fbpx

Οι Απαραίτητες Ενέργειες Επικοινωνίας εν Μέσω Κορωνοϊού

Καθώς η εποχή του κορωνοϊού είναι μία νέα εποχή που επηρεάζει όλες τις δραστηριότητες ενός φαρμακοποιού, ποιες είναι οι απαραίτητες ενέργειες επικοινωνίας προς τους πελάτες σας;

Οι Απαραίτητες Ενέργειες Επικοινωνίας εν Μέσω Κορωνοϊού.

1. Διατηρήστε τη σχέση με τους ασθενείς-πελάτες σας

Υπηρεσίες

Δεδομένου ότι οι ασθενείς, ιδιαίτερα οι ηλικιωμένοι, δεν επισκέπτονται πλέον συχνά το φαρμακείο και στέλνουν κάποιον άλλον για να παραλάβει τα φάρμακά τους, συνιστάται να διατηρήσετε τη σχέση μαζί τους, προτείνοντάς τους τηλεφωνική επικοινωνία μαζί σας, όχι μόνο για να ετοιμάσετε τα φάρμακα ή παραφάρμακα που επιθυμούν, αλλά και για να τους παρέχετε τις απαραίτητες συμβουλές.

Ο στόχος σας είναι να είστε παρόντες σε ότι αφορά την υγεία τους, σε συνεργασία με άλλους επαγγελματίες υγείας.

Ένα σύστημα εξυπηρέτησης και παράδοσης, που διασφαλίζει την ασφάλεια των εργαζομένων και των ασθενών-πελατών, είναι επομένως απαραίτητο να δημιουργηθεί, με δομημένο τρόπο, ειδικά για ασθενείς που κινδυνεύουν: Ανοσοκατασταλμένους, χρόνια πάσχοντες, παχύσαρκους, έγκυες γυναίκες...

Για να οργανώσετε την υποδοχή και επεξεργασία αιτημάτων από ασθενείς-πελάτες, χρησιμοποιήστε τα ψηφιακά εργαλεία ως προτεραιότητα (ηλεκτρονικές παραγγελίες, διεύθυνση email κ.λπ.).

Φυσικά οι ασθενείς που δεν είναι συνηθισμένοι σε ψηφιακές χρήσεις, μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω τηλεφώνου.

Η ομάδα φαρμακείου πρέπει να εκπαιδευτεί σε αυτές τις τηλεφωνικές συνομιλίες, χρησιμοποιώντας μια διαδικασία που περιγράφει τις πληροφορίες που πρέπει να συλλεχθούν (στοιχεία επικοινωνίας, ώρα και άτομο παράδοσης, αλλά και πραγματοποίηση τηλεφωνικού ραντεβού για συμβουλές….).

Επικοινωνία

Προκειμένου να κοινοποιήσετε τις υπηρεσίες σας, μπορείτε να εκτυπώσετε ένα φυλλάδιο που θα δοθεί στους πελάτες στον πάγκο, σε κάθε τσάντα παράδοσης, επιτρέποντας την επικοινωνία για τις υπηρεσίες σας όπως:

- Συμβουλές για την υγεία, για τον τρόπο ζωής και τη διατροφή, τον ήρεμο ύπνο, τη διαχείριση του άγχους, συμβουλές για ψώνια με πλήρη ασφάλεια, για προσαρμοσμένη σωματική δραστηριότητα, κ.λπ.

- Την προσφορά σας και την επάρκεια σε προϊόντα επίκαιρα (μάσκες, αντισηπτικά, γάντια κ.λπ.), αναφέροντας μάλιστα και ορισμένες εμπορικές προσφορές για συμπληρώματα διατροφής ή αντηλιακά.

Παράλληλα, όλη η παραπάνω επικοινωνία να γίνει και από τα ψηφιακά σας μέσα αν διαθέτετε.

2. Προσαρμόστε την εμπορική σας διάταξη

Η ροή των πελατών στον χώρο έχει αλλάξει εντελώς και η περίοδος πλέον δεν ευνοεί την ευρεία περιήγηση των πελατών στις ραφιέρες σε όλα τα σημεία του φαρμακείου.

Συνιστάται επομένως, να αλλάξετε τη διάταξη στις ραφιέρες και τις γόνδολες προβολής στον χώρο, καθώς και το merchandising των προϊόντων στα ράφια, τακτοποιώντας τα επίκαιρα προϊόντα σε ράφια ή στην κεφαλή μιας γόνδολας, κυρίως γύρω από τον πάγκο και στο επίπεδο των ματιών.

Επιλέξτε μόνο τρείς ή τέσσερες επίκαιρες κατηγορίες προϊόντων για προβολή, ώστε να επικεντρωθεί σε αυτές η προσοχή του πελάτη στον λίγο χρόνο που θα σας επισκεφτεί.

Η ροή των πελατών στον χώρο έχει αλλάξει εντελώς και η περίοδος πλέον δεν ευνοεί την ευρεία περιήγηση των πελατών στις ραφιέρες σε όλα τα σημεία του φαρμακείου.

Ας δούμε ποιες είναι οι επίκαιρες κατηγορίες:

Προϊόντα Υγιεινής

Υδροαλκοολικό τζελ, υγρό σαπούνι, σαμπουάν, γαλάκτωμα σώματος σε μεγάλο μοντέλο και σε πολύ ελκυστική τιμή (αγορές που θα γίνονταν σε σούπερ μάρκετ).

Υγιεινή στο Περιβάλλον

Συσκευή διάχυσης αντισηπτικών αιθέριων ελαίων, απολυμαντικό σπρέι, μαντηλάκια...

Αρωματοθεραπεία

Αιθέρια έλαια όπως Ravintsara, Noble laurel, Tea tree, Cinnamon, Citrus….

Στην ιδανική περίπτωση, συντάξτε ένα απλό, εξατομικευμένο φύλλο συμβουλών για το φαρμακείο, με αιθέρια έλαια για εισπνοή ή επάλειψη.

Συμπληρώματα διατροφής

Όλα τα ειδικά για την υποστήριξη του ανοσοποιητικού συστήματος.

Καθώς πολλά προϊόντα είναι δύσκολο να τα προβάλετε εμφανώς στον χώρο, το ιδανικό είναι να προτείνετε επιλεγμένα προϊόντα ανά ανάγκη.

Μπορείτε επίσης να προτείνετε ένα ραντεβού μέσω τηλεφώνου για να δώσετε μια συμβουλή προσαρμοσμένη στο προφίλ του ασθενούς (ηλικία, παθολογία, τρόπος ζωής).

Για παράδειγμα:

- Προβιοτικά και γλουταμίνη για την υποστήριξη της μικροβιακής εντερικής χλωρίδας, πολύ σημαντικά κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

- Βιταμίνη D, βιταμίνη C, πρόπολη, ωμέγα 3, κερκετίνη, κουρκουμάς, εχινάτσεα

- Τσάι από βότανα που διεγείρουν την ανοσία.

- Προϊόντα που καθιστούν δυνατή την καλύτερη διαχείριση του στρες και την προώθηση ενός ποιοτικού ύπνου (μαγνήσιο, L τυροσίνη, τρυπτοφάνη, μελατονίνη, καταπραϋντικά φυτά ή προσαρμογόνα ανάλογα με τις ανάγκες).

 

Φυσικά, τα προϊόντα για παροχή συμβουλών σε ασθενείς με Covid-19 που παραμένουν σπίτι, όπως η παρακεταμόλη για τον πυρετό, τα καταπραϋντικά του βήχα (ακετυλοκυστεΐνη, καρβοκιστεΐνη κ.λπ.), τα αντισηπτικά και καταπραυντικά για το λαιμό, αποτελούν μία κατηγορία και θα πρέπει να διαχωριστούν από οποιαδήποτε άλλη κατηγορία.

Να θυμάστε πως ο στόχος είναι να ενεργήσετε έτσι ώστε οι ασθενείς σας να μπορούν να θυμούνται τις θετικές ενέργειες του φαρμακείου τους για τη σωματική και την ψυχική τους υγεία, ενισχύοντας έτσι τον ουσιαστικό σας ρόλο ως επαγγελματία υγείας άμεσης πρόσβασης.

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.