Διαχειριστείτε τις Αλλαγές με την Ανάπτυξη των Millennial Πελατών σας

Η γενιά που πλέον αποτελεί το ευρύτερο και δυνατότερο φάσμα του αγοραστικού κοινού είναι η γενιά που ονομάζουμε Millennials.

Με ποιες λοιπόν απαραίτητες ενέργειες θα μπούμε στον κόσμο των Millennials και πώς θα κερδίσουμε από το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς μας;

Διαχειριστείτε τις Αλλαγές με την Ανάπτυξη των Millennial Πελατών σας 1

Ποιοι είναι Millennials;

Millennials λοιπόν αποκαλούμε όσους γεννήθηκαν την εικοσαετία μεταξύ του 1980 και του 2000.

Είναι οι άνθρωποι που δε γνώρισαν τον κόσμο χωρίς Internet και, που μάλλον, δεν μπορούν ούτε να τον φανταστούν χωρίς αυτό.

Η γενιά αυτή χαρακτηρίζεται και ορίζεται από μία λέξη: ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

Μπορούν με τα ακροδάχτυλά τους και μέσω ενός κινητού, τάμπλετ ή υπολογιστή να κάνουν σχεδόν τα πάντα, σε σχεδόν ακαριαίο χρόνο.

Μπορούν να συνομιλούν οικουμενικά, να ψωνίζουν online σε δευτερόλεπτα, να συγκρίνουν τιμές γρήγορα, μαζικά, και κυρίως παγκόσμια.

Οι Millennials μπορούν να έχουν την εικόνα ολόκληρου του κόσμου σε μηδενικό χρόνο και, βέβαια, να αποφασίζουν να κάνουν μια συνάντηση, μια συγκέντρωση ή μια διαμαρτυρία μέσα σε λίγα λεπτά, επικοινωνώντας το, αλλά και πραγματοποιώντας το ευθύς αμέσως.

Ομάδες ανθρώπων συνεννοούνται μέσα σε ελάχιστα λεπτά και είναι απολύτως εφικτό να συναντηθούν άμεσα και μαζικά, όπου αυτοί έχουν αποφασίσει, συχνά και σε παραπάνω από ένα σημεία, σε διάφορα κράτη, αλλά για τον ίδιο σκοπό.

Αυτή η γενιά λοιπόν, είναι οι πιο διαφορετικοί και ταυτόχρονα οι πιο «δύσκολοι- εύκολοι» πελάτες σας.

Κι αν αυτό σίγουρα ακούγεται αντιφατικό, επιτρέψτε μου να σας εξηγήσω γιατί.

"Δύσκολοι", διότι, από τη μια, είναι οι πιο ενήμεροι πελάτες από κάθε άλλη ιστορική στιγμή.

Πελάτες που έχουν περιηγηθεί στο διαδίκτυο και ενδέχεται σθεναρά να γνωρίζουν το προϊόν και την αγορά σας, ίσως καλύτερα και από εσάς τους ίδιους.

Πελάτες που έχουν στη διάθεσή τους άπειρη πληροφορία και κυρίως γνωρίζουν άριστα πώς να τη διαχειριστούν και πώς να την αξιοποιήσουν.

Και από την άλλη, "Εύκολοι", διότι αυτοί οι ίδιοι άνθρωποι αποφασίζουν με κριτήρια απλά, φανερά, κριτήρια που θυμίζουν άλλες εποχές, κριτήρια οικολογικά, κοινωνικά, μακριά από κάθε διάθεση επίδειξης και κυρίως συνετά.

Δηλαδή αυτή η γενιά βάζει την ποιότητα ζωής ξανά στο επίκεντρο και αποφασίζει ότι η ανθρώπινη ζωή, ο πλανήτης, οι αξίες, η υγεία, πνευματική και σωματική, είναι θέματα που μάλλον υπερέχουν του marketing, της καταναλωτικής μανίας και του κέρδους.

Οι πρωταγωνιστές των εξελίξεων

Οι Millennials είναι η γενιά που σταδιακά γίνεται ο πρωταγωνιστής των εξελίξεων.

Η γενιά του χρέους και της ανεργίας.

Είναι αυτοί που θα παραλάβουν τη σκυτάλη στη μετά κρίση εποχή για να ξανακτίσουν τη μεσαία τάξη.

Θα τα καταφέρουν;

Έχουν τα εχέγγυα και την αυτοπεποίθηση να το κάνουν;

Πολλοί από τη Generation X, τη προηγούμενη δηλ. γενιά, εκφράζουν αμφιβολία.

Αυτή η αντιμετώπιση ωστόσο, είναι άδικη.

Διότι πολλά από τα χαρακτηριστικά των Millennials δεν είναι καινούρια.

Διαχειριστείτε τις Αλλαγές με την Ανάπτυξη των Millennial Πελατών σας

Τα συναντούμε διαχρονικά σε όλες τις γενιές:

1. Έχουν υψηλό μορφωτικό επίπεδο.

Η πλειοψηφία είναι απόφοιτοι πανεπιστημίων ή κατέχουν μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών.

2. Πολλοί υποαπασχολούνται ή είναι σε part-time εργασίες.

3. Εμπιστεύονται απόλυτα την τεχνολογία και αγαπούν το online shopping.

4. Συνηθίζουν να αγοράζουν online ρούχα, τρόφιμα, ηλεκτρονικές συσκευές και υπηρεσίες ψυχαγωγίας.

5. Προτιμούν το internet για ενημέρωση ή διασκέδαση.

6. Αναζητούν κουπόνια και online προσφορές, πριν προχωρήσουν σε online αγορές.

7. Εμπιστεύονται τα brands που προσφέρουν προγράμματα πιστότητας (loyalty programs) και επιβραβεύουν τους πελάτες τους.

8. Οι mobile συσκευές και τα social media αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας και της κοινωνικής τους ζωής.

9. Δε θυμούνται τον κόσμο χωρίς internet ή χωρίς κινητά τηλέφωνα.

Για να κερδίζουν λοιπόν το ενδιαφέρον των Millennials και να κτίζουν το όνομά τους, οι επιχειρήσεις πρέπει:

• Να δείχνουν δημιουργικότητα.

Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες να είναι δυναμικά και να δείχνουν το μέλλον.

• Να ανανεώνουν συνεχώς τις προτάσεις τους.

Με φρεσκάδα, απλότητα, χιούμορ, και επικέντρωση στην ουσία και την αλήθεια, πρέπει να απευθύνονται στους millennials - πελάτες με νέες προτάσεις και ιδέες συνεχώς.

• Να επανεφευρίσκουν συνεχώς τον εαυτό τους.

Αυτό που μας έφερε ως εδώ, αποκλείεται να μας πάει παρακάτω.

Είναι ένα νέο κοινό, το οποίο όμως έχει συγκεκριμένες απαιτήσεις.

• Να είναι εξαιρετικά ενεργές στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και στο Internet.

Να είναι κοινωνικά ευαίσθητες και να προβάλλουν τις ενέργειές τους περί Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Οι Millennials δίνουν εξαιρετική σημασία σ’ αυτό και προτιμούν πάντα τις ουσιαστικά και κοινωνικά ευαίσθητες εταιρίες.

• Να είναι οικολογικά ευαίσθητες και το προϊόν ή η υπηρεσία να εναρμονίζεται πλήρως με τις σύγχρονες επιταγές προστασίας του περιβάλλοντος.

Είναι ένα στοιχείο που εκτιμάται τα μέγιστα από τους Millennials - πελάτες.

Τι αναζητούν να μάθουν

Οι Millennials πριν αγοράσουν κάτι στο κατάστημα ή online, θέλουν να γνωρίζουν τα πάντα για το προϊόν.

Τα κυριότερα στοιχεία που θέλουν να γνωρίζουν είναι:

•την απόδοσή του,

•τα χαρακτηριστικά του,

•την εμπειρία που προσφέρει,

•την αντίδραση της εταιρείας στην περίπτωση που κάτι πάει στραβά,

•πληροφορίες και για την εταιρεία που το παράγει,

•το ‘after sales support’ που αυτή προσφέρει,

• την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη της, το κοινωνικό της προφίλ,

• κάνουν search, διαβάζουν σχετικά sites, άρθρα, blogs,

• ζητάνε τη γνώμη των φίλων τους στα social media,

• διαβάζουν μέχρι και γνώμες αγνώστων (Yelp, TripAdvisor, FourSquare κλπ ).

Ας δούμε λοιπόν, λίγο ξεχωριστά πως πουλάμε On-line στους Millennials, πωλήσεις από e-shop δηλαδή, μιας και αυτή είναι η βασική πύλη των αγορών τους.

Πρακτικά λοιπόν:

1. Δημιουργήστε μια αγοραστική εμπειρία, κατάλληλη για κάθε mobile συσκευή.

2. Χρησιμοποιήστε μεγάλες και ευδιάκριτες εικόνες και buttons στο mobile site σας.

3. Φροντίστε για την ταχύτητα της mobile σελίδας του e-shop σας, ώστε να φορτώνει γρήγορα.

4. Δώστε ιδιαίτερη σημασία στη διαδικασία του mobile check out αλλά και στη δυνατότητα να πληρώνουν online μέσω της mobile συσκευής τους.

Και το κυριότερο, προσφέρετε ευκαιρίες για social sharing, καθώς είναι αυτό που μπορούν να σας χαρίσουν οι Millennials, περισσότερα απ’ όλα.

Τι κάνουν οι Millennials όταν αγοράζουν ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία που τους έχει ικανοποιήσει;

Μοιράζονται τη γνώμη και την εμπειρία τους στα social media!

Σε αυτό το πλαίσιο είναι σημαντικό να προσφέρετε τη δυνατότητα να μοιραστούν το σχόλιό τους στα social media, καθώς επίσης να ενισχύσετε τη social παρουσία σας και σε άλλα κανάλια πέραν του Facebook, όπως Twitter, Pinterest, Instagram κτλ.

Οι Millennials ΔΕΝ αγοράζουν το ΤΙ φτιάχνεις ή προσφέρεις.

Αγοράζουν το ΓΙΑΤΙ φτιάχνεις αυτό που προσφέρεις.

Αγοράζουν το πάθος σας για το προϊόν ή την υπηρεσία σας, την αγοραστική εμπειρία που τους προσφέρετε, την κοινωνική και οικολογική σας ευαισθησία, την τιμιότητά σας.

Οι Millennials δεν ψάχνουν luxury brands, ούτε μένουν σε γνωστά logo.

Ψάχνουν ουσία, αλήθεια, ανταποδοτικότητα.

Και ίσως γι’ αυτό, να πρόκειται για τους ευκολότερους πελάτες όλων των εποχών.

Εσείς είστε έτοιμοι να γυρίσετε στα βασικά και να τους συναντήσετε;

Γιάννης Καλογεράκης, Εκπαιδευτή Στελεχών Επιχειρήσεων, CEO – JMK, Anthropocentric Corporate Training & Development

Κατεβάστε την εφαρμογή "Charami SA" στο κινητό σας και πάντοτε θα έχετε άμεση και επίκαιρη ενημέρωση για όλα τα θέματα του κλάδου της υγείας, της ομορφιάς και της ευεξίας!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.