Κατάλληλο Προσωπικό για Καλύτερη Εξυπηρέτηση Πελατών
Αφού το 70% της αγοραστικής εμπειρίας βασίζεται στο πως αισθάνεται ο ασθενής-πελάτης, γιατί τα φαρμακεία συνεχίζουν να προσλαμβάνουν άτομα στην ομάδα τους, που δεν τους αρέσει να εργάζονται με ανθρώπους;
Η τοποθέτησή σας θα πρέπει να βασίζεται στο εξής: Η εξυπηρέτηση πελατών είναι marketing.
Είναι πολύ σημαντικό στην πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης να είναι όσοι τους αρέσει να δουλεύουν με τους ασθενείς-πελάτες.
Επιπλέον, σημαντική είναι και η πρόσληψη βοηθών φαρμακείου, που αναγνωρίζουν την αξία που φέρνουν οι πελάτες στο φαρμακείο.
Παρόλο που πολλά φαρμακεία παρέχουν τη δυνατότητα self service στους πελάτες, δεν είναι αυτή η λύση.
Και παρόλο που η τεχνολογία μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία του ασθενή-πελάτη, δεν μπορεί να τον κάνει να νιώσει ευπρόσδεκτος όπως θα έκανε ένα άτομο.
Το καλωσόρισμα του πελάτη παίζει πολύ μεγάλο ρόλο!
Σε ένα φαρμακείο, χώρο που ο περισσότερος κόσμος δεν θέλει να πηγαίνει, η εμπειρία του πελάτη θα μπορούσε να αλλάξει ολοκληρωτικά, αν η κοπέλα στην υποδοχή είναι φιλική, θυμάται πράγματα για τον ασθενή-πελάτη, προσφέροντας κάποια δείγματα κ.λπ..
Και όποιος βοηθός δεν έχει τη διάθεση να εξυπηρετήσει στον μέγιστο βαθμό τον πελάτη, δεν θα πρέπει να έχει ρόλο στο φαρμακείο σας.