fbpx

Η Επιβίωση του Φαρμακείου

Σήμερα τα φαρμακεία βρίσκονται σε μία εύθραυστη οικονομική κατάσταση καθώς η πλειοψηφία των κερδών τους βασίζεται στο ποσοστό κέρδους από τη διανομή.

Ιδιαίτερα στο φάρμακο, τα κέρδη τους εξαρτώνται από τις τιμές και το ποσοστό περιθωρίου κέρδους, που καθορίζονται από τις αρχές.

Οικονομική Κατάσταση του Φαρμακείου

Λόγω των  οικονομικών μέτρων, τα περιθώρια κέρδους σε αξίες επηρεάζονται άμεσα.

Είναι λοιπόν σημαντικό, άμεσα να εξεταστεί σε συνεργασία των συλλογικών φορέων με τους κρατικούς παράγοντες, ένα νέο οικονομικό μοντέλο, βασισμένο σε δραστηριότητες και αποζημιώσεις ανεξάρτητες από την επίδραση της τιμής των φαρμάκων.

Αναγκαστικά όμως σήμερα, στο τρέχον σύστημα και περιμένοντας άλλες αντισταθμιστικές πηγές, τα φαρμακεία πρέπει να αναζητήσουν τρόπους βελτίωσης της διαχείρισης των αγορών και των εξόδων τους.

Εάν παρατηρήσουμε το εύρος της προσφοράς προϊόντων σε ένα φαρμακείο, μπορούμε να προβληματιστούμε πάνω σε μία εύλογη και άμεση βελτίωση.

Βελτιστοποιώντας την επιλογή, την ποιότητα και την εκλεκτικότητα των σειρών προϊόντων, ένα φαρμακείο μπορεί να βελτιστοποιήσει την εξίσωση κόστος/όγκος σε όλες τις κατηγορίες και φυσικά να μειώσει το στοκ του με άμεσο αποτέλεσμα την αύξηση της κερδοφορίας του.

Πρέπει βέβαια, πάντοτε να επιδιώκει την άμεση και συνεχή επικοινωνία του με τον πελάτη - ασθενή - καταναλωτή!

Ιωάννης - Ευάγγελος Χαραμής
Χαραμή ΑΕ
www.PharmaManage.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


e-learning-pharmamanage.gr

Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων