fbpx

Αύξηση της Καταναλωτικής Δαπάνης σε Ηλεκτρονικά Καταστήματα

Αύξηση έως και 171% εβδομαδιαίως, σε σχέση με την ίδια εβδομάδα του 2019, παρατηρήθηκε στην καταναλωτική δαπάνη προϊόντων σε ηλεκτρονικά καταστήματα τον Απρίλιο του 2020, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Αξιολογώντας τη μεταβολή της online δαπάνης από τις πρώτες 9 εβδομάδες του έτους (προ COVID-19), διαφαίνεται ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα μας έχει πλέον εξαπλασιαστεί σε τζίρο στις εβδομάδες 10 έως 18.

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου αναμένει με μεγάλο ενδιαφέρον την αξιολόγηση του Μαΐου όπου το φυσικό δίκτυο των εμπορικών καταστημάτων θα είναι πλέον ενεργό.

Αύξηση της Καταναλωτικής Δαπάνης σε Ηλεκτρονικά Καταστήματα

Η έρευνα αυτή διενεργείται μηνιαίως από τον GR.EC.A, τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου με τη συνεργασία των μηχανών σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group.

Τα στοιχεία αντλήθηκαν από 4.451 eshop με τα οποία συνεργάζεται το Skroutz και από 2.116 eshop με τα οποία συνεργάζεται το BestPrice.

Σημειώνεται ότι από την έρευνα έχουν εξαιρεθεί όλες οι κατηγορίες υπηρεσιών (όπως αεροπορικά εισιτήρια, μουσική, ταινίες, συνδρομές σε παιχνίδια) αλλά και η κατηγορία αγορών από online super market και ειδών κινητής τηλεφωνίας.

Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.