fbpx

Αύξηση των Διαδικτυακών Συναλλαγών

Οι διαδικτυακές αγορές κέρδισαν έδαφος, ξεπερνώντας όλες τις υπόλοιπες μορφές συναλλαγών κατά τον τελευταίο μήνα, καθώς το 57% των Ευρωπαίων καταναλωτών δήλωσαν πως πραγματοποίησαν τις αγορές τους online, σύμφωνα με έρευνα της Mastercard.

Παράλληλα, παρατηρείται ρεκόρ αύξησης των συνδρομών σε διαδικτυακές πλατφόρμες για την παρακολούθηση μαθημάτων γυμναστικής ή ταινιών, καθώς και στις υπηρεσίες διαδικτυακής μάθησης, αναδεικνύοντας την τάση των καταναλωτών προς τις εμπειρίες οπτικοακουστικού περιεχομένου.

Αύξηση των Διαδικτυακών Συναλλαγών

Η έρευνα της Mastercard αποκαλύπτει πως το 30% των Ευρωπαίων ξοδεύει περισσότερα χρήματα σε εμπειρίες οπτικοακουστικού περιεχομένου, με το 58% να παρακολουθούν τηλεόραση ή ταινίες μέσω κάποιας διαδικτυακής συνδρομητικής υπηρεσίας, ενώ το 26% συμμετείχε σε διαδικτυακά μαθήματα εκγύμνασης και το 24% έκανε χρήση ψηφιακών προγραμμάτων περιήγησης σε μουσεία ή άλλα αξιοθέατα.

Επιπλέον, οι Ευρωπαίοι πολίτες δήλωσαν πως χρησιμοποίησαν τον χρόνο που πέρασαν στο σπίτι με εξοικείωσης της χρήσης online εφαρμογών, με το 37% να τονίζει πως ξεκίνησε να πραγματοποιεί online τις διατραπεζικές συναλλαγές του, το 28% σημειώνει πως μαθαίνει να διαχειρίζεται την ιατροφαρμακευτική του περίθαλψη στο ψηφιακό περιβάλλον, ενώ το 31% αναφέρει πως παρακολουθεί διαδικτυακά μαθήματα μαγειρικής.

Παράλληλα, η έρευνα της Mastercard αποκαλύπτει πως οι διαδικτυακές συνήθειες στα ψώνια, φαίνεται να αντικατοπτρίζουν τις καταναλωτικές συμπεριφορές στις φυσικές αγορές, με το 81% των αγοραστών να δαπανούν χρόνο ψάχνοντας διαφορετικές ιστοσελίδες για να βρουν την καλύτερη προσφορά, ενώ το 66% να δημιουργούν τακτικά λίστες επιθυμιών χωρίς απαραίτητα να προχωρούν σε αγορά.

Το 51 % των νέων αγοραστών στο Διαδίκτυο δηλώνουν ότι παραμένουν πιστοί, στις καταναλωτικές συνήθειες που έχουν και στα φυσικά καταστήματα.

Για να παραμένουν ασφαλείς κατά τη διάρκεια μιας διαδικτυακής αγοράς, το 81% των καταναλωτών προτιμούν να πραγματοποιούν αγορές από γνωστούς εμπόρους, με το 80% να αναφέρει πως δίνει προσοχή στην ασφάλεια της εκάστοτε ιστοσελίδας και τις κριτικές των υπόλοιπων αγοραστών, ενώ το 31% να προχωράει σε προσωπική επικοινωνία πριν από την πραγματοποίηση κάποιας αγοράς από νέο ή άγνωστο έμπορο.

Τα δέκα πιο δημοφιλή προϊόντα:

1. Βιβλία 32%

2. Μαγειρικά σκεύη 22%

3. Βαφές μαλλιών 19%

4. Επιτραπέζια παιχνίδια 18%

5. Παζλ 17%

6. Μηχανές κουρέματος 15%

7. Υπολογιστές / εξοπλισμός 13%

8. Μαξιλάρια 13%

9. Αλτήρες/Όργανα γυμναστικής 13%

10. Τέχνες και χειροτεχνίες 12%

Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.