fbpx

Πώς να Διαχειριστείτε το Άγχος των Ασθενών - Πελατών σας;

Ποια στάση πρέπει να υιοθετήσετε με έναν ασθενή πελάτη που σας εκφράζει ανησυχίες, άγχος ή υψηλό επίπεδο στρες λόγω του κορωνοϊού;

Ας δούμε τις απαραίτητες ενέργειες.

Πώς να Διαχειριστείτε το Άγχος των Ασθενών - Πελατών σας;

Κατανόηση: Η COVID-19 δημιουργεί πολλούς φόβους, όπως για την απώλεια ζωής του ατόμου ή κάποιου κοντινού του, καθώς και φόβο απώλειας της δουλειάς λόγω των οικονομικών συνεπειών της τρέχουσας κατάστασης στις επιχειρήσεις.

Αυτή η κρίση δημιουργεί επίσης φόβους για τις παγκόσμιες συνέπειες αυτής της πανδημίας.

Οι αντιδράσεις διαφέρουν ανάλογα με την κατάσταση των ατόμων που επηρεάζονται ή όχι προσωπικά. Το στρες και ακόμη και οι αντιδράσεις πανικού είναι φυσιολογικά.

Πρέπει λοιπόν να δεχτούμε τέτοιου είδους αντιδράσεις των πελατών μας στο φαρμακείο, που μερικές φορές μπορεί να φαίνονται υπερβολικές και χωρίς λόγο, όπως ο ασθενής που έρχεται καθημερινά στο φαρμακείο για να εκφράσει διαφορετικά τα μη σοβαρά συμπτώματα του ή / και να ζητήσει μάσκες.

Υποστήριξη: Υιοθετήστε μια στάση ενσυναίσθησης, ανεξάρτητα από την κατάσταση, χρησιμοποιώντας την προσαρμοσμένη επικοινωνία με το «Ναι καταλαβαίνω, και...», το οποίο επιτρέπει να θέσετε τον άλλο σε μια κατάσταση ακρόασης.

Επαναλάβετε τις οδηγίες που πρέπει να τηρούνται, οι οποίες επιτρέπουν σε όλους να προστατεύουν τον εαυτό τους και τους άλλους.

Σε υπερβολικές καταστάσεις, υπενθυμίστε ότι ο μόνος τρόπος για να προστατευτούν είναι να μείνουν στο σπίτι αν δεν δουλεύουν και να περιορίσουν τις εξόδους όσο το δυνατόν περισσότερο λέγοντας:

«Το να έρχεστε καθημερινά στο φαρμακείο σημαίνει ότι θέτετε τον εαυτό σας σε κίνδυνο.

Βρισκόμαστε σε μια νέα κατάσταση και για να την ξεπεράσουμε είναι ευθύνη όλων μας.

Δεν είναι ο ιός που κυκλοφορεί, αλλά οι άνθρωποι που τον μεταφέρουν.

Η συμμόρφωση με τις οδηγίες προστασίας (συχνό πλύσιμο χεριών, τήρηση αποστάσεων και χρήση μάσκας σε κλειστούς συνωστιζόμενους χώρους), είναι τα πλέον αποτελεσματικά μέτρα σήμερα.

Όπως συμβαίνει με πολλές ιογενείς ασθένειες, η πλειονότητα αυτών που έχουν μολυνθεί έχει λίγα ή καθόλου συμπτώματα.

Οι ασθενείς που κινδυνεύουν πρέπει να εφαρμόζουν αυστηρούς κανόνες περιορισμού και υγιεινής για να αποφύγουν τη μόλυνση.

Όλοι πρέπει να τηρούν με σεβασμό τους κανόνες προστασίας και υγιεινής, προκειμένου να περιορίζεται η εξάπλωση του ιού»,

Συμβουλέψτε: Για να ενθαρρύνετε τους ασθενείς σας να παραμείνουν όσο το δυνατόν στο σπίτι, δώστε τους συμβουλές για να ζήσουν καλύτερα και έτσι να περιορίσουν τις εξόδους τους.

Οι ασθενείς που κινδυνεύουν πρέπει να εφαρμόζουν αυστηρούς κανόνες περιορισμού και υγιεινής για να αποφύγουν τη μόλυνση.

Δώστε συμβουλές για να ενισχύσουν απομακρυσμένα τις κοινωνικές σχέσεις τους με τους άλλους όπως:

- Να μοιραστούν το πώς αισθάνονται με άλλους.

- Να επικοινωνούν με τα αγαπημένα τους πρόσωπα, ανταλλάσσοντας γνώμες όχι μόνο την τρέχουσα κατάσταση, αλλά και στιγμές ευχαρίστησης από απόσταση (απεριτίφ, παιχνίδια, χιουμοριστικά βίντεο…).

- Να υιοθετήσουν μια στάση βοήθειας, ακρόασης, συμβουλών και αλληλεγγύης απέναντι σε άλλους (σεβασμός των οδηγιών ασφαλείας), κάτι που είναι επίσης θετικό για τον εαυτό τους και τους κάνει να νοιώθουν ενεργοί.

Δώστε συμβουλές για να διαχειριστούν με μέτρο την έκθεση στα ΜΜΕ

  • Οι πληροφορίες σχετικά με την κρίση είναι απαραίτητες για να ξέρουμε όλα τα νέα δεδομένα για την υγειονομική και την οικονομική κρίση που ζούμε.
  • Ωστόσο, η συνεχής παρακολούθηση των δυσάρεστων και ανησυχητικών ειδήσεων προάγουν το υπερβολικό άγχος.
  • Χρησιμοποιήστε τα κοινωνικά δίκτυα μόνο για να διατηρήσετε την επαφή με τα αγαπημένα σας πρόσωπα ή για να διασκεδάσετε. Μην τα χρησιμοποιείτε για ενημέρωση, επειδή συχνά διαδίδονται εσφαλμένες πληροφορίες (και προκαλούν άγχος)

Εφαρμόστε μέτρα διαχείρισης άγχους

Ορισμένες συνήθειες και μέτρα τρόπου ζωής βοηθούν στη ρύθμιση αυτής της έντασης.

Οι συμβουλές σας

  • Προγραμματίστε ένα πρόγραμμα δραστηριοτήτων για τις μέρες μας, αν δεν εργάζεστε.
  • Φροντίστε για μια ελάχιστη σωματική δραστηριότητα, τηρώντας τις οδηγίες για την υγεία: για παράδειγμα περπάτημα, τρέξιμο, γυμναστική στο σπίτι.

Μια ήπια αλλά συνεχής προσπάθεια για αρκετά λεπτά, επιτρέπει στο σώμα να ρυθμίσει την ένταση, τη διάθεση και το άγχος.

  • Παρακολουθήστε τη διατροφή σας (επηρεάζει το άγχος και το στρες), αποφύγετε τα σνακ, προτιμάτε τακτικά και ισορροπημένα γεύματα.
  • Περιορίστε τον ημερήσιο χρόνο σε οθόνες. Η υπερβολική έκθεση σε οθόνες (τηλεόραση, υπολογιστής, smartphone) είναι επιβλαβής, τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά.
  • Προτιμήστε συγκεκριμένες, ευχάριστες δραστηριότητες: τακτοποίηση, μαστορέματα, χόμπι (μουσική, σχέδιο, ζωγραφική, για παράδειγμα), οικογενειακά επιτραπέζια παιχνίδια. Αυτό βοηθά στη ρύθμιση της νοητικής φαντασίας.
  • Χρησιμοποιήστε πρακτικές και τεχνικές διαχείρισης άγχους: για παράδειγμα χαλάρωση, διαλογισμός, γιόγκα, τεχνικές αναπνοής.

Το ενδιαφέρον τους για τη διαχείριση του άγχους και τη ρύθμιση της διάθεσης επικυρώνεται από την ιατρική έρευνα.

Σχετικά βίντεο είναι εύκολα προσβάσιμα στο Διαδίκτυο.

Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.