fbpx

Προβολή και Επικοινωνία Προϊόντων Αδυνατίσματος

Για μια ανάγκη, αυτήν της απώλειας βάρους, που αγγίζει πάνω από τον μισό πληθυσμό της Ελλάδας, οι επαγγελματίες υγείας έχουν επωμιστεί την καθοδήγηση και συμβουλή αυτών των ατόμων.

Το φαρμακείο είναι ένας χώρος που ασχολήθηκε εδώ και χρόνια με αυτού του είδους τα προϊόντα.

Το φαρμακείο είναι ένας χώρος που ασχολήθηκε εδώ και χρόνια με αυτού του είδους τα προϊόντα.

Η ειδική προβολή τους στον χώρο και η επικοινωνία τους με τον πελάτη χρήζει ιδιαίτερης προσοχής και αξίζει να δούμε μαζί μερικά μυστικά της.

Η οργάνωση της προβολής των προϊόντων για το αδυνάτισμα είναι πρωταρχικής σημασίας και πρέπει να γίνει σε εμφανές σημείο στον χώρο πώλησης, αλλά και στη βιτρίνα και γιατί όχι και στον πάγκο εξυπηρέτησης.

Αν δεν είναι σε εμφανές σημείο δεν πωλούνται εύκολα

- Βάλτε τα προϊόντα που θέλετε να προβάλλετε στο πάνω σημείο μιας γόνδολας προβολής κοντά στο ταμείο, εκεί που οι πελάτες περιμένουν στην αναμονή ή μπροστά στην είσοδο μόλις μπαίνουν στο φαρμακείο.

- Εκθέστε τα προϊόντα από τον Μάρτιο μέχρι τον Ιούλιο.

Επιλογή προϊόντων

- Άσκοπο να προτείνετε όλο αυτό το διάστημα όλες τις μάρκες που διαθέτετε μαζί.

- Ρωτήστε και μάθετε αν υπάρχει πρόγραμμα διαφήμισης σε ποια προϊόντα και ποια χρονική περίοδο, έτσι ώστε να συντονίσετε την προβολή σας στο φαρμακείο.

- Επιλέξτε όχι πάνω από 3-4 μάρκες στο πάνω μέρος της γόνδολας, αυτές που θέλετε εσείς να προωθήστε καλύτερα.

- Προτιμήστε μάρκες με μεγάλη φήμη και αξιοπιστία, αλλά παράλληλα προβάλετε και τις καινοτομίες

- Συνδυάστε μάρκες δερματολογικές, με μάρκες premium, φυτικές ή καταναλωτικές από τις πιο γνωστές.

Φροντίστε τη συμπληρωματική σας πρόταση

- Συνδυάστε στο έπιπλο προβολής δίπλα ή κάτω από τις κρέμες αδυνατίσματος, τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής και τα υποκατάστατα γεύματος (κυρίως σνακ).

Επιμεληθείτε τις εμπορικές σας προσφορές

Συνδυάστε στο έπιπλο προβολής δίπλα ή κάτω από τις κρέμες αδυνατίσματος, τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής και τα υποκατάστατα γεύματος (κυρίως σνακ).

- Κάντε μια δελεαστική τιμή χωρίς φυσικά να δείχνετε ότι ξεπουλάτε.

- Από τις ενδιαφέρουσες εκπτώσεις στη χονδρική τιμή που σας δίνουν οι εταιρείες, μπορείτε να δώσετε ένα μέρος στον πελάτη σας για να τον δελεάσετε.

- Πουλήστε 2 κρέμες μαζί ή μια κρέμα και ένα συμπλήρωμα σε μια καλύτερη τιμή για μια πλήρη αγωγή.

- Αλλά και η προσφορά ενός δώρου χρηστικού ή σε προϊόν πάντα διεγείρει την επιθυμία για αγορά.

Μην αμελήσετε τα μηνύματα και τη σήμανση

- Γράψτε το μήνυμα σας στο σημείο προβολής με μεγάλα γράμματα και δελεαστικά χρώματα «Θέλω να είμαι αδύνατη!», «Προσέχω το σώμα μου», κ.ά.

Χρησιμοποιούμε το 1ο ενικό πρόσωπο ώστε ο πελάτης να οικειοποιείται πιο εύκολα το μήνυμα μας διότι αντανακλά τις δικές του σκέψεις.

- Βάλτε σημάνσεις (δείκτες ραφιών) στις διάφορες υποκατηγορίες των προϊόντων που εκθέτετε σύμφωνα με τη δράση τους.

Φροντίστε τη βιτρίνα σας

Είναι η κατάλληλη εποχή για να δημιουργήσουμε στην κεντρική μας βιτρίνα ένα θέμα σχετικό με τα αδυνατιστικά προϊόντα που διαθέτουμε, είτε χρησιμοποιώντας τα θέματα που μας προσφέρουν οι μεγάλες εταιρίες του χώρου, είτε δημιουργώντας με φαντασία και μεράκι τη δική μας βιτρίνα -στο εμπόριο υπάρχουν πολλά μαγαζιά διακόσμησης τα οποία μπορούν να μας προμηθεύσουν με τα κατάλληλα υλικά-.

Φροντίζουμε ώστε το μήνυμα στη βιτρίνα μας να είναι σοβαρό και όχι υπερβολικό.

Η λεκτική μας επικοινωνία

Φροντίζουμε ώστε το προσωπικό το οποίο θα αναλάβει να ενημερώνει και να εξυπηρετεί το συγκεκριμένο καταναλωτικό κοινό, να έχει εκπαιδευτεί πλήρως τόσο για τα προϊόντα του φαρμακείου, όσο και για τα βασικά προϊόντα του ανταγωνισμού σε άλλα κανάλια διανομής, έτσι ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί στις ερωτήσεις των πελατών.

Η προσέγγιση μας προς τον ενδιαφερόμενο πελάτη θα πρέπει να είναι καταρχάς διερευνητική.

Πριν όμως απ' όλα θα πρέπει να αποκλείσουμε ότι ο πελάτης έχει κάποια καρδιακή ή νεφρική ανεπάρκεια, διαβήτη, κατάθλιψη ή κάποια εγκυμοσύνη.

Η προσέγγιση μας προς τον ενδιαφερόμενο πελάτη θα πρέπει να είναι καταρχάς διερευνητική.

Αφού λοιπόν αφήσουμε τον πελάτη να μας πει τι είναι αυτό που ζητάει, θα πάρουμε το ιστορικό του ρωτώντας:

- Εάν και ποια προϊόντα έχει χρησιμοποιήσει στο παρελθόν και με ποια αποτελέσματα.

- Τις συνήθειές του, εάν δηλαδή αφιερώνει χρόνο πρωί και βράδυ για την περιποίησή του.

- Εάν έχει τον χρόνο και κυρίως τη διάθεση να κάνει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα σωστής διατροφής, με παράλληλη χρήση προϊόντων που θα βοηθήσουν στην απώλεια βάρους ή στην εξάλειψη της κυτταρίτιδας.

- Και τη μορφή του σκευάσματος που τον βολεύει: κρέμα, χάπια ή άλλα.

Κατόπιν θα προτείνουμε αυτό το οποίο θεωρούμε πως ταιριάζει καλύτερα στις απαιτήσεις και τις συνήθειές του, χρησιμοποιώντας απλά λόγια και τονίζοντας το όφελος και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που θα έχει για εκείνον το συγκεκριμένο προϊόν που προτείνουμε, έναντι των άλλων σκευασμάτων.

Σε καμία περίπτωση δεν χρησιμοποιούμε υπερβολικές εκφράσεις ή υποσχόμαστε εξωπραγματικά αποτελέσματα.

Φροντίζουμε να τεκμηριώνουμε τις απαντήσεις μας με τις κλινικές μελέτες και τα εργαστηριακά αποτελέσματα που έχουμε στη διάθεσή μας από τις εταιρείες, αλλά ακόμη και από την εμπειρία μας.

Τέλος, αφού εξηγήσουμε αναλυτικά τον τρόπο χρήσης του συγκεκριμένου προϊόντος και απαντήσουμε στις ερωτήσεις ή τις απορίες του και κλείσουμε δηλαδή την πώλησή μας, προτείνουμε και τα συμπληρωματικά προϊόντα για ένα καλύτερο αποτέλεσμα.

Παράδειγμα συμπληρωματικής πρότασης:

Με την αγορά μιας καλλυντικής κρέμας κατά της κυτταρίτιδας, προτείνουμε και ένα συμπλήρωμα διατροφής για λιπολυτική δράση ή για αποσυμφόρηση των ιστών και αποτοξίνωση, καθώς και μπάρες χαμηλών θερμίδων για κολατσιό.

Επίσης μην αμελήσουμε να δώσουμε συμβουλές για την μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων.

Μάλιστα μπορούμε να τις τυπώσουμε σε ένα φύλλο χαρτιού με τη σφραγίδα του φαρμακείου μας.

Τέλος, εάν έχουμε τη δυνατότητα μπορούμε να κάνουμε στην πελάτισσα λιπομέτρηση, να σημειώσουμε το αποτέλεσμα σε μια κάρτα του φαρμακείου μας με την ημερομηνία που έγινε, προτρέποντάς την αφού χρησιμοποιήσει τα προϊόντα τα οποία αγόρασε και ακολουθώντας ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο σε συνδυασμό με άσκηση, να μας επισκεφθεί ξανά μετά από 3-4 εβδομάδες για να μας πει τις εντυπώσεις της.

Με αυτόν τον τρόπο δίνουμε στους πελάτες μας ολοκληρωμένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης, που τους προσφέρουν την εγγύηση μιας αξιόπιστης συμβουλής.

Φυσικά αυτό για το φαρμακείο είναι το «κέρδος»!

Όχι μόνο η πώληση των οποιοδήποτε προϊόντων, αλλά κυρίως το κτίσιμο μιας σταθερής και μακροχρόνιας σχέσης εμπιστοσύνης φαρμακείου-πελάτη.

www.PharmaManage.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας. Επιλέξτε το αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά σας "κουμπί" και περιηγηθείτε στο περιεχόμενό του!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.