, όχι μόνο προϊόντα

Επίσης, τα φαρμακεία είναι χώροι που προσφέρουν συναισθήματα, ελπίδες, εμπειρίες, συμβουλές και υποστήριξη εκτός από φάρμακα και καλλυντικά προϊόντα.

Αυτό δεν γίνεται μόνο μέσω του προσωπικού.

Γίνεται και μέσω του ίδιου του χώρου, της μελέτης του, της πρόβλεψης, των χρωμάτων, των υλικών, των διακοσμητικών και δημιουργικών συνδυασμών.

Όλα μαζί συνθέτουν ένα πολύ σημαντικό κολάζ συναισθημάτων για το κοινό, που δεν πρέπει να μένει καθόλου στην τύχη.

5. Εργονομία και έξυπνο design

Μπορεί να μοιάζει αυτονόητο, όμως υπάρχουν και έξω αμέτρητα παραδείγματα περιπτώσεων όπου άκομψες κολόνες και «αμήχανες» γωνίες στάθηκαν εντελώς ανεκμετάλλευτες.

Και η αλήθεια είναι πως δεν είναι εύκολο να κάνεις το μειονέκτημα πλεονέκτημα.

Όμως είναι 100% εφικτό και, μάλιστα, μπορεί να γίνει με μεγάλη επιτυχία.

Δείτε για παράδειγμα του φαρμακείου Κωστίκα που σχεδιάσαμε στη Θεσσαλονίκη.

Ενώ είχε σημαντικό μειονέκτημα τη μικρή βιτρίνα του, προβάλλαμε έξυπνα άλλα εντυπωσιακά του στοιχεία που υπερκαλύπτουν την αδυναμία του με τον πιο ενδιαφέροντα τρόπο.

6. Έκφραση του ιδιοκτήτη

Χαρούμενος ιδιοκτήτης σημαίνει θετική εμπειρία για τον πελάτη.

Και θετική εμπειρία για τον πελάτη σημαίνει επαναλαμβανόμενες πωλήσεις και αφοσίωση.

Άρα είναι σαφές το φαρμακείο πρέπει να εκφράζει, να ικανοποιεί και να ευχαριστεί πρωτίστως τον ιδιοκτήτη και το προσωπικό του.

Να τους εμπνέει και να τους παρακινεί να προσφέρουν τον καλύτερο εαυτό τους στους πελάτες.

Αυτό από μόνο του εξασφαλίζει ένα τεράστιο ποσοστό επιτυχίας.

7. Εμπιστοσύνη και ασφάλεια

Έχοντας κατακτήσει όλα τα προηγούμενα χαρακτηριστικά, ένα φαρμακείο πρέπει πάντα να εμπνέει εμπιστοσύνη και ασφάλεια στους πελάτες του.

Αυτός είναι ο τελικός παρονομαστής που οφείλει να υπογράφει το σύνολο της σχεδιαστικής μελέτης του έργου, διατηρώντας όμως παράλληλα και τον ζωντανό ανθρώπινο χαρακτήρα του φαρμακείου.

Στον αγώνα του φαρμακοποιού για την αύξηση των πωλήσεων, ο μεγάλος πρωταγωνιστής δεν είναι ο χώρος ― είναι το προϊόν. Το φαρμακείο δεν είναι παρά το σκηνικό που υποστηρίζει τον πρωταγωνιστή.

Ολοκληρώνοντας τα 7 μυστικά για ένα επιτυχημένο φαρμακείο, είναι σημαντικό να τονίσουμε ακόμα το εξής:

Στον αγώνα του φαρμακοποιού για την αύξηση των πωλήσεων, ο μεγάλος πρωταγωνιστής δεν είναι ο χώρος ― είναι το προϊόν. Το φαρμακείο δεν είναι παρά το σκηνικό που υποστηρίζει τον πρωταγωνιστή.

Στόχος μας στην Kaput Design είναι να σχεδιάζουμε σκηνικά για πραγματικά οσκαρικές ερμηνείες.

Περισσότερα για την Kaput Design και τα έργα της, εδώ: kaputdesign.com

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Τηλ-Φαξ: +30 2310 510 363

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.