fbpx

Οι Ασιάτες Καταναλωτές Καθορίζουν τις Νέες Τάσεις

Έρευνα του Ινστιτούτου Brookings δείχνει ότι μέχρι το 2030 η Ασιατική μεσαία τάξη θα αποτελεί περίπου το 66% της παγκόσμιας «πίτας», με την Ευρώπη να καταλαμβάνει μόλις το 14%.

Η Κίνα και η Ινδία μέχρι το 2030 θα έχουν το 40% της παγκόσμιας κατανάλωσης.

china consumers

Τρία δε είναι τα κύρια χαρακτηριστικά τους: η νεότητά τους, η εξοικείωσή τους με την φορητή τεχνολογία και η έμφυτη αίσθησή του τι σημαίνει καλή αξία για τα λεφτά τους.

Νεαρή Ηλικία: Οι κύριοι καταναλωτές στην Ευρώπη πρόκειται να συνταξιοδοτηθούν σύντομα και την ίδια στιγμή οι Κινέζοι καταναλωτές που έχουν γεννηθεί μετά το 1980 αντιπροσωπεύουν παραπάνω από το 50% του κινεζικού πληθυσμού το 2015.

Και το σημαντικό είναι ότι οι καταναλωτές αυτοί μεγαλώνουν σε έναν πλήρως συνδεδεμένο κόσμο, σέβονται τις δυτικές αντιλήψεις και παρέχουν μεγάλες ευκαιρίες στις εταιρείες, για τις επερχόμενες δεκαετίες.

Ψωνίζουν Ηλεκτρονικά: Άλλη μια ειδοποιός διαφορά είναι το γεγονός ότι έχουν μεγαλύτερη εξοικείωση με τις φορητές συσκευές σε σχέση με τους προσωπικούς υπολογιστές.

Και όσο τα έξυπνα τηλέφωνα γίνονται πιο προσιτά θα μεταμορφώνονται στην απαραίτητη συσκευή για τις καθημερινές τους εργασίες.

Αναζητούν την Μέγιστη Αξία: Είτε ψωνίζουν αγαθά πολυτελείας είτε ψάχνουν μια ευκαιρία θέλουν να πετύχουν το μέγιστο για τα χρήματά τους και θα ψάξουν πολύ για τις ευκαιρίες.
Οι εταιρείες λοιπόν θα πρέπει να αλλάξουν την γκάμα των προϊόντων τους για να είναι έτοιμες να προσελκύσουν τους νέους αυτούς πελάτες τους.

Πηγή: Forbes

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr

Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων