fbpx

H Ελληνική Convert Group Ανέδειξε Παγκόσμια Λύση στο Πρόβλημα Online Διαθεσιμότητας Προϊόντων λόγω COVID-19

H Convert Group, η Ελληνική εταιρεία που πρωτοπορεί διεθνώς στον χώρο των Data & Analytics στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, αξιοποίησε την τεχνολογία της για να δώσει λύση σε ένα από τα σημαντικότερα διεθνή προβλήματα που έχει προκαλέσει ο Κορονοϊός:

Τη χαμηλή διαθεσιμότητα και την υψηλή διακύμανση των τιμών των προϊόντων στα ηλεκτρονικά ράφια των ηλ. φαρμακείων και των ηλ. super markets.

Mέλη της Ομάδας Data Science της Convert Group στα Γραφεία της Εταιρείας στην Αθήνα.

Όπως ανακοινώθηκε στο Bloomberg, οι παγκόσμιες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών και προϊόντων υγείας και φροντίδας μπορούν σε συνεργασία με την Convert Group κάτω από ένα μοντέλο Enterprise SaaS (Software as a Service ή αλλιώς Λογισμικό ως Υπηρεσία), να παρακολουθούν με ακρίβεια και λεπτομέρεια την παρουσία τους στα ηλεκτρονικά ράφια.

Η λύση έχει δοκιμαστεί ήδη με μεγάλη επιτυχία στην Ιταλία, την Ισπανία και την Ελλάδα με συνδυασμό των πλατφορμών eRetail Content & eRetail Audit της εταιρείας και σε συνεργασία με τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρίες παγκοσμίως:

RB (Dettol), Johnson & Johnson, GSK, P&G, Henkel, Bayer, Unilever, Beiersdorf, Barilla, Abbott, L’Oreal, Nestle, FrieslandCampina, Colgate Palmolive, The Coca-Cola Company και άλλες.

H Convert Group, η Ελληνική εταιρεία που πρωτοπορεί διεθνώς στον χώρο των Data & Analytics στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, αξιοποίησε την τεχνολογία της για να δώσει λύση σε ένα από τα σημαντικότερα διεθνή προβλήματα που έχει προκαλέσει ο Κορονοϊός.

«H παγκόσμια αγορά Ηλεκτρονικού Εμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών είχε εκτιμηθεί στα €280 δισ. για το 2020 σύμφωνα με τη Nielsen», αναφέρουν ο κ. Παναγιώτης Γκεζερλής και η κα. Έλενα Χαϊλαζοπούλου, οι δύο συνέταιροι της Convert Group.

«Πιστεύουμε αυτό το νούμερο θα ξεπεραστεί κατά πολύ λόγω του COVID-19 καθώς σε διάφορες χώρες παρατηρούμε εντυπωσιακή άνοδο στις online αγορές σε προϊόντα άμεσα συσχετισμένα με τον COVID-19, όπως συγκεκριμένοι κωδικοί σε αντισηπτικά, καθαριστικά και μάσκες, με εβδομαδιαία άνοδο πάνω από 2.000%, κωδικοί σε ζυμαρικά, ρύζι, βασικά τρόφιμα ντουλαπιού και καθαριστικά σπιτιού, με εβδομαδιαία άνοδο πάνω από 100% και κωδικοί σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, με εβδομαδιαία άνοδο άνω του 50%.

Σε αυτό το περιβάλλον μεγάλης ζήτησης και στροφής του παγκόσμιου καταναλωτή στο ηλ. Εμπόριο, οι Εταιρείες Καταναλωτικών Αγαθών και Προϊόντων Υγείας και Φροντίδας αντιμετωπίζουν προκλήσεις με την παρακολούθηση της διαθεσιμότητας των κωδικών τους στα ηλ. ράφια αλλά και τις αναιτιολόγητες ανατιμήσεις που γίνονται από μερίδα ηλ. καταστημάτων.

Είμαστε χαρούμενοι που εκτός από την Ιταλία, την Ισπανία και την Ελλάδα, μέσω των τεχνολογιών μας και των αλγορίθμων μας Machine Learning βοηθάμε το παγκόσμιο οικοσύστημα του ηλ. επιχειρείν να ξεπεράσει τέτοια προβλήματα και να αντιμετωπίσει αρνητικές πρακτικές».

www.PharmaManage.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.