fbpx

Κατάλληλο Προσωπικό για Καλύτερη Εξυπηρέτηση Πελατών

Αφού το 70% της αγοραστικής εμπειρίας βασίζεται στο πως αισθάνεται ο ασθενής-πελάτης, γιατί τα φαρμακεία συνεχίζουν να προσλαμβάνουν άτομα στην ομάδα τους, που δεν τους αρέσει να εργάζονται με ανθρώπους;

Κατάλληλο Προσωπικό για Καλύτερη Εξυπηρέτηση Πελατών

Η τοποθέτησή σας θα πρέπει να βασίζεται στο εξής: Η εξυπηρέτηση πελατών είναι marketing.

Είναι πολύ σημαντικό στην πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης να είναι όσοι τους αρέσει να δουλεύουν με τους ασθενείς-πελάτες.

Επιπλέον, σημαντική είναι και η πρόσληψη βοηθών φαρμακείου, που αναγνωρίζουν την αξία που φέρνουν οι πελάτες στο φαρμακείο.

Παρόλο που πολλά φαρμακεία παρέχουν τη δυνατότητα self service στους πελάτες, δεν είναι αυτή η λύση.

Και παρόλο που η τεχνολογία μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία του ασθενή-πελάτη, δεν μπορεί να τον κάνει να νιώσει ευπρόσδεκτος όπως θα έκανε ένα άτομο.

Το καλωσόρισμα του πελάτη παίζει πολύ μεγάλο ρόλο!

Σε ένα φαρμακείο, χώρο που ο περισσότερος κόσμος δεν θέλει να πηγαίνει, η εμπειρία του πελάτη θα μπορούσε να αλλάξει ολοκληρωτικά, αν η κοπέλα στην υποδοχή είναι φιλική, θυμάται πράγματα για τον ασθενή-πελάτη, προσφέροντας κάποια δείγματα κ.λπ..

Και όποιος βοηθός δεν έχει τη διάθεση να εξυπηρετήσει στον μέγιστο βαθμό τον πελάτη, δεν θα πρέπει να έχει ρόλο στο φαρμακείο σας.

www.PharmaManage.gr

 

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr

Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων